zníženie podvozka vs. zaťaženie???
zníženie podvozka vs. zaťaženie???
Zdravim.Ak viete niekto poradit tak mi poradte,diky.
Chystam sa kupiť nove disky 7x17 ET38,ale mam malu dilemu .aby nebola taka medzera medi kolesom a lemom blatníka by som ho chcel aj trocha znížiť.MAX 30mm komplet šport. podvozok.Zmení sa mi nejak max. zaťaženie?T.J. ak naložím kufor alebo plne obsadim auto dospelakmi klesne to viac k zemi oproti origo podvozku alebo su tie tmice a pružiny tvrdšie?(určite su ale)
mam origo 195/60 R15.ak dam 215/40 tak sa mi zenší priemer kolesa o cca 1cm,ak dam 205/45 tak zostane priemer nezmenený.
Chystam sa kupiť nove disky 7x17 ET38,ale mam malu dilemu .aby nebola taka medzera medi kolesom a lemom blatníka by som ho chcel aj trocha znížiť.MAX 30mm komplet šport. podvozok.Zmení sa mi nejak max. zaťaženie?T.J. ak naložím kufor alebo plne obsadim auto dospelakmi klesne to viac k zemi oproti origo podvozku alebo su tie tmice a pružiny tvrdšie?(určite su ale)
mam origo 195/60 R15.ak dam 215/40 tak sa mi zenší priemer kolesa o cca 1cm,ak dam 205/45 tak zostane priemer nezmenený.
1,4 16v - x14xe - 90k - edition2000 zelená http://astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=19128
- Reklama
- Štráda
- Příspěvky: 1679
- Registrován: 02 led 2009, 23:08
- Bydliště: Mar. lázně (Marihuánky)
- Kontaktovat uživatele:
Re: zníženie podvozka vs. zaťaženie???
Bude to sakra tvrdý,častější výměna řídících čepů.tyček,horního uložení,po čase i spodní čepy a možni i ramena,stabilizační tyčky!!!
Sníží se to,když tam naložíš lidi,nebo kufr,občas nepřelezeš retarder bez drbnutí!Zatížitelnost bude ale pořád stejná!
S profilem 60 se rozluč,bude ti to pri nerovnosti drhnout,v zatáčení pri nerovnosti taky,ET 38,to ti ted nepovím,ale 17 tam dát půjde,ale profil tak 40-45!!!Stejně budeš občas drhnout v zádu,jak je spojení podběhu a nárazníku!!!!
Ted výhoda,líp to drží(jen na suchu!)sedí,lepčí progresivita prždění a odpálení!Dá se s tím krásně jezdit tetris po městě,ale chce to salámy!Pokud vemeš díru jako ted se sér podvozkem,když si to neuvědomíš,tak můžeš něco i pěkně roz.rdat na spodku(hlavně přední nápravě,v zádu třeba určitě rozhodit geometrii ná pravy!)
Já mám 4 roky 40-30mm a v poho,dávám si pozor!A jsem max spokojenej!!!!
Sníží se to,když tam naložíš lidi,nebo kufr,občas nepřelezeš retarder bez drbnutí!Zatížitelnost bude ale pořád stejná!
S profilem 60 se rozluč,bude ti to pri nerovnosti drhnout,v zatáčení pri nerovnosti taky,ET 38,to ti ted nepovím,ale 17 tam dát půjde,ale profil tak 40-45!!!Stejně budeš občas drhnout v zádu,jak je spojení podběhu a nárazníku!!!!
Ted výhoda,líp to drží(jen na suchu!)sedí,lepčí progresivita prždění a odpálení!Dá se s tím krásně jezdit tetris po městě,ale chce to salámy!Pokud vemeš díru jako ted se sér podvozkem,když si to neuvědomíš,tak můžeš něco i pěkně roz.rdat na spodku(hlavně přední nápravě,v zádu třeba určitě rozhodit geometrii ná pravy!)
