Chip na 1.6 16V

Úpravy od motoru až po plasty

Chiptuning na 1.6 16V(74kW)

Anketa končí za 05 říj 2007, 10:13

ANO
3
20%
NE
12
80%
 
Celkem hlasů: 15

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 25 zář 2007, 18:43

Taky jsem se o to zajímal, a po přečtení 3 prdelí článku jsem od toho ustoupil. Zvýšení výkonů je velký problém.
Sice uvádějí u 1.6 16V až 15% zvýšení (na můj dotaz mi neodpověděli, zda vůbec fungují), ale kde si to ověřit,
cena se pohybuje od 11 000 Kč. Samotné čipovaní je rychlé, ale nasledné ladění trvá min 7 hod, i 2 dny. Kdo to udělá
za 2 hoďky, tomu nevěřím. A je velmi zajimavé, že se hlavně chipují diesly, proč asi-protože mají turba,
a jde lehce zvýšit tlak. Ale pozor na opálené lopatky to je potom levná záležitost. Pokud ti výkon 100 koníku
nevyhovuje, kup si větší objem, je to jistější.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Reklama
 

Lomikar
Příspěvky: 1044
Registrován: 29 říj 2006, 19:48
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lomikar » 25 zář 2007, 18:59

Tak tak
Objem ničíš nenehradíš :lol:
ASTRA CARAVAN Z16XE rv. 2002
KUK na Rákosníčka
Rákosníčkovi doplňky

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 25 zář 2007, 20:40

spermin píše: Pokud ti výkon 100 koníku
nevyhovuje, kup si větší objem, je to jistější.
Přesně tak....moje řeč.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Uživatelský avatar
Schumak
Příspěvky: 785
Registrován: 07 dub 2006, 14:23
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Schumak » 25 zář 2007, 21:22

ty jo no kolik stoji litr V Pover Racing? tusim ze nejak kolem 34,- a to se vyplati, nez dat 11tis. za chip, tak to budu jezdti za ty same penize 3 roky :-D
Opel astra G caravan, 11/1999, 1,6 16V, muj druhy milacek :) - škoda jí...

Současnost:
Opel astra H caravan, 10/2006, 1,9 CDTI (Z19DT), výbava elegance (8xairbag, ABS, ASR, ESP, DPF, 6kvalt, auto klima, tažné...),
úpravy: 18" ALU (225/40ZR18), přední děrované kotouče Zimmerman + desky Texstar

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 25 zář 2007, 21:38

Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

lukaskpd
Příspěvky: 4563
Registrován: 09 dub 2007, 19:55
Bydliště: Hlinsko v Cechcach
Kontaktovat uživatele:

sdf

Příspěvek od lukaskpd » 25 zář 2007, 21:44

caute asi trochu blbej dotaz ale je i V-power i do dieslakov :oops:
Neuč se, život tě nauči !!!! :)
Obrázek Lukaskpdova Astra G Obrázek
1.7TD ( 17DTL ) + CHIP
Obrázek
www.jkcolor.iplace.cz/

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 25 zář 2007, 21:47

Tuším, že na něj snad byla i reklama v telce...
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Kauper
Příspěvky: 22
Registrován: 28 črc 2006, 13:26

Příspěvek od Kauper » 25 zář 2007, 23:02

Tak všem díky za rady. S chipem dělám definitivní konec.

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: sdf

Příspěvek od spermin » 26 zář 2007, 15:29

lukaskpd píše:caute asi trochu blbej dotaz ale je i V-power i do dieslakov :oops:
Určitě je, a výsledky jsou lepší než u benzínu, jenom nevím jak se jmenuje :?: :?:
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 26 zář 2007, 15:42

Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Uživatelský avatar
Schumak
Příspěvky: 785
Registrován: 07 dub 2006, 14:23
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Schumak » 27 zář 2007, 11:50

no jeste je rozdil mezi V-Pover a V-Pover Racing, prvni jmenovany jen zlepsi ochranu motoru diky aditivum, kdezto druha lahudka jmenem V-Pover racing zlepsi akceleraci a snizi spotrebu takze v konecnem dusledku vas to vyjde skoro na stejno jen ten pocit pri rozjizdeni na krizovatkach je k nezaplaceni :D vcera vecer jak jsem jel z prace tak jsem si dal zavod s jednim machrem v natunenem golfiku... a hadejte nemel sanci. mozna jeste ted nekde breci :D
Opel astra G caravan, 11/1999, 1,6 16V, muj druhy milacek :) - škoda jí...

Současnost:
Opel astra H caravan, 10/2006, 1,9 CDTI (Z19DT), výbava elegance (8xairbag, ABS, ASR, ESP, DPF, 6kvalt, auto klima, tažné...),
úpravy: 18" ALU (225/40ZR18), přední děrované kotouče Zimmerman + desky Texstar

Uživatelský avatar
Svaja
Příspěvky: 393
Registrován: 15 kvě 2007, 20:44
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Svaja » 28 zář 2007, 10:26

ja jezdim na V-power porad.a kdyz si nekdo dovoluje tak to pak schyta :lol: no naco bych mel jinak pod kapotou 136koni...no ne?
:wink:
můj život vlastně měří 400metrů !!!

Odpovědět