AHOJ FŠICHNI
Nejdřív blikala a pak se mi rozsvítila kontrolka dobjení ;potom ABS a nakonec i porucha motoru
zastavil sem a už nenastartoval -mrtvá asi dva roky stará jinak bez problémová baterka
Poradíte mi někdo čím by to mohlo být a kde a za kolik seženu co k tomu potřebuju ?
Díky fšem
Potřebuju alternátor
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
-
- Příspěvky: 33
- Registrován: 03 pro 2007, 13:57
- Bydliště: Kasejovice ;Plzeň-jih
Potřebuju alternátor
Opel Astra G Vagon;1999 "100 edition" 1.6 8V 55kW; X 16 SZR ;4x airbag ;imobilizer; DO central ;4 kotouče ;Alu 15´;Klimo manual,el zrcátka
- Reklama
S tím alternátorem to nebude tak hrozný. Není to levná záležitost, ale do nového (pokud se netopíš v penězích) bych nešel. Dej si ten dosavadní na repasi - minimálně na proměření.
Jestli je v pořádku vinutí, uhlíky a ložisko.
Nejčastěji odchází diodový blok a usměrňovač napětí - ten jde první a kvůli vyššímu proudu po něm i ten blok. Dá se koupit náhrada a ta je ještě lepší než původní - lepší chlazení oproti staré variantě.
Celkově je to výdaj tak kolam 2800,- i s prací a DPH samozřejmě
Co se týká nového alternátoru (ovšem že ne origo tak je to od 3500 - 5500,- podle značky a tak. Ten starý má většinou lepší výdrž takže je dobrý ho opravit.
Jinak repasovaný origo Opel 11500,- a nový cca 18500,- takže docela pálka.
Vím to moc dobře protoře mně tohle potkalo cca měsíc zpět.
Pokud ovšem není chyba jinde.
Jestli je v pořádku vinutí, uhlíky a ložisko.
Nejčastěji odchází diodový blok a usměrňovač napětí - ten jde první a kvůli vyššímu proudu po něm i ten blok. Dá se koupit náhrada a ta je ještě lepší než původní - lepší chlazení oproti staré variantě.
Celkově je to výdaj tak kolam 2800,- i s prací a DPH samozřejmě
Co se týká nového alternátoru (ovšem že ne origo tak je to od 3500 - 5500,- podle značky a tak. Ten starý má většinou lepší výdrž takže je dobrý ho opravit.
Jinak repasovaný origo Opel 11500,- a nový cca 18500,- takže docela pálka.
Vím to moc dobře protoře mně tohle potkalo cca měsíc zpět.
Pokud ovšem není chyba jinde.
Opel Astra G 1,4 16V Sport
________________________________________
Moje astra
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 703#141703
________________________________________
Moje astra
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 703#141703
-
- Příspěvky: 33
- Registrován: 03 pro 2007, 13:57
- Bydliště: Kasejovice ;Plzeň-jih
Alternátor
Tak ahoj všichni
Altík mám už opravenej a bylo to takhle : na netu sem našel opravce co nejblíž ke mně a po telefonu sme se domluvili.Dovezl sem mu ho tam a on ho přede mnou proměřil a zjistil že to bude nejspíš relé.To se ale potom ukázalo jako mylný protože nakonec to byl diodový blok.Takže suma sumárum to vyšlo na 2023 ,- kč s DPH z toho je 600 za práci.Vědět v tý době jak to je "složitý" tak si to opravim sám.
Altík mám už opravenej a bylo to takhle : na netu sem našel opravce co nejblíž ke mně a po telefonu sme se domluvili.Dovezl sem mu ho tam a on ho přede mnou proměřil a zjistil že to bude nejspíš relé.To se ale potom ukázalo jako mylný protože nakonec to byl diodový blok.Takže suma sumárum to vyšlo na 2023 ,- kč s DPH z toho je 600 za práci.Vědět v tý době jak to je "složitý" tak si to opravim sám.
Opel Astra G Vagon;1999 "100 edition" 1.6 8V 55kW; X 16 SZR ;4x airbag ;imobilizer; DO central ;4 kotouče ;Alu 15´;Klimo manual,el zrcátka