no jestli máš 1,6 16V tak určitě TC nemáš, pač to v Oplu montovali až od 1,8 16V, důvod jsem nezjistil (kroutící moment )....
ale ESP asi můžeš mít jako příplatkovou výbavu, to podle mě nelze vypínat...
V 99 procentech pripadu je podle me TC+ v zime prinosem - diky pribrzdovani prokluzujiciho kola prenasi vykon na kolo zatizene - castecne tedy supluje samosvorny diferencial. Uz se mi x-krat stalo ze ostatni auta bez elektroniky zustaly stat a ja jsem vyjel bez problemu.
Jo, kdyz zapadnes obouma prednima kolama do nejakyho humusu a ani jedno nema dostatecnou trakci tak obcas pomuze hrabat a hrabat a hrabat, coz jde s TC+ jen omezene. Ale z moji nevelke zkusenosti s offroad jezdenim je "hrabani" zvlast bez uzaverky diferencialu jen cesta jak se jeste vic zahrabat
Vojta píše:TC se samozřejmě dodělat nedá, jediný co se dá dodělat je tlačítko na jeho vypínání, který se od doby kdy se začlo používat TC+ přestalo montovat
Vojta píše:neukazuje to nic protože to neni objednací číslo, to je 6293191 a je to jenom ten svazek, tlačítko a plast (196478) nutno přiobjednat
...a sakra, tak je to druhý číslo a teď nevím jak se mu říká - katalogové?
(zkoumal jsem čísla ze samolepky na fotce z DE fóra když sem kupoval díly , nemám EPC )
Rozdíl mezi TC a TC+ není tlačítko! Já mám jen TC a tlačítko jsem z výroby neměl...
TC: při protočení kol jen omezuje výkon motoru a kroutící moment
TC+: dokáže zároveň přední kola i jednotlivě přibržďovat pro zamezení prokluzu