Zdravím pane
já uz nakej rok mam na autaku, teda tatovim autaku, otevřenej filter, hrušku
Moje poznatky... nejdrive jsem ho mel neodstinený, bo jsem myslel, ze vzduch, kterej se tam dostane pres tu privodnou trubicky od masky bude stacit ... to auto melo mensi volnobezný otacky, ale jen drtek, fakt malinko. po zahrati motoru to salo teplej vzduch, a auto bylo jakesi línééé ... do toho jak to salo teplej vzduch, szvýšila se spotřeba ... za 300Kč natankovanejch sem ujel asi 106 KM, takze nic moc
Nakonec jen tak pro otestovani jsem tam hodil zpet BOXovanej filter, a to auto doopravdy jelo líp.. bo tahnul studenej vzduch, ve kterem se nachází více molekul O2
No ale nadalo mi to, protoze kdyz mas hrusku, tak motor ve vyšších otáčkách doopravdy krásně zní .)
tak jsem filter namontoval zpet, a prave si dělám stínění, z duralovýho plechu, kterej pude vylestit a gumeny tesnení atd. ale to az bude tak se kdyztak pochlubim ... no ale z kartonu jsem si udelal predlohu, abych vedel jak zhruba mam ten plech rezat ... no na jednu jizdu jsem ho nechal v motoru, teda upevnil, aby mi nespadl do remenu, to by byl pruser ... a musim rict, ze po otevreni kapoty byl mnohem hcladnejsi vzduch za prepazkou s filtrem nez u motoru, to auto jelo mnohem líp a byla to bomba
Takze az si na to udelám z plechu odstinení, plus gumové tesnení, tak to bude uplná paráda
Bude to krásně znít, a sát studenej vzduch.
Takze muj verdikt, z mejch pozorování je:
Kdyz Kuzel, tak odstiněnej, s dobrý přívodem studeneho vzduchu z predku, a hlavně napatlanej olejem na vzduchové filtry. Je mozno pouzit treba olej na filtry od motocrossovejch motorek
To aby se zabranilo nasání menších časteček prachu, když třebaj edeš za tattrovkou
Pokud se nechces srát s odstiněním, nech si tam box a je to to samý. Jen bdues mit auto tišší
s Kuzelem, auto vice rve, ale výkonem či tahem se to neliší
Tak GL&HF