Sání vzduchu
- Reklama
Paráda už jsem o tom přemýšlel jak ten přívod rozšířit,vim že dBilas todle dělá ale to je cenove trošku jinde,todle vypadá jako lepší řešení.
Jinak to chlazení k brzdam už má Z22SE (tim myslim jednoho našeho člena )
Jinak to chlazení k brzdam už má Z22SE (tim myslim jednoho našeho člena )
Naposledy upravil(a) Honzza dne 24 pro 2008, 22:35, celkem upraveno 1 x.
Astra H Caravan cosmo 1.9cdti 88kW
Corsa C 1.0 social edition
Corsa C 1.0 social edition
- pepik
- Příspěvky: 823
- Registrován: 28 říj 2007, 11:41
- Bydliště: vlevo za pravim rohem stredne u prostred nahore smerem severojih = Praha :D
tak toje parada az namontujes a vyzkousis tak napis jakej je vysledek stejny nebo zlepseni
FFS-flip flop simson a na nem dalsi ruzne blbosti ale par uspesne vyhranejch soutezi za sebou maa ( http://www.youtube.com/watch?v=2xeThFUemyE&NR=1 )
OPEL ASTRA G CARAVAN 2.0 DTi Confort + AEZ 17´´ na 8J + cerne AE + kozenej vnitrek a dalsi veci v interieru + 2x garfild za oknem
OPEL ASTRA G CARAVAN 2.0 DTi Confort + AEZ 17´´ na 8J + cerne AE + kozenej vnitrek a dalsi veci v interieru + 2x garfild za oknem
Re: sd
přece proto, aby tam proudilo větším nasávacím otvorem víc vzduchulukaskpd píše:naco to sanie vlastne je take velke ?
Když extra zvýšit výkon, tak vyměnit za 3.0 V6 Ale tím zvědneš i spotřebu, což dnes málo kdo připustí
Toto jsou dle mého názoru jen kompromisy, jak mít lepší pocit že je v Astře něco extra oproti jiným... Po citové stránce bude motor lépe táhnout, ale to dělá i po výměně posledního tlumiče výfukového potrubí, po výměně fitrů, po výměně oleje atd atd atd Vždy když je něco nového, tak je to pocitové stránce trochu znát, ale výsledky defakto žádné, možná tak lepší akcelerace o 0,001 sec
Toto jsou dle mého názoru jen kompromisy, jak mít lepší pocit že je v Astře něco extra oproti jiným... Po citové stránce bude motor lépe táhnout, ale to dělá i po výměně posledního tlumiče výfukového potrubí, po výměně fitrů, po výměně oleje atd atd atd Vždy když je něco nového, tak je to pocitové stránce trochu znát, ale výsledky defakto žádné, možná tak lepší akcelerace o 0,001 sec
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
přesně - když chtít větší výkon tak sáhnout po objemnějším motoru (4,2 V8 tenhle motor mě prostě láká ) zvednutí spotřeby nebude o tolik vyšší který by mělo nějak extra vadit - markantní rozdíl ve spotřebě bude třeba pro někoho kdo jezdí teď průměrně za 6L a přesedne do auta se kterým bude jezdit za 16L a vícAstraMan píše:Když extra zvýšit výkon, tak vyměnit za 3.0 V6 Ale tím zvědneš i spotřebu, což dnes málo kdo připustí
Re: sd
dle mně na nic, množství vzduchu záleží na filtru. já uvažuji o jiné úpravě, až ji provedu, dám vědět.tesario píše:přece proto, aby tam proudilo větším nasávacím otvorem víc vzduchulukaskpd píše:naco to sanie vlastne je take velke ?
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Re: sd
kdyby nechtěli přivést víc vzduchu k vzduch. filtru, vůbec by to tam sériově(u turbíny)nedávali Jinak za kvalitní vysoce propustný vzduch. filtr dáš i několik tisíc od renomovaných výrobců, jenže na druhou stranu ti ten filtr pak propustí tolik "bordela" až to hezký neníspermin píše:dle mně na nic, množství vzduchu záleží na filtru. já uvažuji o jiné úpravě, až ji provedu, dám vědět.tesario píše:přece proto, aby tam proudilo větším nasávacím otvorem víc vzduchulukaskpd píše:naco to sanie vlastne je take velke ?