je to sice par mesicu starsi tema,ale chlapci,jste HODNE mimo..HODNE MOC..
naopak,lepeni tech folii je MNOHEM levnejsi nez celolak..a take mnohem jednodussi..co se tyce ceny,na astru bych to tipoval okolo 10-15tisic..oproti nejakym 25tisicum za celolak (tipuju) je to mnohem levnejsi,navic auto je za den-dva hotove a odpada problem s kompletnim odstrojenim auta (pokud byste chteli mit celolak PORADNY)..v CR to opravdu porad neni jeste moc "zname" ale treba v nemecku uz lakovny pomalu odpadaji,protoze kvalita folii zacina byt opravdu vyborna,zivotnost se udava myslim na nejakych 5let naprosto v pohode..
hodne to pouzivaji hlavne taxiky,atd..je pravda,ze se to dava hlavne na nova auta,ale uz jsem videl nejakou prazskou "lepirnu" co delala i treba CRXko,atd atd..
nevim teda,jak je to s tema kazama na karoserii,ale taky bych rekl,ze urcite lepsi bude mit auto v tip top stavu,coz preci jen,napriklad u astry cca rok 2000-2003 i novejsich je to celkem problem,pac zkratka reznou a nejake ty kazy se tam VZDY najdou..
jinak ta cena co jsem psal se tyka BAREVNYCH folii,mimo takove ty "exoticke" barvy typu karbon,atp..
kazdopadne uz existuji i folie ve stylu chameleona,atd atd..
v praze to delaji snad dve nebo tri firmy, po ceske republice je snad asi uz nejakych odhadem 30firem,co se tim zabyva..vydelavaji HLAVNE na taxicich,na reklamnich polepech na automobily..a vice mene tyhle firmy,co se driv zabyvaly polepem reklamnich folii na auta,tak tedka rozsirily svoje portfolia i o tyhle polepy automobilu,motorek,atd..
kazdopadne proc to tedy pisu,hlavni duvod PROC si nechat udelat folii misto celolaku je:
-MNOHEM levnejsi
-nemusi se komplet odstrojovat auto
-auto je MNOHEM DRIVE hotove (polep celeho auta trva cca jeden az dva dny)
-chrani se tim puvodni lak (to je hlavne pro ta nova auta)
presne receno,u tehle "metody" se odstrojuji napriklad jen kliky,svetla,prahy,atp..z duvodu,aby se to dalo dobre zalepit a nedlepovalo se to,tak se to dava pod tyhle veci..
jak se to dela??
zkracene receno,extra folie (nejsou to takovy ty klasicky papirovy folie
:)),horkovzdusna pistole (casteji pouzivaji jen vykonne feny),rezacka,plno trpelivosti a zkusenosti..neni to tak lehky jak to vypada..
auto se musi KOMPLET vylestit,odmastit,atd..pote se lepi VELKE casti foliema,ktere se pak odrezavaji a postupne se fenem ta folie nahrejva,aby si "sedla" a postupne se vytlacuji bubliny zpoza te folie..potom se to znova prejizdi tim fenem,aby si to poradne sedlo,a zkopirovalo to tvar te karoserie..
cena se odviji od velikosti auta,od slozitosti lepeni (zarezy,atd,atd..)..a take od te barvy..
ale jak rikam,na tridverovou astru to vyjde ta zakladni barva,treba bila,cerna,modra,cervena,atp na cca 10-15tisic..