Stránka 1 z 1
nastartuje az na druhy raz
Napsal: 06 říj 2008, 07:02
od rodel99
mam problem ze ked je chladnejsie tak na prvy krat sa mi nepodari netocit,,skusam iba normalne kratko aby som zbytocne nestavil baterku, ale proste nenatoci a na druhy krat bez akejkolvek pauzy naskoci okamzite bez akehokolvek zavahania, uz som vymenil aj sviecky a nepomoohlo,neviete co by to tak mohlo byt? astra coupe 1.8 2003
Re: nastartuje az na druhy raz
Napsal: 06 říj 2008, 08:25
od APiK
Necháváš pozhasínat všechny kontrolky před startem?
Napsal: 06 říj 2008, 08:31
od Dragon
Napadá mě, jestli neblbne čerpadlo benzínu. Když otočíš klíčkem (aby se rozsvítily kontrolky), tak se rozjede čerpadlo a načerpá benzím až k motoru (ozve se takový tichý zabzučení). Pokud by nefungovalo (spálená pojistka, rozbity čerpadlo, přerušené vedení, špatný kontakt na konektoru..), tak bude motor při startování nejdřív tahat vzduch a až natáhne benzín, tak teprve nastartuje.
Napsal: 06 říj 2008, 09:39
od tappaja
Cerpadlo bud jede nebo nejede. Kdyz nejede, nenastartujes, nemas tlak v liste vstrikovacu. To neni jak u stary skodny, kde byla pumpicka mechanicka.
Napsal: 06 říj 2008, 17:44
od rodel99
jj samozrejme kontrolky necham pozhasinat a az potom skusam,,,,cerpadlo ma tiez napadl, ale to by asi fak tneslo natocit vobec a na ten druhy krat to ide uplne super,,,co by to mohlo este byt?
Tak to mi dělá taky
Napsal: 27 pro 2008, 14:25
od littlecake
Dělá mi to taky , už to pozoruju delší dobu ale občas to taskočí na poprvé , zatím jsem ale nepřišel na pravidlo ..
Napsal: 27 pro 2008, 14:59
od AstraMan
Jak parkuješ? Z kopce, do kopce, na rovince?
Kdyby si měl nafťáka, tak rovnou napíši že Ti padá nafta
Napsal: 27 pro 2008, 15:07
od kabrioletak
ja sem sice zadny takovy problem nemel,ale sksu proste nechat startovat deset vterin zda to nakonec nenaskoci.muze to byt treba neco s privodem paliva ze tam neni hned takovy tlak ci palivo stece a nevstrikuje dokud nenatlakuje,muze se to stat nejakou prasklinkou v privodu paliva tudis benzin klesne ci se vypari.
Napsal: 27 pro 2008, 17:08
od Trdlo
kabrioletak píše:ja sem sice zadny takovy problem nemel,ale sksu proste nechat startovat deset vterin zda to nakonec nenaskoci.muze to byt treba neco s privodem paliva ze tam neni hned takovy tlak ci palivo stece a nevstrikuje dokud nenatlakuje,muze se to stat nejakou prasklinkou v privodu paliva tudis benzin klesne ci se vypari.
To je asi blbost, protože čerpadlo tlačí, dokud nevytvoří tlak a pak se vypne, aby se nespálilo. Takže to jak dlouho čekáš po sepnutí klíčku na to nemá vliv, leda by hned točil, ještě než se to natlakuje, ale ono to trvá tak 5-7s, takže jestli čeká než zhasnou kontrolky, tak čeká dýl než jak dlouho to jede.
Napsal: 27 pro 2008, 18:26
od kabrioletak
no ja jen tak teoretizoval popsal jsi to dobre rozumim tomu.
Napsal: 27 pro 2008, 18:53
od denny
to trdlo: čerpadlo může běžet stále,nespálí se protože je palivem chlazené /benzín prochází rotorem/.Jen to souvisí i s bezpečností-když neběží motor-není žádoucí tlak paliva.Např bouračka, prasklé potrubí a ještě ti totam nacpe pod tlakem palivo-rána a let plavmo.
Jen mám kolega nenapsal typ motoru a tak nemůžeme moc dále radit.
Systémy jsou totiš dva.První,zapnu klíček čerpadlo na cca 5sek zapne,dostane-li říd.jednotka signál otáček čerpadlo běží dál,nedostane-li signál otáček jednotka vyp.čerpadlo./Většinou MULTEC/
Druhý nemá to 5sek.rozběhnutí.Nejdřív musí být signál otáček,pak běží čerpadlo.Tento systém mají většinou vyšší obsahy motorů./Většinou MOTRONIC/.
Ke zdlouhavému startu dochází většinou z důvodu propouštějícího zpětného ventilu v čerpadle.Kór když je to ten druhý systém.Pak jen stačí poprve brnknout o starter a druhý pokus je 100proc úspěšný pro start.
Jen podle obsahu,který kolega uvedl bych to typnul na ten druhý systém a závadu,kterou uvádím.
Napsal: 27 pro 2008, 22:15
od Trdlo
Denny: dík zase jsm chytřejší.
Já myslel že to u všech systémů běží stejně jako na Multec, teď alespoń vím, jak to je.
Kabrioleťák: Jasný, já taky jen polemizoval, ale jak vidíš, taky špatně, denny to rozštípl.
Napsal: 28 pro 2008, 11:20
od Arwy
Píše v prvom príspevku že je to 1.8 2003, tak že to bude asi Z 18 XE Simtec.
Napsal: 28 pro 2008, 19:59
od kabrioletak
Trdlo píše:
Kabrioleťák: Jasný, já taky jen polemizoval, ale jak vidíš, taky špatně, denny to rozštípl.
sak jo ja taky necemu rozumim necemu zas mene,aspon nase priklady budou uvedeny na pravou miru zkusenejsich a konkretni osoba bude mit vic odpovedi na dany problem.