Chromové vzpěry kapoty
Re: Chromové vzpěry kapoty
To si musel proměřovat atd... né????........dej foto montáže uvažuji také o nich (zvednou to v pohodě ???)
- Reklama
Re: Chromové vzpěry kapoty
Já nevim k čemu pořád chcete fotky montáže,nic na tom neni a už to popsaný bylo. Zadní vzpěry taky zvládnete vyměnit né?
Astra H Caravan cosmo 1.9cdti 88kW
Corsa C 1.0 social edition
Corsa C 1.0 social edition
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chromové vzpěry kapoty
strana 3SAHULA píše:........dej foto montáže uvažuji také o nich (zvednou to v pohodě ???)
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Re: Chromové vzpěry kapoty
Tak jsem dneska úspěšně namontoval, za 10min nebylo co řešit, a to jsem se s tím mazlil
Pro ty, kteří potřebují lama návod krok po kroku (to není urážka, prostě třeba někdo potřebuje vést za ruku, nikdo nejsme odborníci na všechno):
Po rozbalení jsem zkoušel vzpěry zmáčknout rukama, nešlo, jsou tuhé (tak snad vydrží). Předem jsem si pootočil otvory pro čepy tak, aby byly k sobě otočeny o 90 stupňů, tj. horní (kapota) doleva/doprava a spodní (blatník) dolů.
Je fakt, že když jsem rozbalil ten německý slovní návod, samozřejmě konkrétně u Astry úplně bez obrázků, nadšený jsem nebyl, ale nemaje se za de.ila vyhrnul jsem si rukávy a odvážně se pustil do (MÉ PRVNÍ) montáže
Začal jsem zeshora, tj. po otevření a podepření kapoty podpěrnou tyčkou jsem odšrouboval na každé straně šroub ze závěsu kapoty - ten vzdálenější, ale to se pozná z fotky. Stejným šroubem a původní podložkou jsem LEHCE přišrouboval Lko s čepem (opět jasné z fotky) a NEDOTAHOVAL ÚPLNĚ - NEŠLA BY NASADIT VZPĚRA.
Na spodní části vzpěr jsem si přichystal: 2 x čep, 2 x matka a 2 x 2 podložky (použil jsem jiné, velikostně stejné, ale s menším otvorem).
Pak jsem pár minut dumal, na co jsou zbylé 2 x 2 šrouby + 2 matky, ale ty se zřejmě použijí u jiných aut, protože mně zbyly do sbírky
Když jsem si zkoušel vzpěry přiměřit, zdálo se mi, že jsou o něco delší, přečuhovaly za otvor, do kterého patří čep, ale menší nadzvednutí kapoty u závěsu vše vyřešilo
Takže do otvoru v blatníku seshora podložka s čepem a zespoda 2. podložka s matkou. NEUTAHOVAT NIJAK EXTRA, podběh (nebo kostra nebo co to je) nelícuje s blatníkem úplně, je tam mezera, takže by se to promáčklo. I tak to drží fest. Je možnost vložit další podložku do mezery, ale už se mi nechtělo hledat další podložky
Pak už zbývá jen nasadit vzpěru otvory na čepy (s případným přizvednutím kapoty) + DOTÁHNOUT Lka.
Trápení bylo s pojistkami, to jsou takové drátky, které se rovným koncem prostrčí dvěma otvory v hlavici vzpěry aby zabránily vypadnutí a zakulacenou částí se obtočí kolem těla vzpěry hned za hlavicí a zacvaknou. Ve 3 ze 4 případů se jim nechtělo skrz, tak jsem si je musel zkusit na sundané vzpěře (to zní divně ) a lehce ohnout a pak už to šlo.
Na závěr jsem odřízl vnější části těch pěnových dosedů na kapotě (nebo co to je) aby nepřekážely vzpěrám. Jdou sice jednoduše sundat, ale proč se jich zbytečně zbavovat. POZOR, řezat až za tím háčkem, na kterém jsou nasazeny, jinak jsou na vyhození.
FOTO (pod náhledy PŘÍMÝ ODKAZ na fotky, ať se nemusíte proklikávat ImageShackem):
Pravá:
http://img525.imageshack.us/img525/3446/imag0086xj3.jpg
Levá:
http://img15.imageshack.us/img15/6026/imag0087nj6.jpg
Obě (ne, nejsou každá jinak, je to úhlem, ze kterého jsem fotil ):
http://img4.imageshack.us/img4/3484/imag0088ox9.jpg
Detail Lka a seříznutého dosedu:
http://img246.imageshack.us/img246/6103/imag0089tp6.jpg
Pohled HODNĚ zblízka do škvíry mezi blatníkem a kapotou, takže je vidět vzpěra:
http://img172.imageshack.us/img172/2839/imag0091xc5.jpg
Pohled asi z 1/2 metru a ze specifického úhlu (= úmyslně jsem hledal úhel, ze kterého by byla vidět vzpěra), takže je vidět část vzpěry:
http://img17.imageshack.us/img17/1888/imag0090oh6.jpg
Pohled asi z metru a ze specifického úhlu (= úmyslně jsem hledal úhel, ze kterého by byla vidět vzpěra), takže je vidět část vzpěry:
http://img518.imageshack.us/img518/5969/imag0092jg0.jpg
Takže asi tak, nic složitého.
