chiptuning
-
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 18 pro 2011, 23:43
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning
Nejlepsi a nejsmyslnejsi chip tuning u tehle nasich aut je prodat 1,8 a koupit vyssi obsah...
Tot muj nazor:-)
Tot muj nazor:-)
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
- Reklama
Re: chiptuning
jojo radsi bych prachy za chip utratil za neco jinyho! ale samozdrejme za neco na auto
Re: chiptuning
vzduch nijak nepřidáš ... jedině přeplňováním ( turbo x kompressor x náporové sání (u tak velkých obsahů velký nesmysl))
Re: chiptuning
Doporučuji si před čipováním přečíst, jak vlastně funguje atmosférický benzínový motor. Možná bych začal tím, jak vlastně hoří směs paliva, co ji tvoří a v jakém poměru. Pak snad bude majitelům nepřeplňovaných motorů jasné, že bez mechanických úprav na motoru je čipování nesmysl.Danosss píše:jako moc tomu nerozumim ale preci neni chip o tom ze upraiv ridici jednotku tim padem tam nastavi i aby tam proudilo vice vzduchu?
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Re: chiptuning
čau hoši, taky přemýšlím o chipu, mam astra G 2.0 dti 74kw, zajímalo by mne spotreba pred a po chipu.
a jak se vam ted jezdi? jak to taha atd.
a doporučeni dobrýho obchodu kde chipnout, jsme z Olomouca,
díky
a jak se vam ted jezdi? jak to taha atd.
a doporučeni dobrýho obchodu kde chipnout, jsme z Olomouca,
díky
Re: chiptuning
Nečipuj to, zbytečný ... kup si silnější motor nebo cele auto.
Doopravdy jsou to vyhozene penize. Radeji si s ženskou zajdi na dobrou večeři
"čiptunink" se dělá většinou když chceš upravit motor trošku více ... protože na motor nasadis dily, který nedokazou komunikovat se starým softwarem v ridici jednotce. Proto se upraví software tak, aby to komunkovalo a vše adekvátně fungovalo.
čiptunínk, který myslíš ty, je zbytečný a extra rozdíl nepoznáš, většinou to je pouze podvědomě vsugerovaná myšlenka ze mas najendou silnejsi motor a ze ti to jede ranec ... neni to pravda..
Kup si v zakladu silnější auto, je to lepší varianta ..
M.
Doopravdy jsou to vyhozene penize. Radeji si s ženskou zajdi na dobrou večeři
"čiptunink" se dělá většinou když chceš upravit motor trošku více ... protože na motor nasadis dily, který nedokazou komunikovat se starým softwarem v ridici jednotce. Proto se upraví software tak, aby to komunkovalo a vše adekvátně fungovalo.
čiptunínk, který myslíš ty, je zbytečný a extra rozdíl nepoznáš, většinou to je pouze podvědomě vsugerovaná myšlenka ze mas najendou silnejsi motor a ze ti to jede ranec ... neni to pravda..
Kup si v zakladu silnější auto, je to lepší varianta ..
M.
Z20LET Coupe in Schwarz... One of my dream comes true...
Re: chiptuning
toto taky není pravda
komponenty, které máš těď, jsou nějak nastavené z továrny. Je to kompromis životnosti, spotřeby a výkonu. Nejvíc toto nastavení samozřejmě ovlivňují emisní normy. (a je to čím dál horší ) ... pointa ale je, že u těchto komponentů, jako je turbo, vstřiky či spojka, se dá předpokládat, že mají výkonnostní rezervu (téměř jistě). Je otázka jakou. Pokud se tedy software upraví dobrým způsobem na určité parametry, které jsou ještě pod hranicí "nadměrného" namáhání, tak by ses divil, jaký rozdíl v autě s chipem a bez bude
p. s. i zvýšení plnícího tlaku o pouhých 0,1 bar (samozřejmě + nafta) je celkem velký rozdíl
komponenty, které máš těď, jsou nějak nastavené z továrny. Je to kompromis životnosti, spotřeby a výkonu. Nejvíc toto nastavení samozřejmě ovlivňují emisní normy. (a je to čím dál horší ) ... pointa ale je, že u těchto komponentů, jako je turbo, vstřiky či spojka, se dá předpokládat, že mají výkonnostní rezervu (téměř jistě). Je otázka jakou. Pokud se tedy software upraví dobrým způsobem na určité parametry, které jsou ještě pod hranicí "nadměrného" namáhání, tak by ses divil, jaký rozdíl v autě s chipem a bez bude
p. s. i zvýšení plnícího tlaku o pouhých 0,1 bar (samozřejmě + nafta) je celkem velký rozdíl
Re: chiptuning
Nazdar chlapi , chcel by som dat svoju astru chippnut , mam tam motor 2.0DTI 74kw , ma uz nabehane svoje (cez 310tkm.) , cerpadlo bolo repasovane pri 228tkm. , motor ide ako novy , ziadne klepanie ani zranie oleja , precital som si uz dost clankov ohladom toho , niektori tvrdia ze je to dobre , iny ze je to naprd , ze je lepsie si kupit nove auto atd. .... ale ja si chcem astru nechat , uplne mi vyhovuje , takze otazka znie : ma niekto chippnuty tento motor ??? popripade na kolko KW , lebo vecsinou to chippuju na 99kw , pripade ako klesla spotreba
Opel Astra G caravan 2.0 DTI
Re: chiptuning
RomaneK,je to pro tebe,jelikož ti důvěřuji i když tě neznám,tvé znalosti tady mluví za všechno,prostě chlap v oboru.Jednou jsem s tebou mluvil po telefonu a měl bych prosím tě na tebe otázku chip tuningu u motoru Y20DTH 74Kw,16valve.
Něco už jsem si přečetl,ale polopatycky by to stačilo.
Má to cenu?
Bude motor trpět?
Co spotřeba?
Nejsem závodník,ale občas pro předjíždění by se koníci na víc hodily a nechci to dělat az každou cenu.
Díky
Něco už jsem si přečetl,ale polopatycky by to stačilo.
Má to cenu?
Bude motor trpět?
Co spotřeba?
Nejsem závodník,ale občas pro předjíždění by se koníci na víc hodily a nechci to dělat az každou cenu.
Díky
Re: chiptuning
Chipni to a uvidíš ! U některých firem to jde údajně do 14 dní "vrátit" bez udání důvodu a oni ti vrátí cash. Na burnout, předjíždění a v kopcích to dost poznáš.
______
X14XE
Z20LET OPC II
______
X14XE
Z20LET OPC II
______