Já mám 4 roky 40-30mm a v poho,dávám si pozor!A jsem max spokojenej!!!!
High Flow Head-Modrá Raketa z ML... michalstrasser@seznam.cz qip 387819619 tel.737117644 Facebook Michael Štráda
Hellracer Štráda
Hellracer Štráda
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: zníženie podvozka vs. zaťaženie???
Taky můžeš bez problému použít toto:dusan992 píše:Zdravim.Ak viete niekto poradit tak mi poradte,diky.
Chystam sa kupiť nove disky 7x17 ET38,ale mam malu dilemu .aby nebola taka medzera medi kolesom a lemom blatníka by som ho chcel aj trocha znížiť.MAX 30mm komplet šport. podvozok.Zmení sa mi nejak max. zaťaženie?T.J. ak naložím kufor alebo plne obsadim auto dospelakmi klesne to viac k zemi oproti origo podvozku alebo su tie tmice a pružiny tvrdšie?(určite su ale)
mam origo 195/60 R15.ak dam 215/40 tak sa mi zenší priemer kolesa o cca 1cm,ak dam 205/45 tak zostane priemer nezmenený.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 93#p215393
Re: zníženie podvozka vs. zaťaženie???
blba otázka .A čo to presne je a kde sa to montuje?
1,4 16v - x14xe - 90k - edition2000 zelená http://astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=19128
Re: zníženie podvozka vs. zaťaženie???
Sú to zadné tlmiče s dofukovaním a montujú sa na miesto tvojich zadných tlmičov + sa domontujú hadičky a ventil na dofuovanie (ak to nemáš origo). Dokážu vyrovnať svetlú výšku pri zaťaženej a klesnutej zadnej časti (kufra) auta.
Re: zníženie podvozka vs. zaťaženie???
tak origo to asi nemam.mam astru G 1,4 16v x14xe.
Je tato "nahrada" legalna,certifikovana,TUV,...?je to akože "airride"?
Je tato "nahrada" legalna,certifikovana,TUV,...?je to akože "airride"?
1,4 16v - x14xe - 90k - edition2000 zelená http://astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=19128
- Specnaz.oto
- Příspěvky: 144
- Registrován: 13 bře 2009, 15:54
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: zníženie podvozka vs. zaťaženie???
Sniž to a neboj se, já mam Kombajna a posadil jsem to ve předu o 55 mm a vzadu o 40 mm a neškrtám nikde, je sice pravda, že jsem tam mohl dál větší kola (mam tam 205/50 R16, ET 38), ale i tak to nevypadá špatně, plně naložený jsem to nezkoušel, ale ve třech jsem jel a nikde nic S tou tvrdostí... no musíš počítat, že to bude tvrdší, právě proto aby ti no neškrtalo. To ale vykompenzuje sportovní požitek z jízdy. A vůbec, Astry jsou tvrdý jako kráva i v sérii, takže zase takový rozdíl to nebude
LÍNEJ ROPÁK
Opel Astra Caravan, r.v. 1999
2.0 Di 16V (X20 DTL)
Opel Astra Caravan, r.v. 1999
2.0 Di 16V (X20 DTL)
- Specnaz.oto
- Příspěvky: 144
- Registrován: 13 bře 2009, 15:54
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: zníženie podvozka vs. zaťaženie???
Jo jinak Štráda má recht, musíš taky počítat s tím, že se bude rychleji opotřebovávat spodek. Ale vše má pro a proti
LÍNEJ ROPÁK
Opel Astra Caravan, r.v. 1999
2.0 Di 16V (X20 DTL)
Opel Astra Caravan, r.v. 1999
2.0 Di 16V (X20 DTL)
Re: zníženie podvozka vs. zaťaženie???
