Stránka 1 z 1

Chybova hlaska P0070 a P1540

Napsal: 15 čer 2008, 20:05
od wizyy
Ahoj, dneska mi diagnostika vyhodila u motoru tyhle chyby (P0070 a P1540), ale nejak nemuzu nikde zjistit co znamenaj. Nevite to nekdo z Vas?

Napsal: 15 čer 2008, 20:15
od PepaS
typ motoru? modeloy rok?

Napsal: 15 čer 2008, 20:48
od wizyy
2003, Y20DTH

Napsal: 15 čer 2008, 21:05
od Marky
P0070 sensor ambient air temperature dysfunction B-024
P1540 Climate pressure signal short-circuit/interruption

Napsal: 15 čer 2008, 21:12
od wizyy
Diky, Marky.
Takze pokud tomu rozumim, tak je to ten senzor, co je vepredu na narazniku a je bud odpojenej nebo rozbitej. je to tak?

Napsal: 15 čer 2008, 21:24
od PepaS
P0070 Snímač teploty okolního vzduchu, vysoká vstupní hodnota
Napětí na vstupu řídicí jednotky (svorka 20) je vyšší než 4,9 V (Zkrat proti napětí nebo přerušení proudového obvodu)
Náhradní hodnota: Řídicí jednotka vezme 20 °C jako náhradní hodnotu.
Příslušné svorky: 20 (X93)

P0070 Snímač teploty okolního vzduchu, nízká vstupní hodnota
Napětí na vstupu řídicí jednotky (svorka 20) je nižší než 0,4 V (Zkrat na kostru)
Náhradní hodnota: Řídicí jednotka vezme 20 °C jako náhradní hodnotu.
Příslušné svorky: 20 (X93)

P1540 Tlak klimatizace - neplatný signál
Řídicí jednotka zjistí prostřednictvím interní vyhodnocovací logiky funkční poruchu proudového obvodu. (Zkrat na kostru/proti napětí nebo přerušení proudového obvodu)
Příslušné svorky: 11, 12, 27, 30, 37 (X93)

Postup vyhledani zavady viz. TIS2000