díkasVojta píše:já je kupoval v oplu a tam sou celý i s tou paticíR.A.Y. píše:To samozdřejmě nebylo kvůli žárovce.Mě jen zajímalo jak to rozebrat kdybych se náhodou rozhodl udělat popepy budíků.Nevíš náhodou co s tou žárovkou?Jestli se to kupuje v celku nebo nějak samostatně ?
kalibrace budíků
Usmívej se! Zítra bude hůř a pozítří možná už ani nebude.
- Reklama
-
- Příspěvky: 445
- Registrován: 25 led 2006, 20:07
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
ne my se jenom zeptame na nejakou radu. a kdybych se v aute nerejpal tak by mi to prilo takove nudne. chci mit neco jinyho nez maj ostatni.
jestli te v oplu vyfak... tak si zajed do nakeho obyc servisu a mozna te neco poradi. mozna nejlepsi by bylo zajit do nake tuningove firmy. to by mohlo vyjit
jestli te v oplu vyfak... tak si zajed do nakeho obyc servisu a mozna te neco poradi. mozna nejlepsi by bylo zajit do nake tuningove firmy. to by mohlo vyjit
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
- pepik
- Příspěvky: 823
- Registrován: 28 říj 2007, 11:41
- Bydliště: vlevo za pravim rohem stredne u prostred nahore smerem severojih = Praha :D
mam mensi dotaz nevim kam to mam napsat a nechci zakladat novy tema ale de mi oto ze si chci koupim chrom krouzky kolem budiky a tak se chci zeptat jak mam co nejsnadnejs to tam dat ??? nebo spis jak nejsnadnejs to nak rozdelat ?? nechci abych tam neco znicil
FFS-flip flop simson a na nem dalsi ruzne blbosti ale par uspesne vyhranejch soutezi za sebou maa ( http://www.youtube.com/watch?v=2xeThFUemyE&NR=1 )
OPEL ASTRA G CARAVAN 2.0 DTi Confort + AEZ 17´´ na 8J + cerne AE + kozenej vnitrek a dalsi veci v interieru + 2x garfild za oknem
OPEL ASTRA G CARAVAN 2.0 DTi Confort + AEZ 17´´ na 8J + cerne AE + kozenej vnitrek a dalsi veci v interieru + 2x garfild za oknem
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Vytáhneš budíky z palubky, pak je rozděláš je to nacvakané v sobě ty plasty. Oddělíš od sebe plexi a ten černý plast pod tím od desky a nasadíš. Nic se nelepi...! Jen se to nasadi a zezadu se to dokola objede necim kulatym, treba tyckou od sroubovaku a tim se to zahne. Drzi to dobre...
Pak složíš. Bacha u nasazování plexiskla, rádo se láme když zapomeneš na tyčinku od nulování počítadla a neprostrčíš přes dírku v plexi..
Pak složíš. Bacha u nasazování plexiskla, rádo se láme když zapomeneš na tyčinku od nulování počítadla a neprostrčíš přes dírku v plexi..
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
- pepik
- Příspěvky: 823
- Registrován: 28 říj 2007, 11:41
- Bydliště: vlevo za pravim rohem stredne u prostred nahore smerem severojih = Praha :D
ou ou to vypada slozite ale az budu mit ty krouzky tak to nak vyresim
FFS-flip flop simson a na nem dalsi ruzne blbosti ale par uspesne vyhranejch soutezi za sebou maa ( http://www.youtube.com/watch?v=2xeThFUemyE&NR=1 )
OPEL ASTRA G CARAVAN 2.0 DTi Confort + AEZ 17´´ na 8J + cerne AE + kozenej vnitrek a dalsi veci v interieru + 2x garfild za oknem
OPEL ASTRA G CARAVAN 2.0 DTi Confort + AEZ 17´´ na 8J + cerne AE + kozenej vnitrek a dalsi veci v interieru + 2x garfild za oknem
Kalibrování rozsahu ručiček je holý nesmysl. Nic takového se nedělá, ani nevím čím by to šlo. TECH 2 umí pouze v testu posunovat ručičky teploty, palivoměru, otáček motoru a rychlosti na ocejchované hodnoty (např. ručičku otáčkoměru na 500,1000,1500,2000,2500,3000,3500 atd.). Pokud by někdo chtěl aby ručičky chodily jinak, musel by přeprogramovat čip který je řídí a to si myslím že je velký problém.
Pokud ale jde jen o usazení ručiček do nulových poloh, tak se to nastaví ručně a budíky se připojí na napětí. V ten moment se ručičky samy nastaví na nulové polohy (resp.hřídelky ručiček). Ručičkami se proti směru hodinových ruček na hřídelce pootočí tak, aby ukazovaly na nulu (výchozí polohu). Přitom je třeba dbát na to aby mezi ručičkou a polepem byla mezera asi 0.5mm. Jinak ručičky můžou drhnout. Pak se napětí odpojí a zase zapojí. Ručičky se opět posunou na nulovou polohu (resp.hřídelky ručiček). Pokud je nulová poloha stejná s nulou na polepu, pak je vše v pořádku, když ne, je třeba celý proces opakovat.
Pokud ale jde jen o usazení ručiček do nulových poloh, tak se to nastaví ručně a budíky se připojí na napětí. V ten moment se ručičky samy nastaví na nulové polohy (resp.hřídelky ručiček). Ručičkami se proti směru hodinových ruček na hřídelce pootočí tak, aby ukazovaly na nulu (výchozí polohu). Přitom je třeba dbát na to aby mezi ručičkou a polepem byla mezera asi 0.5mm. Jinak ručičky můžou drhnout. Pak se napětí odpojí a zase zapojí. Ručičky se opět posunou na nulovou polohu (resp.hřídelky ručiček). Pokud je nulová poloha stejná s nulou na polepu, pak je vše v pořádku, když ne, je třeba celý proces opakovat.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Jo jo Romane... mluvíme tady o tvém druhém odstavci... Jasně že to první je kravina. Jen o nulové poloze
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."