Stránka 1 z 2

Tuning tlumič výfuku

Napsal: 28 bře 2007, 22:36
od IGI
Ahoj. Taky se chystám trošku vytunit Oplíka a začal jsem alu kolama.
Teďkom řeším výfuk. Chtěl jsem koupit dvojtý poslední dvoj tlumič univerzál s atestem ale někde jsem slyšel, že Opel Astra G má speciální tlumič kde se počítá s určitým zpětným tlakem ve výfuku a pokud ten tlak tam nebude tak se můžou podpálit ventily nebo prý těsnění pod hlavou. Tak nevím co s tím. Univerzál stojí 2500,-kč a origoš 4500,-kč. Vyznáte se v tom někdo? Je to blbost nebo pravda?

Napsal: 28 bře 2007, 22:38
od milosh
Kup si jen koncovku, celej konec vyfuku radoby ladenej ti akorat prida zvuk a ne vykon :wink:

tlumič

Napsal: 29 bře 2007, 21:51
od IGI
No jo ale kluci píší, že když se to navaří tak to reziví a kdyby ty koncovky byly dvojté tak to bude čmoudit jenom z jednoho a ten druhý bude čistý a asi to nebude vypadat dobře. No ale můj dotaz to nevyřeší. Ještě to zvážím a možná to navařím a bude. Výfuk mám ještě originál z roku 2001 tak asi ještě něco vydrží když kluci píší že 9.let v pohodě.

Napsal: 30 bře 2007, 11:04
od Pitman
Tak si kup koncovku ktera se sroubuje :wink:
Ja ji tam taky mel. Byla dvojita a vypadalo to docela dobre 8)

Napsal: 10 lis 2008, 20:50
od crew
ja mam dvojitou varenou a kouri mi to z obou nevim jak to sem to nejak nezkoumal ma ho 5 mesicu

Re: Tuning tlumič výfuku

Napsal: 10 lis 2008, 21:22
od mexxo
IGI píše:jsem slyšel, že Opel Astra G má speciální tlumič kde se počítá s určitým zpětným tlakem ve výfuku
Toto neplatí len u astry, majú to hádam všetky autá. U tých univerzálov to je taká typovačka, čo to urobí...

Napsal: 10 lis 2008, 21:41
od AstraMan
Mám tuning. univezál, bez atestu, bez zvuku... Vešel se, nedělá neplechu apod, tak jsem spokojenej :D Na Duplex peníze nezbyly :lol:

Re: Tuning tlumič výfuku

Napsal: 10 lis 2008, 22:10
od Leo
IGI píše:Astra G-1,6-62kw, r. 2001, 5.dv, mračítka,xenony, alu kola ATS, koncovka výfuku, okenní fólie, stěrače BOSSCH,
dyt už ji tam máš né?
pokud ne: dej koncovku,navař jí nebo přilep nevim,pak vem vrtačku,udělej pár dir do vejfucku, velikost vrtáku a počet děr nechám na tobě,ale platí úměra-víc děr lepší zvuk, až nastartuješ tak auto bude mít nádhernej sportovní zvouček, na volnoběh něco jako harlej dejvidson a u omezovače jako lambo :wink:
pokud chceš bejt velkej gangsta ulic tak vejfuck nahrad okapovou rourou + koleno(směrem nahoru) tzv.DTM koncovka

jen bacha na měděný vokapy, dost je kradou negři :wink:

Napsal: 10 lis 2008, 22:51
od Berry
Mám poslední díl, laděný, universál. Decentní zvuk, už ho mám minimálně 4 roky a zatim spokojenost. Podle mě není čeho se bát. Ale zvýšení výkonu opravdu nečekej.
Kamarád ale nechtěl žádný zvuk, tak na originál výfuk navařil opravdu hezkou kvalitní koncovku a musim říct, že to vypadá skvěle.
Je to na tobě, co od toho očekáváš.

Napsal: 11 lis 2008, 07:49
od Jocker
co je to kvalitni koncovka?

Napsal: 11 lis 2008, 08:10
od new-name
já bych si rád dal "vejfuk" na obě strany :?:
nejlíp neco takového
dá to hodně práce a peněz kromě těch dvou dílů jak jsem poslal? :twisted:
autu pořád moc nerozumim a výfuku už vůbecne :lol:

Napsal: 11 lis 2008, 13:46
od Berry
Jocker píše:co je to kvalitni koncovka?
Výrobce ti nepovím. Musel bych se optat. No je to nerezová, bytelná koncovka, která téměř vypadá jako vyústění laděného výfuku. Nevim jak líp to definovat. Prostě žádnej papírovej hnus co tam drží na jednom šroubku.. :)

Napsal: 11 lis 2008, 13:48
od Berry
new-name píše:já bych si rád dal "vejfuk" na obě strany :?:
nejlíp neco takového
dá to hodně práce a peněz kromě těch dvou dílů jak jsem poslal? :twisted:
autu pořád moc nerozumim a výfuku už vůbecne :lol:
Duplex bude pěkná jebačka. Princ William ho má, tak se ho zeptej. Snad dokonce prodává Astru, třeba jí začne odstrojovat, takže by to ho i prodal.

Ale u duplexu se vetšinou nedávají dva tlumiče. ( U astry na to nebude prostor). Je jeden tlumič a potom rameno ke druhé koncovce.

Re: Tuning tlumič výfuku

Napsal: 11 lis 2008, 18:01
od genius0011
IGI píše:... ale někde jsem slyšel, že Opel Astra G má speciální tlumič kde se počítá s určitým zpětným tlakem ve výfuku a pokud ten tlak tam nebude tak ....
Já měl na astře laďák už když sem ji koupil, postupně se vevnitř sesypal :lol: ale že by to mělo vliv na motor toho sem si vůbec nevšíml :o jenom toho hroznýho dunění :evil: tak šel dolů a dal sem jetej origo 8) co tam patří jen už budu potřebovat novej :cry:

Napsal: 13 lis 2008, 21:20
od Trdlo