Stránka 1 z 2

Mierne vylepšenie diesla 1.7TD ???

Napsal: 05 úno 2008, 15:22
od m1lan
zdravim :wink: , dost tu citam o tuningu ale stale neviem ci sa da astre so vznetovym motorom nejak vylepsit vykon alebo trochu upravit zvuk. co spravi taky sportovy vzduchovy filter na diesel ?? a aky vyfuk by ste mi odporucili na astru 1.7TD ????? predstavoval by som si aby to tak trosku bublalo :) a mimochodom , co spravi taky chiptuning na diesly ??? neskrati mu to zivotnost :?: :?: :?:

Napsal: 05 úno 2008, 15:45
od Vojta
na 1.7 td (X17DTL) bych rači nešahal, buď rád že to jede, odchází turba a čerpadla

Re: Mierne vylepšenie diesla 1.7TD ???

Napsal: 05 úno 2008, 16:24
od AstraMan
1) Vzduchový filtr:
- Pokud myslíš pouze výměnu do stávajícího boxu, tak ti to trochu vzpruží při vyšších otáčkách, takže na diesel zbytečné.
- Pokud myslíš komplet výměnu za kuželový, tak to Ti neporadím... Údajně je o něco znatelnější tah, ale zároveň se později mohou vyskytnou údajně problémy s váhou vzduchu. Ale to bych teď kecal...

2) Výfuk:
- Zatím většina lidí, co se zaobírá sportovními výfuky, mě řekla že konkrétně z Astry G v diesel zvuk pomocí sportovního tlumiče nedostaneš. Sám jsem tomu nevěřil, ale je to opravdu tak, protože i u mě po výměně origo tlumiče za sportovní se zvuk nedostavil... Ale já mám motor X20DTL, třeba u 1.7 diesel to bude alespoň malinko znát
- V výsledku tedy asi také zbytečné...

3) Chip-Tuning
- Tímto určitě dosáhneš lepšího tahu motoru... Ohledně životnosti, lepší by bylo to dát do známější firmy, co má dobré zkušenosti atd., protože tam budeš mít větší šanci, že Ti to nějakou dobu i vydrží
- Z doslechu vím, že dnešní technologie je mnohem lepší, než dřívější tuning, takže docela dost věcí se vylepšilo ohledně životnosti atd... Ale zde i platí také pravidlo CENA=KVALITA :wink:


Takže sečteno podtrženo, pokud máš dost peněz, tak zkus CHIP-TUNING... Pokud ne, tak ostatní je spíše na vzhled :wink:

Re: Mierne vylepšenie diesla 1.7TD ???

Napsal: 05 úno 2008, 16:34
od m1lan
AstraMan píše:1) Vzduchový filtr:
- Pokud myslíš pouze výměnu do stávajícího boxu, tak ti to trochu vzpruží při vyšších otáčkách, takže na diesel zbytečné.
- Pokud myslíš komplet výměnu za kuželový, tak to Ti neporadím... Údajně je o něco znatelnější tah, ale zároveň se později mohou vyskytnou údajně problémy s váhou vzduchu. Ale to bych teď kecal...

2) Výfuk:
- Zatím většina lidí, co se zaobírá sportovními výfuky, mě řekla že konkrétně z Astry G v diesel zvuk pomocí sportovního tlumiče nedostaneš. Sám jsem tomu nevěřil, ale je to opravdu tak, protože i u mě po výměně origo tlumiče za sportovní se zvuk nedostavil... Ale já mám motor X20DTL, třeba u 1.7 diesel to bude alespoň malinko znát
- V výsledku tedy asi také zbytečné...

3) Chip-Tuning
- Tímto určitě dosáhneš lepšího tahu motoru... Ohledně životnosti, lepší by bylo to dát do známější firmy, co má dobré zkušenosti atd., protože tam budeš mít větší šanci, že Ti to nějakou dobu i vydrží
- Z doslechu vím, že dnešní technologie je mnohem lepší, než dřívější tuning, takže docela dost věcí se vylepšilo ohledně životnosti atd... Ale zde i platí také pravidlo CENA=KVALITA :wink:


Takže sečteno podtrženo, pokud máš dost peněz, tak zkus CHIP-TUNING... Pokud ne, tak ostatní je spíše na vzhled :wink:
noo zatial dik , zas som sa dozvedel nieco viac :wink: takze zostanem radsej pri tych optickych upravach 8) a namiesto vykonu ma bude tesit super spotreba :wink: aspom sa budem moct viac vozit :wink:

Napsal: 05 úno 2008, 17:14
od AstraMan
Jsou to jen moje poznatky, třeba má někdo úplně jiné :D

filtr

Napsal: 09 úno 2008, 15:34
od obadal.rada
no ještě k tomu vzduchovému filtru, mám zkušenosti že sportovní filtr je dobré kupovat bud na konkrétní auto v tzv PŘÍMÝ KID SANÍ, nebo UNI ale pozor, jsou 2 druhy, jednorázový, po znežištění se kupuje nový a pratelný, že se opere a je to, je sice dražší ale ušetří se na tom hromada peněz, z těch pratelných jsou nejlepší na světě KN nebo GREEN, potom jsou taky dobré pipercross, nebo BMC ale ty používají formule 1 a jsou vidět třeba u MITSUBISHI EVO, takže dost drahé

