PROFICHIP s.r.o.

Úpravy od motoru až po plasty
Uživatelský avatar
jarotomanec
Příspěvky: 62
Registrován: 18 srp 2009, 19:18
Bydliště: v předu,v levo

PROFICHIP s.r.o.

Příspěvek od jarotomanec » 06 bře 2011, 15:27

Ahoj lidi,píšu sem toto téma především pro lidi co zvažují na svých miláčcích zvýšit výkon motoru prostřednictvím úpravy softweru ŘJ motoru nebo-li chiptuningem.Na začátku tohoto článku musím říct,že se celá věc motá kolem firmy profichip-Brno a vše se týká pouze jednoho typu motoru.Avšak z uvedené rozsáhlé nabídky firmy profichip bych o tom pochyboval....
Tudíž názory se mohou lišit,nějaké zkušenosti tam za ta léta holt musejí mít avšak nejspíš své KNOUHAU získávají pomocí lidí jako jsem já a je smutné že jim to tak dlouho zůstává trpěno.
Opravdu si pečlivě zjištěte co možná nejvíce informací o dané firmě at už prostřednictvím diskuzí na různých forech,nebo si vyžádejte kontakty na lidi co už mají od daného zhotovitele stejný typ motoru vámi uvedený již upraven./myslím že by to pro jakoukoli firmu neměl být problém,nemá-li potřebu něco tajit/
Nenechte se zlákat at již cenou,referencemi v článcích na jejich webových stránkách,nebo nejrůznějšími mobilními službami či zárukami.Je určitě dost lidí co takové úpravy dělat umí a dělají to dobře ale také je hromada sebejistých lidí co vás zavalí hromadou svých skušeností a předem připravených odpovědí na každou vaší otázku s pouze jediným účelem a to vydělat si za pár minut pěkné peníze a poté jsou v podstatě z obliga.
Takováto úprava rozhodně není otázka pár minut a je k tomu zapotřebí v podstatě na každém autě vše odskoušet a popřípadě doladit,jelikož chiptuning může nadělat i velkou paseku,nemusí se to projevit hned a potom to není zrovna ta nejlevnější záležitost.
Záruky vám budou k ničemu,jelikož takové reklamace se velice špatně dokazují i když budete mít k doložení zprávy z diagnostik a 100%jistotu že za případnou závadou je právě provedená úprava.
Na takové případy mají různé pochybné firmy na ZAŘÍKÁVÁNÍ KONÍ udělané svoje zakázkové listy i z velice uklidnujícím a pěkně vypadajícím záručním listem,kde vám dají záruku pokud možno na vše,ale v konečném důsledku jim nevysvětlíte že na vašem autě není mechanická závada ale závada elektronického charakteru.
A když se vám už třeba povede jim vyrazit dech tak vám oznamí ačkoliv své úpravy dělají na autech,kamionech dokonce i lodích že vlastně tyto úpravy nejsou určeny na pozemní komunikace ale pouze na závodní okruhy.
Osobně kdybych o tom uvažoval znovu rozhodně bych nekoukal na peníze,obrátil bych se bud na nějakou profidílnu co mají skušenosti z vaším vozem na závodních drahách a také to dostatečně dlouho provozují a ty skušenosti prostě mají a nebo bych se obrátil přímo na výrobce mé konkrétní řídící jednotky-lze to, je to sice dražší,ale máte jistotu.
Napíši vám sem svou osobní a ne zrovna příjemnou zkušenost z jednou výše uvedenou firmou a doufám že alespon pár lidem udělám širší pohled na chiptuning.
Tato dílna už existuje řadu let tudíž nejspíš i něco umí i když to mi je záhadou.
V této firmě velí velice sebejistý a po telefonu neuvěřitelně pracovně zatížený p.Šimčík,má kolem sebe pár lidí co nejspíš nemají ani na montérky a udělají co jim řekne.
V názvu tedy mají s.r.o. ale řekněme si na rovinu to ted má každej blb,to mám dokonce i já.Akorát s tím rozdílem že nedělám nic co neumím.
Tehdy bylo to v září 2009 jsem k nim přijel abych měl vše dělané na místě a se vším všudy,to jsem ještě o chiptuningu nevěděl v podstatě nic a chtěl jsem od nich provést úpravu ŘJ aby se mi jelikož jezdím ročně dost kilometrů,lépe předjíždělo.
Na svojem autě jsem vždy když bylo zapotřebí měnil vše za kvalitní věci,nikdy s ním nebyl žádný větší problém,upravuju si ho jen pro vlastní potěšení a hromada lidí mi ho závidí.
P.Šimčík se usadil z notebookem ze slovy tak co vám do toho dáme...do mého auta a rozhodl se že mi tam nahraje soft.co dával svému kamarádovi do opel combo 1.7dti,že to má stejný motor a že jeho přítel je s tím na výsost spokojen.