VÝSLEDNÝ EFEKT - když jsem poprvé zavíral kapotu, překvapil mě docela silný odpor, takže snad mi to nebude padat na hlavu až budu dolívat vodu do ostřikovačů
Ve výšce cca 30-40 cm před zavřením (při mé výšce 178cm to je když držím kapotu pod maskou a mám lokty kolmo k tělu) už vzpěry nezabírají, takže je nutno kapotu držet a lehce zavřít, jinak spadne. Při otevírání naopak stačí lehce nadzvednout, když jsem se dostal na stejnou úroveň (= lokty kolmo k tělu) vzpěry zabraly a kapotu zvedly az navrch.
Dalo by se říct, že je to zbytečnost, ale hrozně se mi líbí ten zvuk
Snad vydrží dlouho a snad tento "návod" někomu pomůže.
KOUPENO Z JKDESIGN.CZ = TUNINGSHOP.CZ ZA 450,-Kč (společně s dalšími věcmi, takže mě poštovný nezabilo). Dle prodejce je výrobcem JOM, na vzpěrách není napsáno nic.
Pro ty, kteří potřebují lama návod krok po kroku (to není urážka, prostě třeba někdo potřebuje vést za ruku, nikdo nejsme odborníci na všechno):
Po rozbalení jsem zkoušel vzpěry zmáčknout rukama, nešlo, jsou tuhé (tak snad vydrží). Předem jsem si pootočil otvory pro čepy tak, aby byly k sobě otočeny o 90 stupňů, tj. horní (kapota) doleva/doprava a spodní (blatník) dolů.
Je fakt, že když jsem rozbalil ten německý slovní návod, samozřejmě konkrétně u Astry úplně bez obrázků, nadšený jsem nebyl, ale nemaje se za de.ila vyhrnul jsem si rukávy a odvážně se pustil do (MÉ PRVNÍ) montáže
Začal jsem zeshora, tj. po otevření a podepření kapoty podpěrnou tyčkou jsem odšrouboval na každé straně šroub ze závěsu kapoty - ten vzdálenější, ale to se pozná z fotky. Stejným šroubem a původní podložkou jsem LEHCE přišrouboval Lko s čepem (opět jasné z fotky) a NEDOTAHOVAL ÚPLNĚ - NEŠLA BY NASADIT VZPĚRA.
Na spodní části vzpěr jsem si přichystal: 2 x čep, 2 x matka a 2 x 2 podložky (použil jsem jiné, velikostně stejné, ale s menším otvorem).
Pak jsem pár minut dumal, na co jsou zbylé 2 x 2 šrouby + 2 matky, ale ty se zřejmě použijí u jiných aut, protože mně zbyly do sbírky
Když jsem si zkoušel vzpěry přiměřit, zdálo se mi, že jsou o něco delší, přečuhovaly za otvor, do kterého patří čep, ale menší nadzvednutí kapoty u závěsu vše vyřešilo
Takže do otvoru v blatníku seshora podložka s čepem a zespoda 2. podložka s matkou. NEUTAHOVAT NIJAK EXTRA, podběh (nebo kostra nebo co to je) nelícuje s blatníkem úplně, je tam mezera, takže by se to promáčklo. I tak to drží fest. Je možnost vložit další podložku do mezery, ale už se mi nechtělo hledat další podložky
Pak už zbývá jen nasadit vzpěru otvory na čepy (s případným přizvednutím kapoty) + DOTÁHNOUT Lka.
Trápení bylo s pojistkami, to jsou takové drátky, které se rovným koncem prostrčí dvěma otvory v hlavici vzpěry aby zabránily vypadnutí a zakulacenou částí se obtočí kolem těla vzpěry hned za hlavicí a zacvaknou. Ve 3 ze 4 případů se jim nechtělo skrz, tak jsem si je musel zkusit na sundané vzpěře (to zní divně ) a lehce ohnout a pak už to šlo.
Na závěr jsem odřízl vnější části těch pěnových dosedů na kapotě (nebo co to je) aby nepřekážely vzpěrám. Jdou sice jednoduše sundat, ale proč se jich zbytečně zbavovat. POZOR, řezat až za tím háčkem, na kterém jsou nasazeny, jinak jsou na vyhození.
