Sportovní podvozek JOM

Úpravy od motoru až po plasty
Uživatelský avatar
Samothe
Příspěvky: 2443
Registrován: 22 čer 2007, 10:16
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Samothe » 17 bře 2008, 07:15

taky by mě zajímal názor na tenhle povozek od FK ikdyž 15t. je na mě už moc

Reklama
 

sabelt
Příspěvky: 755
Registrován: 03 zář 2006, 18:36

nmazor

Příspěvek od sabelt » 17 bře 2008, 09:03

Ahoj, tak jestli mohu přidat svůj vlastní názor :)

Mě příde, že ten podvozek za 4500 co zakladatel tpicu ukazal, je tak na dětskou šlapací bugynu nebo na kočarek. To přeci nemuže vydržet. Možná se mýlím, ale sem zastánce pořádných značek a hlavně kvality. Kdybych kupoval podvozek na autí, nešel bych pod 10 000K.

Dále k tomu nastavitelnému podovzku jak tu někdo doporučoval. Všude píší jak je nastavitelná vejška, tuhost atp. Takový tlumiče, do běžného provozu, nebo občasné zablbnutí v zatáčkách v kopečku jsou v podstatě k ničemu. K tomu aby se dali tlumiče seřídit, je nutné je sundat, a už vidím, jak ste dvě hodiny před barákem a štelujete si vejšku auta ;) Noooo takže, když to nemyslíte se závoděním vážně, zkuste ušetřit a kupte si norámlní sportovní podvozek, který mý základní tuhost a zároveň snížení, a určitě neuděláte blbost. to slovo "nastavitelné" je velmi zavádějící, naštěstí mi to jeden známej automechanik vysvětlil :)

Tak abych to shrnulo:) Nekupujte si na svoje miláčky něco za pár korun, aby vám to po měsící začlo štekat, a odskakovat no a když nevíte co s penězma, tak nevidím problém si koupit sportovní nastavitelný podvozek od KW za 50K .)

Tak snad Vám to pomuže .) když ne, rád podebatuju, pohádám se nebo jen tak pokecám :)

Uživatelský avatar
Chavron
Příspěvky: 657
Registrován: 10 črc 2007, 20:20
Bydliště: Slovensko - Zilina

Příspěvek od Chavron » 17 bře 2008, 10:48

Tak ja som kupoval Jom na GolfaIII, Znizenie 40/40 cena 5500KC. Bol super, auto islo krasne po stope...Co ale nemozem porovnat je vydrz, mal som ho na aute len 4 mesiace jazdenia a prisla Astricka takze isiel do sveta...

Uživatelský avatar
Sob
Příspěvky: 837
Registrován: 08 kvě 2007, 17:37
Bydliště: Litomyšl
Kontaktovat uživatele:

Re: nmazor

Příspěvek od Sob » 18 bře 2008, 13:38

sabelt píše:
Dále k tomu nastavitelnému podovzku jak tu někdo doporučoval. Všude píší jak je nastavitelná vejška, tuhost atp. Takový tlumiče, do běžného provozu, nebo občasné zablbnutí v zatáčkách v kopečku jsou v podstatě k ničemu. K tomu aby se dali tlumiče seřídit, je nutné je sundat, a už vidím, jak ste dvě hodiny před barákem a štelujete si vejšku auta ;) Noooo takže, když to nemyslíte se závoděním vážně, zkuste ušetřit a kupte si norámlní sportovní podvozek, který mý základní tuhost a zároveň snížení, a určitě neuděláte blbost. to slovo "nastavitelné" je velmi zavádějící, naštěstí mi to jeden známej automechanik vysvětlil :)

Tak abych to shrnulo:) Nekupujte si na svoje miláčky něco za pár korun, aby vám to po měsící začlo štekat, a odskakovat no a když nevíte co s penězma, tak nevidím problém si koupit sportovní nastavitelný podvozek od KW za 50K .)

