nestartuje, nezamyká, nejede...

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Uživatelský avatar
green
Příspěvky: 432
Registrován: 27 kvě 2007, 20:19
Bydliště: Štatl, Velká Morava
Kontaktovat uživatele:

nestartuje, nezamyká, nejede...

Příspěvek od green » 01 bře 2008, 19:14

Vichřice dorazila do Brna.
Na vedlejším paneláku probíhá zateplování, chtěl jsem předejít pádu lešení na auti a ouha.
Po vsunutí klíčku do zapalování se rozsvítí všechny kontrolky co svítit mají, ale nastartovat nejde. Po otočení do "zapalovací" polohy se ani neotočí startér, jen se ozve takové lupnutí a všechny kontrolky zhasnou, stejně tak zhasne display pal. PC a rádio, prostě všechno umře.
Nastartovat nejde ani přes kabely, přitom světla svítí, takže baterka je O.K.
Po vystoupení z auta se k tomuto problému přidal ještě jeden. Vůbec nešlo zamčít auto, zámky se zamykaly chaoticky, třeba se zamčely jen přední dveře, pak jen LP a PP, kufr se nezamčel nikdy. Synchronizace nefunguje taky.
Myslím, že bude problém někde v elektrice, ale netuším kde. Nesetkal jste se někdo s něčím podobným?
P.S.: žádná přídavná zařízení jsem nemontoval, auto jelo naposled asi před 8 dny a naprosto bez problému.
Díkec za příp. rady...
"je lepší ztratit na silnici vteřinu, než ve vteřině život"
Opel Astra G, caravan, 1,6 16V, 74kW, 1998
na důchod: (o\_/o)
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic. ... 4032#84032

Reklama
 

Darren
Příspěvky: 118
Registrován: 13 čer 2007, 21:56
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Darren » 01 bře 2008, 19:40

No já když měl baterii v čudu taky jsem furt svítil. A jinak problémy jsem měl stejný jako ty popisuješ. U mě to výměna baterie vyřešila.

Uživatelský avatar
Budka
Příspěvky: 32
Registrován: 16 led 2008, 18:38
Bydliště: Piešťany

Příspěvek od Budka » 01 bře 2008, 20:14

tak to vyzerá na vymlátený akumulátor...

Uživatelský avatar
genius0011
Příspěvky: 2289
Registrován: 24 říj 2007, 22:46
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od genius0011 » 01 bře 2008, 20:16

nedávno sem poprvé zapoměl zhasnout světla vyšťavil baterku a při částečným dobití se mi taky splašil centrál takže baterka a jestli si nejel 8 dní tak může být jenom vybitá přecejenom je tam stabilní odběr ikdyž maličkej ale je :roll:
teď R Scenic 2.0 16v 103kw rv00
ex ASTRA 1.6 8v 55kw rv99 rip

Uživatelský avatar
green
Příspěvky: 432
Registrován: 27 kvě 2007, 20:19
Bydliště: Štatl, Velká Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od green » 01 bře 2008, 20:49

Možná jsem se špatně vyjádřil, světla jsem svítit nenechal... Myslel jsem to tak, že teď svítí, rádio taky jede, takže z toho usuzuju, že baterka je OK. Navíc kdyby byla kaput, tak bych to nastartoval přes kabely, ne? Prostě elektrika jede, kontrolky svítí, ale motor se nenatočí. Navíc ten centrál :twisted:
Nebo myslíte, že je možné, že baterka utáhne světla, okna, rádio, ale už nemá dost šťávy na nastartování?

EDIT: při pokusu o nastartování přes start. kabely, to vypadalo úplně stejně jako s mojí baterkou, tzn. rozsvícení kontrolek, zhasnutí těch co zhasnout mají a startér NIC, poté zhasnutí ÚPLNĚ všeho... :cry:
"je lepší ztratit na silnici vteřinu, než ve vteřině život"
Opel Astra G, caravan, 1,6 16V, 74kW, 1998
na důchod: (o\_/o)
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic. ... 4032#84032

Uživatelský avatar
blavakivo
Příspěvky: 26
Registrován: 01 bře 2008, 01:55
Bydliště: Ba (sk)

Příspěvek od blavakivo » 02 bře 2008, 02:35

pozri kontakty čo idú z baterky,či nemáš studený spoj a ked máš alarm tak aj ten(konektor)... :shock:
vůne benzinu ist gut...caravan 1,6 16v rv.98 x16xel 160000km

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1180
Registrován: 12 led 2007, 18:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RomanK » 02 bře 2008, 10:37

