No STK sama o sobě dost přitvrdila, na poslední prohlídce STK se pánovi nelíbily modré žárovky v předních světlometech ( paradoxně tam byly PHLIPS BLUE VISION ), o foliích na předcníh bočních sklech nemluvě... Na zadní světlomety tehdy nic neříkal, ikdyž já je měl spíše jen tak lehce přitmavené, za přímého slunce jsem si kolikrát říkal, zda vůbec je mám přitmavené
Takže záleží hodně na tom, jak moc je přitmavíš... Osobně mám na totálně černé zadní světlomety stejný názor, jako Marťasek... Pevně doufám, že lidi, kteří třeba na dálnici nabourají zezadu do auta s těmito světlomety v krizové situaci, tak se nezaleknou a budou tvrdě bojovat !!! Tady totiž neplatí pravidlo "Co neubrzdíš, to neukecáš"... A když se k tomu přidá i nějaké menší zranění posádky, tak pro příště si majitel vozidla se zadními černými světlomety jak prdel moc dobře rozmyslí, zda si je znovu zatmaví tak, že bude skrz ně vidět opět ho*no
Jsou případy, kdy člověk neubrzdil situaci díky své chybě, ale vyhrál spor právě díky tomu, že se odkázal na díly nabouraného vozidla, kde jsou buď díly bez homologace, nebo jsou nevhodně upravené... A takových případů kvantem přibývá
No... Koukám, že jsem se trochu rozjel, ale mazat to už nebudu, když mě to tak vytočilo a dalo práci napsat
O denním svícení raději ani nebudu psát, to bych už nerozdýchal
Jinak jak píše ála, sice je teď moderní provádět úpravy folií, ale osobně s tím zkušenost nemám, nevím jak bude vypadat po čtyřech letech na autě za denního stání venku a denním pohybu do práce / z prace... Zatmavení sprejem ti zaručuji, že pokud to uděláš dobře, ani po 5 letech denního provozu se barva neznehodnotí