Asi za dvacet minut mi přišel oznámit že to mám hotové,na mou otázku jestli to měl na brzdě a o kolik se na té brzdě něco zvýšilo mi odpověděl,že to jsou zbytečně pro mne vyhozené peníze navíc.Když jsem mu říkal že to mají v nabídce zdarma tak mi odpověděl že ted už je stejně pozdě,že už nezjistí hodnoty původního nastavení...
Z usměvem mi ještě řekl že z toho teda raketu mít nebudu ale že budu určitě spokojenej jsem odjel.
Po cestě z Brna do Přerova si pamatuji že to opravdu jelo jak diví a maximálka se mi taky zvedla o 40km/hod,pak vím že pár týdnů jsem byl nadšený,než se mi to zevšednilo a přestal na to myslet.
Ovšem to netrvalo dlouho...byli to myslím dva měsíce poté a když jsem jel do strmého kopce se mi zdálo že mi snad přední kola hrabou při akceleraci po asvaltu-ale nebylo tomu tak...
Auto jednoduše začalo v určitých otáčkách cukat jako by se dusit a dalo se s tím jezdit jen hodně opatrně-tudíž od té doby mi byl celej chip k ničemu.
Po té nastalo pár týdenní období /min./ v němž jsem navštívil několik nejmenovaných servisů a na popud p.Šimčíka že podobný problém už zaznamenal a že mi klidně dá ŘJ do původního stavu,ale že to bude závada mechanická jsem se snažil vyřešit problematiku EGRu než jsem tedy zjistil co za egr mám ve svém motoru a že v tom problém nebude.
V tu dobu jsem vyřešil jediné a to že jsem si na to zvykl a naučil se jezdit bez CUKÁNÍ,však diagnostika byla v pohodě tak nebylo co řešit...
Tady bych chtěl taky napsat,že jakmile budete mít co do činění s podobnými situacemi jako já a to jsem sice amatér,ale milovník automobylismu určitě stratíte notnou část důvěry ve svůj vůz...
Nic méně po nějaké době se objevil další zneklidnující problém.Při prudší akceleraci se rozsvítila kontrolka motoru,po vypnutí motoru a nastartování už nesvítila.Stávalo se to sice sporadicky,nic víc to nedělalo ale na klidu to nepřidá-diagnostika---samozřejmě v pohodě.
Až jednoho dne,kdy jsem se těšil že se jen tak projedu se to stalo.
Po ujetí cca30ti km jsem se zastavil,zapálil a chtěl zas jet.Ujel jsem cca200m rozsvítila se ona pověstná kontrolka a auto samo chcíplo,pak už jen točilo a nic.
Popojížděním na laně po třech různých servisech-za které bych dal ruku do ohně se po měsíci nervů že to možná podle diagnostiky bude čerpadlo /a to tankuju pouze vervu nebo v-power/ ,možná imobilizér,nebo bůhví co,jsem přišel o imobilizér,auto stálo před servisem půl hodiny nastartovaný a pak to zase zdechlo nebyl o nic chytřejší.Naštěstí to stálo jen pár stovek za námahu a nakonec se mí auto přes veškerou snahu všech ostatních dostalo k moc fajn člověku z Lipníka nad Bečvou který na to za dva další týdny přišel a vše dal do pořádku ze slovi že to je chyby chipu a že mi v tom kldně nějak pomůže a že to je prasárna.
V mé ŘJ díky tomu chipu nebyl plynulí nárůst výkonu a v určitejch otáčkách to z ničeho nic vystřelilo jako bych tam měl prý dvě turba a vlivem toho se u toho motoru v ten moment mnohonásobně násobí nějaké elektrické hodnoty mezi nějakými magnety....prostě průser kterej mi zlikvidoval řídící jednotku čerpadla a částečně i řídící jednotku motoru a stálo mě to 9500kč
To co tu je psáno a u odborníka dosvědčeno výpisi z diagnostik a 100%jistoty na papíře mi ale stejně nestačilo při reklamaci.
Nutno dodat že můj kamarád tam před mou návštěvou z reklamací volal o nějaký kontakt na spokojeného zákazníka ze stejným motorem a dostal odpověd že takový kontakt nemají a mě potom p.Šimčík tvrdil,že se schválně díval a že tam dělal 17 takových aut a bez problémů....samozřejmě kontakt mi nedal.
Akorát jsem přišel o peníze,čas,projetou naftu a o důvěru ve svůj vůz,i když mi zmíněný odborník z Lipníka dal s klidným svědomím dalších 100tis.km záruku
To je asi vše o co jsem se chtěl podělit a snad tím i někomu pomůžu při rozhodování
Ještě musím dodat že ted mám ŘJ s původním softwarem a to auto jezdí úplně stejně jako s chipem akorát to necuká a plynule jede,a jestli tam je nějaká změna v procentech tak to rozhodně není jak uvádí výše zmíněná firma 30% ale ten rozdíl se může pohybovat max.v 5%