já mám KN uni 60 vztup na motoru X20 a je to opravdu lepší :D

Re: filtr

Napsal: 10 úno 2008, 19:15
od m1lan
obadal.rada píše:no ještě k tomu vzduchovému filtru, mám zkušenosti že sportovní filtr je dobré kupovat bud na konkrétní auto v tzv PŘÍMÝ KID SANÍ, nebo UNI ale pozor, jsou 2 druhy, jednorázový, po znežištění se kupuje nový a pratelný, že se opere a je to, je sice dražší ale ušetří se na tom hromada peněz, z těch pratelných jsou nejlepší na světě KN nebo GREEN, potom jsou taky dobré pipercross, nebo BMC ale ty používají formule 1 a jsou vidět třeba u MITSUBISHI EVO, takže dost drahé

já mám KN uni 60 vztup na motoru X20 a je to opravdu lepší :D
zdarek, mozes mi nieco popisat co sa zmenilo po vymene filtra ??? a mas tiez diesel ????? a co z vyfukom ??? nemas nahodou skusenost ???

Napsal: 19 úno 2008, 20:10
od Petrik
Zdar chlapi, taky jsem měl 1.7 TD (50kw) a můžu říci k tomuto tématu to, co mi řeklo nezávisle několik rozumných lidí "od fochu". Jestliže má auto zastaralý způsob vstřiků a turbo jen jako kosmetický prvek, je naprosto zbytečné do něho po výkonové stránce cpát peníze. A co si budem povídat, 1.7 je tím příkladem. Samozřejmě nemyslím tím poslední model 1.7 s Common railem. U toho 2.0 už je alespoň obsah.. já to řešil výměnou za 1.6 16V a obavy, že projezdím narozdíl od dieselu kalhoty byly naprosto zbytečné.

Napsal: 19 úno 2008, 21:22
od Marky
Dovolim si Te trochu poopravit s tim motorem 1.7TD se opravdu da tezko neco rozumneho delat, protoze je to jeste predkomurkac, ktery jezdil v 90letech v eFku, ale 1.7dti, 2.0dti a2.2dti jsou 16V s primym vstrikem a 1.7cdti uz je navic CR, takze celkove "trochu" jine technologie, kde uz se da s tou ridici elektronikou neco delat, treba chipovat pokud to nekdo opravdu chce.
Obrázek

Napsal: 20 úno 2008, 17:09
od m1lan
ok , teda ako som povedal, neoplati sa do tochto motoru šahať :( tak investujem aspom do inych veci ako je nejaky spojlerik alebo kridelko :lol: a nebude ma uspokojovat vykon ale spotreba ta sa mi celkom paci 8) 8) 8) a momentalne jazdim za 25SK 8) 8) 8) :wink: :wink: :wink:

Napsal: 20 bře 2008, 01:29
od janda
m1lan píše:ok , teda ako som povedal, neoplati sa do tochto motoru šahať :( tak investujem aspom do inych veci ako je nejaky spojlerik alebo kridelko :lol: a nebude ma uspokojovat vykon ale spotreba ta sa mi celkom paci 8) 8) 8) a momentalne jazdim za 25SK 8) 8) 8) :wink: :wink: :wink:
Spotreba sa ti paci? No ja mam tak 6.5 az 7 litrov na 100km co teda podla mna nie je bohvieco :roll: Aku mas ty?

chip-tuning

Napsal: 21 bře 2008, 15:31
od fure
Nazdar, ja mam tiez astru 1.7 td 50kw a dal som ju chipnut, lebo ako vieme ten motor je dost lenivy. A teraz jazdi ako octavia :D , Je to hned citit od 1500 otacok potiahne a aj nieco predbehnem. Neviem aky to bude mat nasledok na zivotnost motora ale chipnut som dal preto aby to lepsie actelerovalo a nie aby som jazdil ako schumacher takze by som odporucal. 8) Inac spotreba ako si pisal 6,5 az 7 mesto, mimo je to 5,5 l.

Re: chip-tuning

Napsal: 21 bře 2008, 23:19
od AstraMan
fure píše:A teraz jazdi ako octavia :D , Je to hned citit od 1500 otacok potiahne a aj nieco predbehnem.
Tak to by mě zajímalo, co si to dal za CHIP a jaké hodnoty máš teď oproti původním :idea:

Napsal: 23 bře 2008, 09:01
od fure
To neviem ake su tam hodnoty ale robil to znamy z ProfiTuning a nastavil to tak aby to nieco potiahlo a aby sa mi velmi nezdvihla spotreba. Takze som velmi spokojny. Inac vcera sme to prehanali trosku s kamaratom co ma audi a4 combi s automat. prevodovkov a nepredbehol ma. Isli sme na rovnako, a to ma 81 kw motor. Takze to asi urobil dobre. :D

Chipping 1,7 TD

Napsal: 31 kvě 2008, 22:19
od Bukac
JA sam mam 1,7 DTI a cipnul jsem si ji a jede fakt hezky a octavii 1,9 TDi 66 Kw kombi jsem udelal jak malekho kluka - kamarad nechapal. JEde to o trosku hure nez nove 1,9 TD PD - octavie 2 co maji 77 kw.
JInak cipoval jsemi 1,7 TD - a clovek byl take spokojeny :-)