Pomoc pro začátečníka

Úpravy od motoru až po plasty
Odpovědět
NesteaCZE

Pomoc pro začátečníka

Příspěvek od NesteaCZE » 16 zář 2012, 22:05

Dobrý den přátelé, měl by jsem pár dotazů. Co se týče aut, tak se dá říct, že jsem úplný amatér! U auta poznám jenom pár věcí, ale jak každý ví, tak zkušenosti se dostávají s věkem :). Nedávno jsem si koupil Opel Astra G 2.0 sportline, jedná se o rok 99. Samozřejmě jako u každého staršího auta je nutno něco investovat do menších problémů, těm velkým se snad vyhneme! :)

Tak a teďka něco k mým dotazům, rád by jsem se zeptal, když jsem s ním poprvé jel, tak můž otec mě upozornil na to, že ho osluňuju ve zpetném zrcátku, pro zkontrolování jsme přišli na to, že pravý motorek k nastavení výšky světel je v háji. V tomto případě by jsem Vás poprosil o informaci, kolik asi stojí nový motorek, pokud má někdo zkušenost nebo jestli stačí nechat v servisu seřídit světlo na nejnižší sklon?

Dále by jsem se zeptal, jestli je velký problém, v případě, že když zapnu "foukání", tak na stupeň 3,4 už auto začíná celé nahlas "vrnět" a při stupni 1,2 to je spíš jako kdyby odfukovalo... "výdech, nádech" ... poradíte mi co s tím?

Mám snížený podvozek, a k autu jsem dostal novou tyč stabilizátoru, prý jí bývalý majitel ještě nestihl vyměnit. Po jaké době se taková součástka vyměňuje? V popřípadě kolik taková výměna asi bude stát?

Tento týden jdu na výměnu oleje a olejových filtrů, brzdovou kapalinu jsme doplnili - ale přesto brzdy pískají - co s tím? Potom jsme doplnili nemrznoucí směs. Ještě něco by jsem měl udělat?

A ještě by tu byl dotaz, když stojím s autem na volnoběh, tak má něco pod kapotou divný zvuk, slovy mé přítelkyně: "je to jakoby vám pod kapotou proběhla každých pár vteřin myš..." :D ale mě přijde, jako by se tam něco chtělo hejbnout a nemůže, jakoby stěrače chtěli stírat, ale nemůžou... nevím, jak to lépe popsat, ale snad to postačí...