Údržbářské práce - INSP
Napsal: 06 led 2009, 22:17
Motor a výfuková soustava:
Podle plánu údržby provedeme tyto práce:
- klínový řemen/drážkovaný klínový řemen: zkontrolujeme stav a napnutí.
- Diesel: odvodníme palivový filtr a každou druhou údržbu ho vyměníme.
- Chladící systém a topení: zkontrolujeme stav chladící kapaliny a koncentraci nemrznoucí směsi. Zkontrolujeme těsnost a vnější znečištění chladiče.
- Motor: zkontrolujeme stav oleje a provedeme optickou kontrolu těsnosti.
- Motor: vyměníme olej a olejový filtr.
- Palivová soustava: zkontrolujeme těsnost. Zkontrolujeme, zda je palivové potrubí dobře upevněné a není poškozené.
- Výfuková soustava: zkontrolujeme, zda není poškozená.
- Diesel: vyměníme palivový filtr.
- Diesel: vyměníme vložku vzduchového filtru.
- Zážehový motor: vyměníme vložku vzduchové filtru.
- Zážehový motor: vyměníme zapalovací svíčky.
- Zážehový motor: vyměníme palivový filtr
- Ozubený rozvodový řemen: vyměníme. Zkontrolujeme a případně vyměníme napínací a vodící kladku řemene.
- Diesel 1.7: vyměníme drážkovaný klínový řemen
- Diesel 1.7: v odborném servisu necháme zkontrolovat a případně seřídit vůli ventilů. Požadovaná hodnota (sací a výfukový ventil): 0.4 mm
viz DOWNLOAD (úryvek z knihy JAK NA TO):
http://uloz.to/1133872/insp-co-kontrolo ... -na-to.doc
VYPNUTÝ ZOBRAZENÍ INSP
zmáčknem a držíme tlačítko pro vynulování kilometrů, otočíme klíčkem aby se nám rozsvítili kontrolky a držíme tak dlouho než se zobrazí na displeji KM údaj: ----
Podle plánu údržby provedeme tyto práce:
- klínový řemen/drážkovaný klínový řemen: zkontrolujeme stav a napnutí.
- Diesel: odvodníme palivový filtr a každou druhou údržbu ho vyměníme.
- Chladící systém a topení: zkontrolujeme stav chladící kapaliny a koncentraci nemrznoucí směsi. Zkontrolujeme těsnost a vnější znečištění chladiče.
- Motor: zkontrolujeme stav oleje a provedeme optickou kontrolu těsnosti.
- Motor: vyměníme olej a olejový filtr.
- Palivová soustava: zkontrolujeme těsnost. Zkontrolujeme, zda je palivové potrubí dobře upevněné a není poškozené.
- Výfuková soustava: zkontrolujeme, zda není poškozená.
- Diesel: vyměníme palivový filtr.
- Diesel: vyměníme vložku vzduchového filtru.
- Zážehový motor: vyměníme vložku vzduchové filtru.
- Zážehový motor: vyměníme zapalovací svíčky.
- Zážehový motor: vyměníme palivový filtr
- Ozubený rozvodový řemen: vyměníme. Zkontrolujeme a případně vyměníme napínací a vodící kladku řemene.
- Diesel 1.7: vyměníme drážkovaný klínový řemen
- Diesel 1.7: v odborném servisu necháme zkontrolovat a případně seřídit vůli ventilů. Požadovaná hodnota (sací a výfukový ventil): 0.4 mm
viz DOWNLOAD (úryvek z knihy JAK NA TO):
http://uloz.to/1133872/insp-co-kontrolo ... -na-to.doc
VYPNUTÝ ZOBRAZENÍ INSP
zmáčknem a držíme tlačítko pro vynulování kilometrů, otočíme klíčkem aby se nám rozsvítili kontrolky a držíme tak dlouho než se zobrazí na displeji KM údaj: ----