....BUDTE RÁDI ŽE VÁM TO JEZDÍ A NEDĚLEJTE BLBOSTI JAKO JÁ...ahoj

tady je ještě další článek který si stojí za to přečíst.....http://www.mmracing.sk/images/content/afera.pdf
OPEL ASTRA caravan G 1.7 DTI+CHIP r.v.2000 alias "POPLÍK"
4,5l/100

Reklama
 

Uživatelský avatar
jarotomanec
Příspěvky: 62
Registrován: 18 srp 2009, 19:18
Bydliště: v předu,v levo

Re: PROFICHIP s.r.o.

Příspěvek od jarotomanec » 07 bře 2011, 09:25

možná by nebylo od věci založit na tomto foru něco jako BLACKLIST některá fora a zdaleka nejsou tak obsáhlá jako toto takovou sekci mají....
OPEL ASTRA caravan G 1.7 DTI+CHIP r.v.2000 alias "POPLÍK"
4,5l/100

Uživatelský avatar
hant
Příspěvky: 3538
Registrován: 27 srp 2010, 22:20
Bydliště: Plzeň

Re: PROFICHIP s.r.o.

Příspěvek od hant » 07 bře 2011, 16:55

rozhodně zajímavej článek. 8) chlapci se do toho opřeli, to chtělo notnou dávku odvahy :)
OPEL ZAFIRA 1.8 16v 85kw - rok 2000 X18XE1


https://picasaweb.google.com/106136654297466934849/Zafira

Jsou jen dva druhy aut - Opel Zafira a ty ostatní

Uživatelský avatar
jaraK
Příspěvky: 1510
Registrován: 05 led 2011, 18:25
Bydliště: Brno

Re: PROFICHIP s.r.o.

Příspěvek od jaraK » 07 bře 2011, 16:56

ty nemůžeš chipovat hant. by ti uletěly udice
Opel Astra G 1.6 16V 74kw Caravan Stříbrná 156.000Km, Diagnostika OP-COM
Škoda Felicie 1.6 60kw MPI Modrá Diagnostika VAG-COM

Uživatelský avatar
hant
Příspěvky: 3538
Registrován: 27 srp 2010, 22:20
Bydliště: Plzeň

Re: PROFICHIP s.r.o.

