Stránka 1 z 1
imobolizer
Napsal: 23 říj 2008, 16:59
od sosacka
???CO vsetko BLOKUJE imobilizer na astre???
Napsal: 23 říj 2008, 17:38
od Mike.S
jak co všechno
, bez něj neodjedeš ne
Napsal: 23 říj 2008, 18:18
od bubak1
A PROSIM TE KDE JE VLASTNE TEN IMOBILIZER?
Napsal: 23 říj 2008, 18:18
od sosacka
mam na mysli,ktore obvody konkretne.../palivove cerpadlo,riadenie zapalovania.../
Napsal: 23 říj 2008, 18:22
od sosacka
imo je za spinackou taky obdlznik,ktory snima cip z kluca a dava signal do info do riadiacej jednotky
Napsal: 23 říj 2008, 18:39
od bubak1
sosacka píše:imo je za spinackou taky obdlznik,ktory snima cip z kluca a dava signal do info do riadiacej jednotky
Aha, Diky.
Napsal: 23 říj 2008, 19:15
od Okura
blokuje se zapalování
Napsal: 23 říj 2008, 19:28
od bubak1
Okura píše:blokuje se zapalování
to mi prave ted dela nekdy ze se mi to blokuje ze nemuzu nastartovat.
Napsal: 23 říj 2008, 19:52
od Mike.S
a je to určitě imobilizerem? poznáš to tak, že když startuješ, motor točí ale nechytá a svítí ti kontrolka motoru, dělá ti to?
Napsal: 23 říj 2008, 20:09
od Okura
bliká ti kontrolka motoru?
Napsal: 23 říj 2008, 20:25
od bubak1
Ja mam zrejme vcudu r.j a kupuju starsi, a prave jsem nevedel ze k tomu musim mit imo. a klic? ted mi to toci max. 3000 otacek a max. rychlost je 100km/h. Ano blika mi kontrolka toci a nechytne az na podesaty snad kdyz kontrolka prestane blikat. Mam k tomu jen jeden klic a jeste jen master klic.
Napsal: 23 říj 2008, 20:43
od Okura
no on to nemusí být immo, muže to být porucha zapalování,
proto do 3000ot, zkus diag co napiše,
ale mrknu l bych na snímač kliky
Napsal: 24 říj 2008, 09:50
od sosacka
pokial nastarujes a jazdis bude imo asi OK.suhlasim s Okurom najskor diagnostika.ak nic neukaze potom nechat premerat cidla kluky a vacky.skus skontrolovat aj konektory v motorovom priestore/oxidacia/.podobne sa mi chovalo auto,ked som odpojil ridenie klepania motora.tak isto reaguje ak RJ nespina rele riadenia K 18/blika ,alebo sviti kluc-podla typu motora/.RJ ries ako poslednu vec
Napsal: 24 říj 2008, 14:32
od bubak1
Ahoj ono to je tak ze ja mel problem udajne se skrtici klapkou mi ukazala diagnostika,kdyz mi zacla svitit kontrolka motoru a cukat. Vymenili skrtici klapku. Cena i zpraci 13000kč!!!
Po dvou dnech opet kontrolka a cukani, tudiz reklamace ale uz se cukali ze oni to spravili spravne a ze je to neco jineho! rikam dela TO SAME CO PREDTIM CUKA!!! takze hadky az do krve neuspel jsem
Pak x krat servis jinde prohlidka egr, vaha, svicky, atd. Bez vysledku jen platit platit a platit. Uz jsem zoufalej uz jsem sel i na vymenu auta s nekym za nejaky
Mam ho od dubna letos uz me to stalo 140000kč
nakonec odsat kluci mi rekli ze na tuty to bude r.j. tak ji chci koupit jako posledni vec do toho auta a pak jde ze skaly pokud to nepujde....
Napsal: 26 říj 2008, 16:55
od sosacka
nie si sam ,ja som na tom podobne....a zevraj nemecka kvalita!?