FOTO (pod náhledy PŘÍMÝ ODKAZ na fotky, ať se nemusíte proklikávat ImageShackem):
Pravá:
http://img525.imageshack.us/img525/3446/imag0086xj3.jpg
Levá:
http://img15.imageshack.us/img15/6026/imag0087nj6.jpg
Obě (ne, nejsou každá jinak, je to úhlem, ze kterého jsem fotil ):
http://img4.imageshack.us/img4/3484/imag0088ox9.jpg
Detail Lka a seříznutého dosedu:
http://img246.imageshack.us/img246/6103/imag0089tp6.jpg
Pohled HODNĚ zblízka do škvíry mezi blatníkem a kapotou, takže je vidět vzpěra:
http://img172.imageshack.us/img172/2839/imag0091xc5.jpg
Pohled asi z 1/2 metru a ze specifického úhlu (= úmyslně jsem hledal úhel, ze kterého by byla vidět vzpěra), takže je vidět část vzpěry:
http://img17.imageshack.us/img17/1888/imag0090oh6.jpg
Pohled asi z metru a ze specifického úhlu (= úmyslně jsem hledal úhel, ze kterého by byla vidět vzpěra), takže je vidět část vzpěry:
http://img518.imageshack.us/img518/5969/imag0092jg0.jpg
Takže asi tak, nic složitého.
VÝSLEDNÝ EFEKT - když jsem poprvé zavíral kapotu, překvapil mě docela silný odpor, takže snad mi to nebude padat na hlavu až budu dolívat vodu do ostřikovačů
Ve výšce cca 30-40 cm před zavřením (při mé výšce 178cm to je když držím kapotu pod maskou a mám lokty kolmo k tělu) už vzpěry nezabírají, takže je nutno kapotu držet a lehce zavřít, jinak spadne. Při otevírání naopak stačí lehce nadzvednout, když jsem se dostal na stejnou úroveň (= lokty kolmo k tělu) vzpěry zabraly a kapotu zvedly az navrch.
Dalo by se říct, že je to zbytečnost, ale hrozně se mi líbí ten zvuk
Snad vydrží dlouho a snad tento "návod" někomu pomůže.
KOUPENO Z JKDESIGN.CZ = TUNINGSHOP.CZ ZA 450,-Kč (společně s dalšími věcmi, takže mě poštovný nezabilo). Dle prodejce je výrobcem JOM, na vzpěrách není napsáno nic.
Naposledy upravil(a) Miguello dne 01 dub 2009, 12:34, celkem upraveno 4 x.
Re: Chromové vzpěry kapoty
Tak jsem na to koukal (no pohrál si si s tím a fakt dobrý), akorát se mi zdá,
1. že se tam ty vzpěry nevejdou a trošku nadzvedávají kapotu (možná se mi to ale zdá )
2. že jsou i tak dost vidět při zavřený haubně (teda možná)
Taky o tom přemýšlím (už dlouho, od doby co jsem to viděl u Williama v Milo), ale ještě jsem se k tomu neodhodlal
1. že se tam ty vzpěry nevejdou a trošku nadzvedávají kapotu (možná se mi to ale zdá )
2. že jsou i tak dost vidět při zavřený haubně (teda možná)
Taky o tom přemýšlím (už dlouho, od doby co jsem to viděl u Williama v Milo), ale ještě jsem se k tomu neodhodlal
Mobil : 602318645
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chromové vzpěry kapoty
Je to v poho Defe... kapotu to určitě nenadzvedává ..
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
-
- Moderátor
- Příspěvky: 8697
- Registrován: 27 úno 2007, 00:08
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chromové vzpěry kapoty
Hezkej návod. Ale ten imageshack je fakt hrozný. Nevím jak jsem ho mohl mít rád... Otevřel jsem první fotku a další už radši ne.
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
Re: Chromové vzpěry kapoty
Jak jsem psal, úmyslně jsem hledal úhel, ze kterého by byla vidět vzpěra, takže při zběžném pohledu to není vidět, musíš se na to zaměřit.
Podle mě je to jako s mračítkama - kdekdo tvrdí, že nelícují, ale když je hodíš do laku a necivíš na to z 10cm..
Prostě ať se každý rozhodne podle sebe, já jsem spokojený
BTW - ImageShack alespoň mně vyhovuje, vidím rychlý náhled a podle toho, jestli chci nebo ne, tak si na něj kliknu - nebo ne. Pořád lepší než ukaz.to. Bohužel jsem neměl čas si vyhrát s náhledama, aby i Radoš 92 vědel, na co to vlastně kliká a nebyl teď zklamaný Teď už jsem je doplnil.
Podle mě je to jako s mračítkama - kdekdo tvrdí, že nelícují, ale když je hodíš do laku a necivíš na to z 10cm..
Prostě ať se každý rozhodne podle sebe, já jsem spokojený
BTW - ImageShack alespoň mně vyhovuje, vidím rychlý náhled a podle toho, jestli chci nebo ne, tak si na něj kliknu - nebo ne. Pořád lepší než ukaz.to. Bohužel jsem neměl čas si vyhrát s náhledama, aby i Radoš 92 vědel, na co to vlastně kliká a nebyl teď zklamaný Teď už jsem je doplnil.