Příspěvek od hant » 07 bře 2011, 17:05

já bych ani nechtěl. :lol: pruty jsou posvátný 8) tady na vysoký rychlosti nejsou silnice. šefík si nechal čipnout fabii 1,9TDI dělali mu to přímo u škoda auto tenkrát asi za 20 papírů. U lehký fábie to bylo sakra poznat a ještě šetřil 0,5 litrů paliva na 100km. Ale na jízdu 20km do práce a zpět je to zbytečný.
OPEL ZAFIRA 1.8 16v 85kw - rok 2000 X18XE1


https://picasaweb.google.com/106136654297466934849/Zafira

Jsou jen dva druhy aut - Opel Zafira a ty ostatní

Uživatelský avatar
jaraK
Příspěvky: 1510
Registrován: 05 led 2011, 18:25
Bydliště: Brno

Re: PROFICHIP s.r.o.

Příspěvek od jaraK » 07 bře 2011, 17:08

Já bych to řešil jen u dehetu. u benzínu nevím jestli to má význam. Já vozím pruty v rakvy na střeše. Do auta se už nevlezou.
Opel Astra G 1.6 16V 74kw Caravan Stříbrná 156.000Km, Diagnostika OP-COM
Škoda Felicie 1.6 60kw MPI Modrá Diagnostika VAG-COM

Uživatelský avatar
hant
Příspěvky: 3538
Registrován: 27 srp 2010, 22:20
Bydliště: Plzeň

Re: PROFICHIP s.r.o.

Příspěvek od hant » 07 bře 2011, 17:17

tak je musíš rozebrat a ne to vozit složený. 3,60 to je dýlka :) :) :) :)
OPEL ZAFIRA 1.8 16v 85kw - rok 2000 X18XE1


https://picasaweb.google.com/106136654297466934849/Zafira

Jsou jen dva druhy aut - Opel Zafira a ty ostatní

Uživatelský avatar
jaraK
Příspěvky: 1510
Registrován: 05 led 2011, 18:25
Bydliště: Brno

Re: PROFICHIP s.r.o.

Příspěvek od jaraK » 07 bře 2011, 17:21

4,20 3díl a kolega 3.90 2 díl. nebaví mě když mě píchaj do hlavý.
Opel Astra G 1.6 16V 74kw Caravan Stříbrná 156.000Km, Diagnostika OP-COM
Škoda Felicie 1.6 60kw MPI Modrá Diagnostika VAG-COM

Uživatelský avatar
kabrioletak
Příspěvky: 1311
Registrován: 30 pro 2007, 15:42
Bydliště: Nový Jičín

Re: PROFICHIP s.r.o.

Příspěvek od kabrioletak » 07 bře 2011, 17:26

Vidím pořád stejná písnička.Sem tam přijel někdo na brzdu změřit výkon a šel s brekem domů :mrgreen: Na tuhle firmu padlo od zklamaných :mrgreen: :mrgreen: majtelů i pár žalob ale je to cesta na dlouhou trat,firma pokaždé změní nazev firmy atd. a jede dál.Divím se,že se pořád někdo dokáže chytnout na takové blbosti.
Před lety jsem si z té firmy udělal doprou prču,zavolal jsem jim ze srandy,že si chci upravit motor na americkou Maximu a velice suverený mladý hlas mě řekl ''Ano upravujeme motor specialním chipem(což je uprava jak cip :mrgreen: :mrgreen: ) a když se dívám do tabulky tak tuhle maximu jsem upravovovali už 8krát a nárust výkonu je o 60 koní'' Což je apsolutní nesmysl,ale taky mě pobavilo,že to už dělaly 8krát když je u nás jen jedno takové auto :mrgreen:
www.hairmarket.cz
www.tommutuning.cz

Uživatelský avatar
m.z.
Příspěvky: 112
Registrován: 04 srp 2009, 16:30
Bydliště: Pržno, FM

Re: PROFICHIP s.r.o.

Příspěvek od m.z. » 07 bře 2011, 18:56

Však to sedí, 8x zkurvili motor na tom samém autě...
jarotomanec: divím se ti, že takový zásah do motoru riskneš naslepo u nějakých poloamatérů.
Takové akce se dělají jedině ve firmách na doporučení, nikdy bych nesvěřil auto trotlovi, co si myslí, že by to nějak mohlo dopadnout a ty se z toho pak můžeš zbláznit, zvlášť jestli auto potřebuješ k živobytí!
miluju tyhle zkratky OPC, STI, S

Majesty
Příspěvky: 2642
Registrován: 03 zář 2008, 09:15
Bydliště: Metropole Libouň (na dohled Blaník)
Kontaktovat uživatele:

Re: PROFICHIP s.r.o.

