sportovni vzduchovy filtr

Úpravy od motoru až po plasty
Odpovědět
Mastel
Příspěvky: 70
Registrován: 20 zář 2006, 21:05
Bydliště: okr. Piestany

Re: filtr

Příspěvek od Mastel » 02 říj 2007, 08:51

Nasiel som este tento filter K&N - link:

http://www.gxtuning-ba.sk/?function=detail&id=178

co hovorite na toto?
Astra G 1,6 16V(Z16XE)

Reklama
 

obadal.rada
Příspěvky: 28
Registrován: 09 úno 2008, 14:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od obadal.rada » 09 úno 2008, 15:47

sportovní filtry sou nesmysly neučiný a jediný co za ty neskutečný prachy přinesou je placebo a další výdaje za váhy vzduchu atd...




to říkáte ze své praxe se sportovními fitry nebo jen tak??? protože je to nepravdivá blbost

obadal.rada
Příspěvky: 28
Registrován: 09 úno 2008, 14:46
Kontaktovat uživatele:

Re: filtr

Příspěvek od obadal.rada » 12 úno 2008, 15:35

je možné že mi auto jde rychleji do otáček s obyč uni filtrem, než s KN??

Sádlo
Příspěvky: 197
Registrován: 08 zář 2006, 16:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: filtr

Příspěvek od Sádlo » 16 úno 2008, 22:16

sabelt píše: Bohuzel, jak je reklama jako vzdy lakavá a ve vetsine pripadech klamava, je to i v pripade vzduchových filtru. Píšou, jak Vám zvednou výkon o deset procent, kdyz ho vymenite za box a nevim co ete.
Hehehe, to je dobry for. 10% pry. Spis tak maximalne 1%. A kdyz je venku teplo a jedes v provozu tak ti to spis ubere vykon jak filtr nasava teply vzduch z motoroveho prostoru (teply vzduch je mene husty, to znamena, ze je toho mene. Mene vzduch do motoru = mensi vykon)
Teď: Ford Fiesta mk6.5 ST150 2.0 16v 150bhp
Předtím: Opel Tigra A 1.8 16v 160bhp
(Moje (ex-)Tigra - Click)

Uživatelský avatar
Zdeněk Lbc
Příspěvky: 1744
Registrován: 26 úno 2006, 21:57
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Zdeněk Lbc » 17 úno 2008, 05:37

Pokud vyměníš jen vložku, nasává stejnou cestou a stejně teplý vzduch. Jezdím v létě s vyměněnou vložkou už 4 roky, znát je to však jen nepatrně a to spíš ve vyšších otáčkách a s naloženým autem.

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 17 úno 2008, 07:42

čím chladnější vzduch, tím lépe-větší tepelný spád.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Sádlo
Příspěvky: 197
Registrován: 08 zář 2006, 16:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sádlo » 17 úno 2008, 14:24

Zdeněk Lbc píše:Pokud vyměníš jen vložku, nasává stejnou cestou a stejně teplý vzduch. Jezdím v létě s vyměněnou vložkou už 4 roky, znát je to však jen nepatrně a to spíš ve vyšších otáčkách a s naloženým autem.
Tak tak. Pokud nechce ke kuzel udelat i tepelne odstineni nejlepsi je koupit sportovni vlozka do puvodniho airboxu.
Teď: Ford Fiesta mk6.5 ST150 2.0 16v 150bhp
Předtím: Opel Tigra A 1.8 16v 160bhp
(Moje (ex-)Tigra - Click)

Uživatelský avatar
blavakivo
Příspěvky: 26
Registrován: 01 bře 2008, 01:55
Bydliště: Ba (sk)

Příspěvek od blavakivo » 02 bře 2008, 13:59

mal som to v kadete 1,6 8v,super zvuk pri akcelerácii ale po čase som prešiel na orig pre nasávanie teplého vzduchu... :lol: :lol: :lol:
vůne benzinu ist gut...caravan 1,6 16v rv.98 x16xel 160000km

Odpovědět