Tak snad Vám to pomuže .) když ne, rád podebatuju, pohádám se nebo jen tak pokecám :)
To jsem doporucoval ja ten fk je jen stelovatelny vejskou tuhost uz je dana,me treba osobne staci nez ho namontuju dat si vejsku jak chci a pak s nim nehejbu,navic nektere muzes stelovat vysku i na aute automechanici sou zaujati vuci neoriginalnim podvozkum.ktere navic snizuji zivotnost vsech pohyblivych casti,takze mas pravdu tak na pul,ale proti gustu.....vo tom zadna
Astra g Z18xe - srdcovka daily :)
Felicia pickup low edition - pracant 8)
Jetta coupe - mazel co čeká na svůj čas :|
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=11569

Uživatelský avatar
palix
Příspěvky: 750
Registrován: 02 črc 2007, 11:43
Bydliště: Prešov SR

Příspěvek od palix » 18 bře 2008, 14:07

Som tiež zaujatý... Buď si dám originál podvozok, alebo si tam dám nejaký kvalitný. Nič horšie, ako je originál by som tam nemontoval. Potom to niekde niečo nezvládne a budem na seba pri najlepšom nadávať. V prípade, že je môj podvozok zachovalý by som ho nemenil - radšej tie peniaze ušetrím. Platí to aj o výfuku... Iné je to, keď už niečo dožíva a uvažujem, čo lepšie tam dať? tak tu možno stojí za to niečo si priplatiť. Na môj štýl jazdy však športový podvozok netreba - aj s originálnym jazdí Astra skvele ;)...
Opel Astra Classic 2 1,4 XEP / r.v.2007

Uživatelský avatar
Sob
Příspěvky: 837
Registrován: 08 kvě 2007, 17:37
Bydliště: Litomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sob » 18 bře 2008, 14:14

palix píše:Som tiež zaujatý... Buď si dám originál podvozok, alebo si tam dám nejaký kvalitný. Nič horšie, ako je originál by som tam nemontoval. Potom to niekde niečo nezvládne a budem na seba pri najlepšom nadávať. V prípade, že je môj podvozok zachovalý by som ho nemenil - radšej tie peniaze ušetrím. Platí to aj o výfuku... Iné je to, keď už niečo dožíva a uvažujem, čo lepšie tam dať? tak tu možno stojí za to niečo si priplatiť. Na môj štýl jazdy však športový podvozok netreba - aj s originálnym jazdí Astra skvele ;)...
Vem si ale ze jsou lide kteri nemaj radi vysoka auta a snizeni tak 60 je pro ne super,to uz pruziny nepoberou,nevim na facku sem mel HPsporting snizeni75p 40z mel pet drazek dal sem to uplne dolu a byl super,ale zas musim uznat ze gecko je tuhe od vyrobi,tak me porad jak snizit
a zachovat jizdni vlastnosti,jo a ten fk ti prijde jako nekvalitni?
Astra g Z18xe - srdcovka daily :)
Felicia pickup low edition - pracant 8)
Jetta coupe - mazel co čeká na svůj čas :|
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=11569

Uživatelský avatar
palix
Příspěvky: 750
Registrován: 02 črc 2007, 11:43
Bydliště: Prešov SR

Příspěvek od palix » 19 bře 2008, 10:16

Vlastne sa nemôžem vyjadriť, či je nejaký tuningový diel kvalitný, alebo nie ;). Ešte som sa tým nezaoberal. Ale s tým znížením auta máš pravdu - niekomu sa to nemusí páčiť tak ako je to v originále z výroby. Mne sa napr zdá, že Astra vyzerá zo zadu dosť vysoko stojaca. Nemám ani zásterky, ale to neriešim. Možno okrem zníženia podvozka by to poriešil nejaký nárazník, ktorý ide trošku nižšie.
A to, že auto stojí trošku vyššie je dobré v meste - aspoň nechytnem podvozkom o niečo, prípadne nenarazím na obrubník. Navyše Astra ma pre mňa postačujúce jazdné vlastnosti, takže zatiaľ nič neriešim.
Opel Astra Classic 2 1,4 XEP / r.v.2007

Odpovědět