Zvyseni vykonu astry G

Úpravy od motoru až po plasty
Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Příspěvek od AstraMan » 05 lis 2007, 22:14

No tak to jde taky mimo mě :lol:
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!

Reklama
 

Uživatelský avatar
Řízek
Příspěvky: 146
Registrován: 25 črc 2007, 15:08
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Řízek » 05 lis 2007, 22:22

Když to teda má tak na kolik ho to teda vyšlo?

Uživatelský avatar
pavlikjaa
Příspěvky: 577
Registrován: 10 lis 2006, 18:00

Příspěvek od pavlikjaa » 06 lis 2007, 15:32

Majklus píše:
AstraMan píše:Ale nějak mě uniká princip co se tedy vymění, co vše se změní a kolik to stojí
Jak tedy rikas zeto de tak vtom pripade musi mit prekopanej celej motor,protoze na takovej vykon tyto veci nejsou staveny!Jine ventily,vahadla,sedla vacka klikovka.pokud to ma na seriovem motoru tak tomu neverim zeto ma100 KW.! mechanicky to nemuzu fungovat!!
sání které je uvedeno pod textem stojí 41600 Kč včetně DPH. Jeho součástí je
i přeprogramování řídící jednotky motoru. Dodací termín je cca tři týdny.
Montáž v našich dílnách včetně nalícování cca 2 dny a cena cca 7000 Kč bez
DPH

Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Příspěvek od AstraMan » 06 lis 2007, 22:05

Hmmm tak to je mazec!!! Místo toho si koupím nějakou bouranou Astru G :lol:
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 07 lis 2007, 06:56

Presne tak,ty das marak penez do motoru a proste to treba dotebe nekdo natre a tu skodu ti nikdo nezaplati,zaplati ti jenom origo to co zaplatit maji,tady unas bydli chlapek kterej se podilel na staveni Tovarni FABIE WRC.takovej maniak,a rikal ze kdo si da do osobniho automobilu takto upraveny motor,tak ho tam bude mit tak MAX 10.tis km.a muze kupovat jinej.Takze investice nadraka
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 07 lis 2007, 12:37

co jsem ja videl zkracene razeni tak se ti zkrati radici drahy. meni se takovej kousek zeleza na prevodovce.....ucel je v tom ze nejsou tak dlouhe radici drahy a pokud se bavime o tom pomeru tak to by se melo delat ci spise dala v prevodovce ne :?: zamenou ozubenych kol ne :?:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 07 lis 2007, 12:44

Princ William píše:co jsem ja videl zkracene razeni tak se ti zkrati radici drahy. meni se takovej kousek zeleza na prevodovce.....ucel je v tom ze nejsou tak dlouhe radici drahy a pokud se bavime o tom pomeru tak to by se melo delat ci spise dala v prevodovce ne :?: zamenou ozubenych kol ne :?:
nejjednodušší je zkrátit řadící páku, ale mění se i kulisa, do převodovky zásah nepředpokládám. :lol:
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 07 lis 2007, 12:47

spermin píše:nejjednodušší je zkrátit řadící páku, ale mění se i kulisa, do převodovky zásah nepředpokládám. :lol:
no tak ja ji zkratil aniz bych menil kulisu :!:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 07 lis 2007, 12:55

To je jednoznačně nejjednodušší a nejméně náročné řešení. :idea: :idea:
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 07 lis 2007, 12:58

spermin píše:To je jednoznačně nejjednodušší a nejméně náročné řešení. :idea: :idea:
to je :!: mam ji vo 55mm kratsi :!: 8) spokojenost max :!: 8)
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

tappaja
Příspěvky: 347
Registrován: 31 led 2007, 00:15
Bydliště: Úvaly
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tappaja » 07 lis 2007, 18:13

Pusobi to na me jako velice seriozni, profesionalni firma. Uz jen ten graf z brzdy... automaticka prevodovka, zadni pohon, max vykon 194kW... Astra jak vysita :lol:
Jestli si nekdo mysli, ze zmenou sani ziska 26kW, tak je to ryba, na kterou takovahle firma ceka. Tech zmen v motoru by musel byt krapet vic a nestalo by to urcite tech 47tis nebo kolik.
Zkraceny razeni zmeni jen pomer, paku v kulise-kratsi draha razeni, co na to synchrony? No trosku nestihaj.
99' Astra Caravan 1.6 16V

Uživatelský avatar
pavlikjaa
Příspěvky: 577
Registrován: 10 lis 2006, 18:00

Příspěvek od pavlikjaa » 07 lis 2007, 19:25

AstraMan píše:Hmmm tak to je mazec!!! Místo toho si koupím nějakou bouranou Astru G :lol:

jo kup ale ta ti tak nepojede ,si ji muzes koupit na nahradni dily.

Uživatelský avatar
pavlikjaa
Příspěvky: 577
Registrován: 10 lis 2006, 18:00

Příspěvek od pavlikjaa » 07 lis 2007, 19:29

tappaja píše:Pusobi to na me jako velice seriozni, profesionalni firma. Uz jen ten graf z brzdy... automaticka prevodovka, zadni pohon, max vykon 194kW... Astra jak vysita :lol:
Jestli si nekdo mysli, ze zmenou sani ziska 26kW, tak je to ryba, na kterou takovahle firma ceka. Tech zmen v motoru by musel byt krapet vic a nestalo by to urcite tech 47tis nebo kolik.
Zkraceny razeni zmeni jen pomer, paku v kulise-kratsi draha razeni, co na to synchrony? No trosku nestihaj.

hele to neni jen zmenou sani, ale i pri precipovani ridici jednotky :roll:

Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Příspěvek od AstraMan » 07 lis 2007, 19:42

pavlikjaa píše:
AstraMan píše:Hmmm tak to je mazec!!! Místo toho si koupím nějakou bouranou Astru G :lol:

jo kup ale ta ti tak nepojede ,si ji muzes koupit na nahradni dily.
Já to nesměřoval na to jestli to pojede nebo ne, ale že raději ty peníze dám za něco s čím si pak mohu pohrát vlastnoručně :wink: . To víš že bouraná Astra za 50litrů bude asi pěknej vrak :lol:
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 07 lis 2007, 20:36

pavlikjaa píše: hele to neni jen zmenou sani, ale i pri precipovani ridici jednotky :roll:
Hele, na sání bych věřil tak 5-10kW, na výfuky a ostrý vačky taky tolik, chip kolem 10. Ale na úpravu výkonu, kterou popisuješ, to je na tohle všechno, plus průleťák výfuk až dozadu, a hlavně překopanej motor.... klikou počínaje a průměrem/ zdvihem válců konče.... :roll: :roll:
A cenovej předpoklad? No když budu hodně střídmej tak kolem 120k.
END

Odpovědět