Chip Tuning
- Reklama
Ty jsi fakt trapny. JA se nevyjadruju k tem tvym kravinam fakt prestan placat. Ze jsi me nachytal ? Akorat se mi uz nechce dohadovat s tebou protoze o tom vis velke hnede. Spotreba dolu jde. NAnejake rovnice tady opravdu neni prostor. Memni se jiskra - predstih - meni se dalsi veci, motor OPRAVDU jede vic, ma vyssi vykon - mirne a vyssi kroutak. To ze tady pises ze vykon je funkci kroutaku a otacek a nejake konstanty neznamena v PRAXi ZHOLA nic tak NEMEL blbosti ze jsi nekoho nacapal doktorante. NAzdarAstraDTI píše:Ja nikomu chip nevymlouvam, myslim ze objektivne rikam jaky to ma efekt - tedy narust vykonu, vetsi efektivita a tedy stejna pripadne nizsi spotreba .... akorat se snazim uvest na pravou miru rozsah moznych zmen. Staci aby prestal psat nesmysly. Procti si par stranek dozadu a uvidis ze jsem ho nachytal uz x-krat a najednou se na dany tema prestane vyjadrovat a nepripusti to ze napsal dejme tomu ve chvilkovym zkratu kravinu...
Par slov
Promin DTI ale uz jsme fakt nemohl jinak. Tve zkuenosti prameni opravdu - lde tohoco pises z jednoho -asi spatne - nacipovaneho benzinu.
To ze se vyhnes pri cipu emisnim limitum - coz jsem psal - zpusobuje v urcitych obratkach plynulejsi - jak kluci pisi tissi -chod motoru, vyssi kroutak - a jak jiste vis fyziku NEMUSI tam byt prima umera protoze i kdyz v tve "DOKONALE" rovnici jsou to dve promenne cili by mel byt linearni narust, tak sam MOC dobre vis ze toto je v praxi NEPOUZITELNE !!!
Dokoncei ucinnost motoru se muze chipem zlepsit vlivem lepsiho predstihu, mensiho zahrivani a odpadniho tepla v tom pripade i kdyz mas stejny vykon - mnozstvi prace za cas - coz ma primy vliv na spotrebu - tak muzes mit vyssi kroutak. NEbo se PLETU ??????????????
To ze se vyhnes pri cipu emisnim limitum - coz jsem psal - zpusobuje v urcitych obratkach plynulejsi - jak kluci pisi tissi -chod motoru, vyssi kroutak - a jak jiste vis fyziku NEMUSI tam byt prima umera protoze i kdyz v tve "DOKONALE" rovnici jsou to dve promenne cili by mel byt linearni narust, tak sam MOC dobre vis ze toto je v praxi NEPOUZITELNE !!!
Dokoncei ucinnost motoru se muze chipem zlepsit vlivem lepsiho predstihu, mensiho zahrivani a odpadniho tepla v tom pripade i kdyz mas stejny vykon - mnozstvi prace za cas - coz ma primy vliv na spotrebu - tak muzes mit vyssi kroutak. NEbo se PLETU ??????????????
Tak po stoprvni.
Napsal jsi ze umis u koncernu merit za jizdy vykon - to je lez. (dokonce jsi mi slibil 100 000, kdyz to najdu v tvem prispevku a nasel jsem)
Pises ze vykon neni funkci kroutaku - to je take lez.
Ja nerikam ze pak motor nema vyssi vykon, ale snazim se to spravne popsat - ty at uz z neznalosti nebo schvalne pises nesmysly!
Nemluv ze se zvedne kroutak a taky trochy vykon, vyber si jednu z tehle velicin a popis co se stane v jakejch otackach- tedy v nizkejch je narust takovej, ve strednim pasmu zase jinej a ve vyssich zase jinej.
Promin ale jediny co umis je prehrat jinej soft do RJ a placas kraviny.
Napsal jsi ze umis u koncernu merit za jizdy vykon - to je lez. (dokonce jsi mi slibil 100 000, kdyz to najdu v tvem prispevku a nasel jsem)
Pises ze vykon neni funkci kroutaku - to je take lez.
Ja nerikam ze pak motor nema vyssi vykon, ale snazim se to spravne popsat - ty at uz z neznalosti nebo schvalne pises nesmysly!
Nemluv ze se zvedne kroutak a taky trochy vykon, vyber si jednu z tehle velicin a popis co se stane v jakejch otackach- tedy v nizkejch je narust takovej, ve strednim pasmu zase jinej a ve vyssich zase jinej.
Promin ale jediny co umis je prehrat jinej soft do RJ a placas kraviny.
Re: Par slov
Pletes se, pokud mam dany otacky a motor v nich ma danej kroutak, tak vykon uz nezalezi na zadne dalsi velicine! O ucinnosti ma cenu se bavit pokud nas zajima mnozstvi vstrikovaneho paliva vs. kroutak v danejch otackach - da se ovlivnit napriklad predstihem. Na mereni z valcove zkusebny se vynasi jak vykon tak kroutak, ale stacila by jedna z tech krivek a druha se dopocita ...Bukac píše:Promin DTI ale uz jsme fakt nemohl jinak. Tve zkuenosti prameni opravdu - lde tohoco pises z jednoho -asi spatne - nacipovaneho benzinu.
To ze se vyhnes pri cipu emisnim limitum - coz jsem psal - zpusobuje v urcitych obratkach plynulejsi - jak kluci pisi tissi -chod motoru, vyssi kroutak - a jak jiste vis fyziku NEMUSI tam byt prima umera protoze i kdyz v tve "DOKONALE" rovnici jsou to dve promenne cili by mel byt linearni narust, tak sam MOC dobre vis ze toto je v praxi NEPOUZITELNE !!!