Když vybitou baterku dáš na kabely z jiného auta, tak musíš chvíli počkat, než se tvoje trochu dobije a pak teprve startovat. Doporučuji použít kvalitní kabely a u auta, z kterého dobíjíš tvou baterku při startování zvýšit otáčky. Nebo si přehoď do auta jinou baterku.
Jinak jak popisuješ startování, hádal bych že je něco se starterem. Cívka cvaká, připne kontakty na vinutí a to se pak chová jako ve zkratu.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]

Uživatelský avatar
green
Příspěvky: 432
Registrován: 27 kvě 2007, 20:19
Bydliště: Štatl, Velká Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od green » 02 bře 2008, 12:42

Díky všem za odpověďi, zítra koupím novou baterku a dám vědět. Jestli je ovšem startér K.O., tak mě čeká odtah :evil:
"je lepší ztratit na silnici vteřinu, než ve vteřině život"
Opel Astra G, caravan, 1,6 16V, 74kW, 1998
na důchod: (o\_/o)
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic. ... 4032#84032

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1180
Registrován: 12 led 2007, 18:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RomanK » 02 bře 2008, 12:45

I když je starter K.O. tak stačí roztáhnout.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]

Uživatelský avatar
green
Příspěvky: 432
Registrován: 27 kvě 2007, 20:19
Bydliště: Štatl, Velká Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od green » 02 bře 2008, 13:00

RomanK píše:I když je starter K.O. tak stačí roztáhnout.
...na to jsem taky myslel, ale mám katalyzátor, někde jsem slyšel, že auta s kat. nebo automatem se nesmí startovat roztahováním nebo roztlačováním...
"je lepší ztratit na silnici vteřinu, než ve vteřině život"
Opel Astra G, caravan, 1,6 16V, 74kW, 1998
na důchod: (o\_/o)
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic. ... 4032#84032

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1180
Registrován: 12 led 2007, 18:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RomanK » 02 bře 2008, 14:30

Dokud nemá ŘJ signál o otáčkách motoru, tak nepustí vstřiky a tím se nemůže hromadit v katalyzátoru palivo, které by pak způsobilo shořením poškození katalyátoru. Pokud tedy motor hned naskočí (případ špatného starteru) nemusíš se ničeho obávat.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]

Uživatelský avatar
green
Příspěvky: 432
Registrován: 27 kvě 2007, 20:19
Bydliště: Štatl, Velká Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od green » 02 bře 2008, 14:39

RomanK píše:Dokud nemá ŘJ signál o otáčkách motoru, tak nepustí vstřiky a tím se nemůže hromadit v katalyzátoru palivo, které by pak způsobilo shořením poškození katalyátoru. Pokud tedy motor hned naskočí (případ špatného starteru) nemusíš se ničeho obávat.
OK, díky moooc
"je lepší ztratit na silnici vteřinu, než ve vteřině život"
Opel Astra G, caravan, 1,6 16V, 74kW, 1998
na důchod: (o\_/o)
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic. ... 4032#84032

Radoš 92
Moderátor
Příspěvky: 8697
Registrován: 27 úno 2007, 00:08
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radoš 92 » 02 bře 2008, 20:40

No mi se stalo něco podobného jako tobě. Rádio šlo, světla svítili ale při startování to jen cvaklo a nic. Nešlo nastartovat ani na kabely. Auto se nesmí roztahovat, jelikož by topopraskaly řemeny a způsobilo to v motoru škodu. Jelikož mám diesel a nemám v motoru řemeny, ale řetěz, tak jsme auto roztáhli, hodil jsem tam trojku, otočil klíčkem ve starteru, pomalu pustil spojku a hup, bylo to ok. Chytlo to a po ujetí nekolika kilometrů to šlo nastartovat normálně. Podotýkám, že auto stálo v mrazu tři dny. Mám bezúdržbovou baterii, která byla úplně hyn, bez vody a vybitá. Takže jsem jí nechal nabít, (cena 50Kč se dost liší od 2000). Jinak startování přes kabel. Zkoušel jsem to s felícií, která má baterii 44A, a já 74. Tak to ani neškublo... Byla to baterka.
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE

Sršeň
Příspěvky: 595
Registrován: 22 bře 2006, 09:09
Bydliště: SLOVAKIA

Příspěvek od Sršeň » 03 bře 2008, 17:03

No ja by som novú baterku určite ešte nekupoval, podľa mňa to bude štartér. Tipujem na cievku.
X20DTL-G CARAVAN, AUTOMAT, PC, TEMPOMAT, KLIMA, KOŽA, 100 EDITION

Svata
Příspěvky: 57
Registrován: 25 led 2006, 16:46
Bydliště: Vsetín

Příspěvek od Svata » 03 bře 2008, 17:34

A co si tak baterii na zkoušku půjčit ?? Jakoukoliv...

Odpovědět