sportovni vzduchovy filtr

Úpravy od motoru až po plasty
Odpovědět
max76

zvysenie vykonu

Příspěvek od max76 » 24 dub 2006, 23:07

tiez ma zaujima tato tema, minule som si trosku cital stranku http://www.greenfilter.sk/main.html kde pisu ze s pouzitim ich filtrov ziskate:
1, zvysenie dychania auta az o 50%
2, zlepsenie filtracie vzduchu o 20%
3, zvysenie vykonu a krutiaceho momentu o 5% atd atd
cize je na tom nieco pravdy alebo ide o reklamny tah inac povedane pomer cena vykon za to nestoj?

co som tak pocital tak na moju astru by ma vysiel filter + impregnacny sprej + cistiaca sada cca do 3 tisic sk co je vcelku dost nie?

Reklama
 

M&R
Příspěvky: 444
Registrován: 20 bře 2006, 21:53
Bydliště: Liberec

Příspěvek od M&R » 24 dub 2006, 23:12

Vyrovná se klasickému sportovnímu filtru, dáš ho do stejné krabice, čímž zajistíš, aby nasával odkud má a netahal teplý a zas*aný vzduch. Výkon je těžký popisovat, to je subjektivní dojem, ale má ho kámoš na Vectře a bomba (podle mne). Prostě auto tzv. líp dejchá. Ale pokud nepropaguješ sportovní jízdu, kašli na to. :D
Astra G 2000 X14XE 1.4 16V edition 100

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Re: zvysenie vykonu

Příspěvek od Princ William » 25 dub 2006, 08:26

max76 píše:t
co som tak pocital tak na moju astru by ma vysiel filter + impregnacny sprej + cistiaca sada cca do 3 tisic sk co je vcelku dost nie?
tak se koukni na prvni stranku. ja mam K&N a mel co vsechno popisujes a cena byla 3200Kc. Jo mam kuzel.
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

pealss
Příspěvky: 145
Registrován: 18 bře 2006, 17:00
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pealss » 05 kvě 2006, 19:45

chtel bych se zeptat kdyz mi pri rozjezdu auto cuka a pri pomale jizde v kolone na 2 stupen co stim nebo cim to muze byt jestli to taky neni tim ze mam zasrany vzduchac . dikec moc

wlcak
Příspěvky: 478
Registrován: 06 črc 2006, 03:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od wlcak » 07 črc 2006, 01:16

pealss píše:chtel bych se zeptat kdyz mi pri rozjezdu auto cuka a pri pomale jizde v kolone na 2 stupen co stim nebo cim to muze byt jestli to taky neni tim ze mam zasrany vzduchac . dikec moc
hele mě todle přesně dělalo ve fiatu, takže jsem vyměnil vzducháč (za green do origo boxu) i palivový a olejový filtr a nakonec to byla lambda sonda.. :)
Astra G coupe Z22SE

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6551
Registrován: 21 led 2006, 13:03
Bydliště: Ústecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milosh » 31 črc 2006, 22:00

ja mam v nexii uz 3 roky KN sport vlozku, oproti papiraku to JE ROZDIL, neni potreba tolik tocit aby auto jelo, dostane se do motoru vic vzduchu atd... navic, je prakticky neznicicitelny a za cenu 1800kc to je myslim dost dobra investice, ktera motoru pomuze a neco malo vykonu snad prida 8)
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 31 črc 2006, 22:15

No ja sem v tomhle tak trochu skeptik. Videl sem takovej experiment na BMW M3. Zmerili ji nekolikrat v serii a pak namontovali nejaky ladeny sani (nejenom sportovni filtr) a opet nekolikrat provedli mereni. Narust byl statisticky neprokazatelny (takze o rozdilu pocitove pri jizde nemohla byt ani rec). Jako plus bych asi bral tu zivotnost.

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 31 črc 2006, 22:21

no když normální vložka stojí 250 korun tak nevidim výhodu v životnosti teda
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 31 črc 2006, 22:23

Vojta píše:no když normální vložka stojí 250 korun tak nevidim výhodu v životnosti teda
Sem se snazil najit nejaky pozitivum ... :D

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 31 črc 2006, 22:29

ghostrider píše:
pealss píše:chtel bych se zeptat kdyz mi pri rozjezdu auto cuka a pri pomale jizde v kolone na 2 stupen co stim nebo cim to muze byt jestli to taky neni tim ze mam zasrany vzduchac . dikec moc
To by ti nejelo ve vysokých otáčkách..... motor by nedejchal
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 31 črc 2006, 22:35

AstraDTI píše:
Vojta píše:no když normální vložka stojí 250 korun tak nevidim výhodu v životnosti teda
Sem se snazil najit nejaky pozitivum ... :D
kor na dieslu je to velmi úspěšný likvidátor vah vzduchu :wink:
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 31 črc 2006, 22:40

Na diesel by si to snad nikdo nedal ... doufam.

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 31 črc 2006, 22:41

AstraDTI píše:
Vojta píše:no když normální vložka stojí 250 korun tak nevidim výhodu v životnosti teda
Sem se snazil najit nejaky pozitivum ... :D
jj samé pozitiva a sociální jistoty 8)
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

wlcak
Příspěvky: 478
Registrován: 06 črc 2006, 03:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od wlcak » 01 srp 2006, 00:48

Já jsem teda na svým autě nezaznamenal větší výkon se sportovním filtrem (i když je to jen do originálního boxu, nechtělo se mi řešit pak nasávání), ale to bylo u Fiata Bravy 1.4, takže jsem ani nic neočekával. Cenově to možná vyjde na stejno jako kdybyste měnili papírák. K tomu sportovnímu si navíc musíte koupit speciální impregnační olej a kapalinu na čištěni, která stojí další čtyry stovky.. Lepší by snad měli být K&N, co se týká výdrže. :)
Astra G coupe Z22SE

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 01 srp 2006, 09:31

normální filtr se mění po 60tis u benzínu a stojí 250 korun, tendle stojí 1800+400, vydržží ta vložka 500tis km?

je to uplnej nesmysl kterej stejně na výkonu nepřidá ani fň
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Odpovědět