Dokoncei ucinnost motoru se muze chipem zlepsit vlivem lepsiho predstihu, mensiho zahrivani a odpadniho tepla v tom pripade i kdyz mas stejny vykon - mnozstvi prace za cas - coz ma primy vliv na spotrebu - tak muzes mit vyssi kroutak. NEbo se PLETU ??????????????
Jestli myslis zobrazeni vykonu za jizdy - tak ano takovy data se daj zobrazit, nicmene je to dle meho nazoru odhad z map v RJ podobne jako spotreba - takze pro me to tedy mereni rozhodne neni. Pokud mi hodite link na clanek kde se pise ze se vykony skutecne merej na zaklade nejakeho hodnoverneho zpusobu, tak priznam chybu. Ja se zatim docetl, ze po pripojeni tuningboxu se ty hodnoty nezmenej (tuningbox modifikuje data az mimo RJ), coz nasvedcuje tomu ze se to skutecne pocita z hodnot v RJ.
Hehe člověk tady pár dní není a pak se nestačí divit co se všechno dozví ....
Opel Astra G 1.6 16V X16XEL sportovní vložka K&N, sportovní výfuk Ulter Sport, pružiny Weitec -35/20
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
Hele, jak to ted v klidku zpetne ctu, tak uz mi ani neni presne jasny jadro sporu .... takze ja ted napisu svuj nazor a schvalne na cem se neshodnem:
Chip u atmosferickyho benzinu:
-prida zpravidla v celem rozsahu 5-10 procent
-narust byva objektivne vetsi ve vyssich otackach (a to i diky tomu ze tam vyrazne narusta ztratovej vykon, takze rozdil vykonu na kolech je v procentech vyssi nez na motoru)
-subjektivne jde motor odspodu lepe za plynem, v realu mam po chipu v danych otackach vykon priblizne jako o 100-200t. vyse pred chipem, ve vyssich otackach tenhle rozdil zpravidla narusta.
-spotreba se nezmeni/ mirne snizi
-protoze pruznost zavisi na vykonu v otackach ktere behem testu vyuziju, jeji zmena primo zavisi na narustu vykonu (resp. cas pruzneho zrychleni neprimo zavisi na vykonu)
Chip u atmosferickyho benzinu:
-prida zpravidla v celem rozsahu 5-10 procent
-narust byva objektivne vetsi ve vyssich otackach (a to i diky tomu ze tam vyrazne narusta ztratovej vykon, takze rozdil vykonu na kolech je v procentech vyssi nez na motoru)
-subjektivne jde motor odspodu lepe za plynem, v realu mam po chipu v danych otackach vykon priblizne jako o 100-200t. vyse pred chipem, ve vyssich otackach tenhle rozdil zpravidla narusta.
-spotreba se nezmeni/ mirne snizi
-protoze pruznost zavisi na vykonu v otackach ktere behem testu vyuziju, jeji zmena primo zavisi na narustu vykonu (resp. cas pruzneho zrychleni neprimo zavisi na vykonu)
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Konecne konstruktivni debata. Uz se to da cist...
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
No jednerak stale je za vola Bukac - dokud se nerozsekne ten vykonxkroutak a podobne, za druhy ja pisu furt to samy - a to ze subjektivni pocit muze klamat, resp. v tomhle pripade klame zcela spolehlive
Zasadni se mi jevi to, ze chip nijak nesrovna diry ve vykonu, na to proste ani 10 procent narust nestaci. Charakter zustane stejnej, jen se krapet zvysi vykon. A to tady pisu celou dobu + to ze objektivne se nejvetsi rozdil naleza v hornim spektru otacke, coz subjektivne neni zas az tak znat.
To ze rikal to same ho sice slechti, ale z toho co psal tady to jaksi neni zrejme a to je duvod proc jsem se do nej pustil.
Zasadni se mi jevi to, ze chip nijak nesrovna diry ve vykonu, na to proste ani 10 procent narust nestaci. Charakter zustane stejnej, jen se krapet zvysi vykon. A to tady pisu celou dobu + to ze objektivne se nejvetsi rozdil naleza v hornim spektru otacke, coz subjektivne neni zas az tak znat.
To ze rikal to same ho sice slechti, ale z toho co psal tady to jaksi neni zrejme a to je duvod proc jsem se do nej pustil.
koukam že jsem nedal tu adresu: http://www.vag-com.cz/
Hele uz jsem nasel jadro sporu
Jeste dodam ze se jednalo o procenta vykonu a odpoved se tyka z me nepochopitelneho duvodu hodnot v mapach ...
Takze ja rikam ze 5 - 10 procent je pocitove neznatelny (pokud vyloucim placebo a ostatni mechanismy ktery jsem popisoval), protoze kdyz si pristoupi dospelej clovek, tak se pruznost snizi o 7 procent a ja teda fakt s jednim pasazerem nevnimam znatelnou zmenu vykonu.Tady a ted PROHLASUJU ze se nejedna o zadne PLACEBO, že lidi NEOKRÁDÁM, že se mapy upravují a tvrzení že 5-10 procent není znát - místy jsou vmapách úpravy jen 1 procento a dělá to hodně - je mlácením slámy - prostě si někdo sedne k počítači a teď napíše KRAVINU jen aby něco napsal a byl v opozici. Ale i to jenázor že ??
Jeste dodam ze se jednalo o procenta vykonu a odpoved se tyka z me nepochopitelneho duvodu hodnot v mapach ...