Jojo rodel ma pravdu
Jeden uživatel ti popsal jak blow off funguje, je to k upoustení tlaku mezi tubem a skrtící klapkou kdyz turbo netlací, aby nebylo brzdeno...
Kamarád mel na TDIcku v oktave taky blow off a zadnej zázrak

bylo to takový fučení nefučení, zvuk proste vo hovně... jen aby mohl rict ze ma na oktave blow off... jak bylo řečeno vyhodiš za to několik tisíc a na autě to nepoznas nijak jinak nez ze ti to bude syčet ... vzhledem k tomu ze mas astru v 1.7 DTI nejsi podle mě nějaký autařský fanatik, takže po 200 kilometrovým výletu se ti z toho bdue dělat zle ...
Pravidelně chodim se subaru klubem na srazy na zavodní drahu, tam maj motory kolem 320 koní kde maj blow off ventil a turba jim tlacej 1 bar az 1.2 ... to uz je dost narez, a blow off u takhle silneho motoru už má smysl, je vidět rozdíl při přeřazování v reakci na plyn...
Z tveho pohledu, má to i skvělý zvuk, ... ale všichni ti potvrdí, aby to mělo pěkný zvuk, bude te samotný ventil stát kolem 8 tisíc, navíc si nejsem jsitej ze bys to dokazal udělat sám, aby ti to neprolitlo kapotou, tkaze si to budes muset nekde nechat udelat, a reknou si 1500 za praci takze za blbej ventil kterej nema pro tebe smysl nechas skoro 10 v českejch korunach.
další otazka, jestli náhodou 1.7 DTI co ma 55 kw není náhodou atmosfera dieselova a ty ses pouze spletl v oznacení DTI ? na turbo diesel, mi to pride doopravdy nizka hodnota
doopravdy si to rozmysli, radsi si udělej sportovní potrubí a budeš mít zvuk a i ti to lip pojede
