motor se dusí
Napsal: 08 zář 2008, 09:27
mám potíže s astrou .
Po jízdě po dálnici po tom co sjedu se mi jakoby "zakucká" motor ,auto zaskáče a dokonce se stalo že i chcípne . jako by se začalo dusit rozsvítí se kontrolka emise .
Tento problém se mi poprvé přihodil již asi v březnu. poprvé to bylo docela akutní a auto už ani normálně nejelo skončil jsem v servisu opl , kam jsem byl potupně odtažen. výledek byl vyčištění EGR který byl zanesen a na výměnu to podle mechanika nebylo . nicméně problém trval takže jsem vyměnil pak už to bylo v pohodě .
Až do ted to same sjedu z dálnice a za nákou chvíli se motor zakucká zaškube má tendenci chcípnout. je to tak akutní že pokud to hned nepřestane je nutný hned zastavit.
jestli je problém v EGR snad ,ale přeci nebudu měnit každý půl rok EGR ventil .
Je možný že mám špatný styl jízdy a prostě to zanesu sazema jak jsem se zde dočetl. Jezdím převážně 90% ve městě . před první výměnou jsem řadil tak ve 2500-2900 otáčkách co ž asi byla chyba a proto ten první EGR odešel . Ted se snažím po zahřátí řadit 3000-3500 mimo město i výce ono o praze to moc nejde.
snažil jsem se co nejlépe popsat co a jak a prosím za jakoukoliv radu .
Po jízdě po dálnici po tom co sjedu se mi jakoby "zakucká" motor ,auto zaskáče a dokonce se stalo že i chcípne . jako by se začalo dusit rozsvítí se kontrolka emise .
Tento problém se mi poprvé přihodil již asi v březnu. poprvé to bylo docela akutní a auto už ani normálně nejelo skončil jsem v servisu opl , kam jsem byl potupně odtažen. výledek byl vyčištění EGR který byl zanesen a na výměnu to podle mechanika nebylo . nicméně problém trval takže jsem vyměnil pak už to bylo v pohodě .
Až do ted to same sjedu z dálnice a za nákou chvíli se motor zakucká zaškube má tendenci chcípnout. je to tak akutní že pokud to hned nepřestane je nutný hned zastavit.
jestli je problém v EGR snad ,ale přeci nebudu měnit každý půl rok EGR ventil .
Je možný že mám špatný styl jízdy a prostě to zanesu sazema jak jsem se zde dočetl. Jezdím převážně 90% ve městě . před první výměnou jsem řadil tak ve 2500-2900 otáčkách co ž asi byla chyba a proto ten první EGR odešel . Ted se snažím po zahřátí řadit 3000-3500 mimo město i výce ono o praze to moc nejde.
snažil jsem se co nejlépe popsat co a jak a prosím za jakoukoliv radu .