Nezáleží na motorizácii. Dávalo sa to ako príplatková výbava do kombíkov. Nieje to ako airride. Určite poznáš ten prípad keď niekto natlačí do kufra pri baumaxe dlažbu na celý dvor a potom zadok auta ťahá po ceste. Keď máš tieto tlmiče, zájdeš na najbližšiu pumpu a dofúkaš ventil v kufri (je rovnaký ako na pneumatike), ktorý vedie vzduch do tlmičov. A tým nafúknutím ti tieto tlmiče zdvihnú zadok auta naspäť na pôvodnú výšku, aj keď máš v kufri pol tony. Kedže sa to do áut dávalo bežne vo výrobe, s legálnosťou by nemal byť problém.dusan992 píše:tak origo to asi nemam.mam astru G 1,4 16v x14xe.
Je tato "nahrada" legalna,certifikovana,TUV,...?je to akože "airride"?
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: zníženie podvozka vs. zaťaženie???
¨Je to výrobek firmy Monroe,certifikovaný a homologovaný.Dodává se na mnoho jiných značek a typů vozidel.Všechny výrobky uvedené v katalogu Monroe mají certifikát a prošly zkušebnou.dusan992 píše:tak origo to asi nemam.mam astru G 1,4 16v x14xe.
Je tato "nahrada" legalna,certifikovana,TUV,...?je to akože "airride"?
Ty neznáš firmu Monroe?
Re: zníženie podvozka vs. zaťaženie???
to denny: to je ten slavný airride?
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: zníženie podvozka vs. zaťaženie???
To snad ne.Sady řady LL vyrábí Monroe již řadu let.Tyto sady jsem montovával již na Omegy A.Jsou tlumiče olejové,které mají přes svůj obal vzduchový měch.Air ride je komplet vzduchový podvozek s automatikou-to je něco úplně jiného.
Tlumičové sady řady LL od Monroe je to,co mám na fotkách.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=41&t=12460
Tlumičové sady řady LL od Monroe je to,co mám na fotkách.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=41&t=12460
Re: zníženie podvozka vs. zaťaženie???
Značku monroe samozrejme poznám,len som nikdy nepočul o tomto zariadení v súvislosti astou g.alebo oplom vôbec.Je to nieco take ako používa citroen,nie?je to pužitelne aj na hatchback?
čítal som tu vela o tom že budem musiet častejšie meniť časti podvozku.mam na astre najazdeních cc 140tis. Km a nebolo tam nič menene.(samozrejme všetko je zatial originalne kola tlmiče).po kolky km sa to asi začína "kaziť" 10tis. 30tis.?
jazdím najčastejsie po trocha kvalitnejších cestách vzhľadom na to, že su na slovensku (cestách 1.triedy hlavny ťah Košice - Blava aj to len asi 60 km od KE (pre tích čo to tam poznajú ))
čítal som tu vela o tom že budem musiet častejšie meniť časti podvozku.mam na astre najazdeních cc 140tis. Km a nebolo tam nič menene.(samozrejme všetko je zatial originalne kola tlmiče).po kolky km sa to asi začína "kaziť" 10tis. 30tis.?
jazdím najčastejsie po trocha kvalitnejších cestách vzhľadom na to, že su na slovensku (cestách 1.triedy hlavny ťah Košice - Blava aj to len asi 60 km od KE (pre tích čo to tam poznajú ))
1,4 16v - x14xe - 90k - edition2000 zelená http://astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=19128
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: zníženie podvozka vs. zaťaženie???
dušane,s citroenem to nemá pranic společného.Přečti si ten topic výše,jen na něj klikni a je tam i foto sady .Popsal jsem tam i na jaká vozidla.Je tam i objednací číslo sady.
Re: zníženie podvozka vs. zaťaženie???
No já mám sníženo vpředu 55mm, vzadu 40mm, ale obyč kola 195/60 R15 a nemám s tím problém, nikde nic nedrhne, i při plném zatížení (5 lidí, plný kufr) a i přes retardéry v pohodě, jen když jsem měl ještě 175/65 R14 tak jsem občas o retardér štrejchnul, ale s 15ctkama v pohodě.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,