Příspěvek od Majesty » 07 bře 2011, 19:27

Pořád dokola a dokud lidi nezačnou používat hlavu, potom si podobní vykutálenci budou pořád a v klidu vydělávat... :?
Jinak tady u nás máme taky jednoho "odborníka" na chiptuning, přijedete, vyběhne před dílnu s notesem a za půl hoďky odjíždíte o pět táců lehčí, ovšem s nadupaným motorem... 8) Kdyby měl někdo zájem, mohu zařídit návštěvu a možná i slevičku.... :?:
Když je to takhle jednoduché, proč všude v závodních stájích mají takový počet mechaniků a náhradních dílů a vývojové laboratoře, atd. Stačil by jeden mechanik s notesem v ruce.... :)
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI
EX The Golden Queen of Majesty --> EVOLUCE (str.21)
Obrázek Obrázek O nás
http://cardigan-bedwyr.blogspot.com/

Uživatelský avatar
prma
Příspěvky: 415
Registrován: 19 lis 2010, 05:51

Re: PROFICHIP s.r.o.

Příspěvek od prma » 07 bře 2011, 20:51

Proč v těch automobilkách cpou do motorů turba,když stačí přehrát soft :lol: :lol: :lol:
Jinak docela zajímavý stránky,ač koncernový jsou od firmy Cimbu.Tam se naříklad píše,že 1,6 100koňka prakticky nejde čipnout.U nafťáku něco jo,motor ok,ale jak jde výš krouťák v nižších otáčkách,tak jde kukat dvouhmota :cry: .Tady se samozřejmě dá oponovat šetrným stylem jízdy,ale pak už čip ztrácí smysl uplně.
Jinak čip,setrvák,pár pokut navíc-to se vyplatí :D
Astra 1,4 16V

sabelt
Příspěvky: 755
Registrován: 03 zář 2006, 18:36

Re: PROFICHIP s.r.o.

Příspěvek od sabelt » 20 bře 2011, 21:06

prma píše:Proč v těch automobilkách cpou do motorů turba,když stačí přehrát soft :lol: :lol: :lol:
Bomba :-D fakt skvělá myšlenka, libí se mi :-)

Lidi na chip se vyserte, co to je za nesmysl ... stojí to 15 litru a motor vám pojede par dnu :-)

Dále je kdy bych nechal udělat chip, tak je u nového auta, kdy ten motor neni zvyklej na určitý jízdní styl ...

Pokavad se podívate, kolk stojí programovatelné řídící jednotky .. jsou to částky kolem 80 000,- kč + samotný Software + práce + Doladění + Odzkoušení - Mám to od známeho z Rallysprint teamu který maj auto za 2 500 000,- takže asi vědí o čem mluví ...

Doopravdy je mi líto lidí co na to skočí, když slyší o 2 litry spotřeba dolu a 52568541koní navíc... je to blbost !

když chcete aby auto jelo, tak se do motoru musí ládovat přiměřené množství paliva...

Nebudte blbý a nekurvěte si auta u takovejhlech debilních amateru co autum rozuměj z obrazku na googlu ...

Věřím v selský rozum čechů :-)

Michal.
Z20LET Coupe in Schwarz... One of my dream comes true...

Uživatelský avatar
m.z.
Příspěvky: 112
Registrován: 04 srp 2009, 16:30
Bydliště: Pržno, FM

Re: PROFICHIP s.r.o.

Příspěvek od m.z. » 21 bře 2011, 16:14

Zas tak kritické to není, když člověk ví kam zajít, není problém.
miluju tyhle zkratky OPC, STI, S

lukin66
Příspěvky: 550
Registrován: 24 pro 2010, 13:52
Bydliště: kousek od karviné

Re: PROFICHIP s.r.o.

Příspěvek od lukin66 » 26 bře 2011, 14:54

taky si myslím že je třeba zajít někam kde ví co dělají třeba takový bitpower bude určitě solidní 8)
Opel kadett gsi 2.0 16v
Opel astra g coupe 2.2 16v linea blu

Odpovědět