Rozpěrná tyč předních tlumičů

Úpravy od motoru až po plasty
Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 255
Registrován: 27 říj 2006, 07:50
Bydliště: Kadaň
Kontaktovat uživatele:

Rozpěrná tyč předních tlumičů

Příspěvek od Bobik » 26 bře 2007, 20:53

Caute lidicky, nemate nekdo nejaky typ na rozpernou tyc tlumicu? Jak je to s jejim uchycenim? Mate ji nekdo.. Nebo aspon nejakou fotecku s detailem uchyceni.
Ja mel na eFku (Favoritu) tuhle rozperu a docela to pomohlo, tak nevim zda to mam zkouset i u Astricky.. Jak rika kamarad ta tvoje briketa co jezdi na uhli to stejne nepotrebuje.. tak nevim, mate nekdo nejake zkusenosti? Dik za info..
OPEL ASTRA DTI_16V - sport edition, Y20DTH, r.v.2001, 3D
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=3299

Reklama
 

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 26 bře 2007, 20:59

Podle me je to zbytecnost, Gecko sedi na silnici velmi dobre, alespon proti stremu eFku, tam opravdu mohla mit vyznam. A rozhodne to nema co spolecneho s motorem co rikal Tvuj kamos, ktery si z Tebe utahoval :wink: .

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 26 bře 2007, 21:56

Gčko má dost tuhou karoserii na zlom, takže rozpěrná tyč je na ní zbytečná. Ta měla smysl hlavně u fáčka, bo feldy, tam se postupem času únavou materiálu měnila geometrie, protože se motor jakoby prolamoval....
END

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 255
Registrován: 27 říj 2006, 07:50
Bydliště: Kadaň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bobik » 26 bře 2007, 22:47

No asi mate pravdu, protoze po dlouhem hledani, jsem skoro nikde rozpernou tyc pro Gecko nenasel .. ono kdyz se to vezme, co jsem tak hledal, je motor na Astre zavesenej dole pres pomocny ram, takze vzhledem ke kastly rozlozi silu rovnomerne a hlavne neni uchycen bodove jako u eFka, Feldy apod a jeste v dosti vysoke vysce u tlumice a sily a momenty udelaji s kosenim kastle svoje.. takze suma sumarum mate pravdu neni asi potreba ... Navic to ma i znacnou nevyhodu pri kontaktu jednoho boku, nezustane v pohode ani druhy bok :-(
Takze se na to .... Dik za pripominky :-)
OPEL ASTRA DTI_16V - sport edition, Y20DTH, r.v.2001, 3D
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=3299

Grave Digger

Příspěvek od Grave Digger » 27 bře 2007, 15:56

Rozperné tyče sú.Mám sám jednu.Ale značkové su ešte o dosť drahšie.
Túto mám na predaj za 2600 Sk.
Tu máš link
http://www.autofashion.cz/index.php?mai ... ts_id=1767 Obrázek

Grave Digger

Příspěvek od Grave Digger » 27 bře 2007, 16:10

A ešte ich ponúka aj Sparco.
Ostatný výrobcovia idú už s cenami nad 5000 Sk.

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 255
Registrován: 27 říj 2006, 07:50
Bydliště: Kadaň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bobik » 27 bře 2007, 23:16

A jaky je tvuj nazor na tu tyc, zlepsila se torzni tuhost karesorie .. nebo ma to vubec vyznam do ni jit? Co se tak bavim, tak me od toho vsichni odrazujou a i muj nazor na vec je posledni dobou spis, ze to neni potreba kdyz sem zacal pitvat stavbu karoserie, uchyceni motoru atd...
OPEL ASTRA DTI_16V - sport edition, Y20DTH, r.v.2001, 3D
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=3299

Grave Digger

Příspěvek od Grave Digger » 28 bře 2007, 10:28

Je to super vecicka,akurát tam musíš vrtať otvor na diery,alebo zavariť šruby,poprípade matice.Každé auto si s týmto doplnkom zlepší jazdné vlastnosti.

Uživatelský avatar
Petrik
Příspěvky: 102
Registrován: 04 pro 2006, 16:18
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Petrik » 28 bře 2007, 11:52

No já ji měl na Fáčku, ale jen proto, že mi samo ruplo přední sklo a odborník mě na ni navedl. Jízdní vlastnosti byly sice o žďabet lepší, ale Favorit je Favorit. Navíc tam docela překážela. Proto než do rozpěrné tyče bych investoval do podvozku a pneu. To Astřičku vylepší. I když série je také velice dobrá.
Astra G 100 edition, 1.6 16V

Odpovědět