Stránka 1 z 1

Astra G

Napsal: 26 kvě 2008, 07:48
od gog
Asi 2 měsíce se trápím s Opel Astra G 1,6 16V. Při delší jízdě z kopce auto chcípne.Další týden jezdí a toto se opakuje v intervalech asi po 5 dnech /porucha, která nejde nikomu předvést /.Byl jsem v autorizovaném servisu - na nic nepřišli pouze provedli diagnostiku TECH2 a vyměnili svíčky.Tato porucha se objevuje nejčastěji při 1/4 paliva v nádrži a při jízdě z delšího kopce a při minimálním zatížení motoru.Auto začne cukat včera jsem si všiml že se nedříve rozsvítí kontrolka Elektron.řízené chlazení motoru nakonec to po dvou vteřínách chcípne.Děkuji za jakoukoliv radu.

Napsal: 26 kvě 2008, 13:15
od jaroslav120
Nekolisaju ti nahodov otacky na vonobehu? Cistil si klapku a AGR? A ako ti to zdochne ked mas neutral alebo ako? Pri dlsej jazde z kopca na neutral alebo ako si to myslel???????

Napsal: 26 kvě 2008, 13:28
od gog
Auto při jízdě začne výrazně cukat při zařazené rychlosti /4-3/. Potom při vyřazení rychlosti jdou dolu otáčky rychle dolu a chcípne to. Většinou zastavím . Při startování naskočí motor až při třetím nebo čtvrtém pokusu.
Potom jede nějakou dobu 150km bez problému.Mám skoro jistotu ,že se vše vždy stane při delší jízde z kopce. Zatím jsem ja s tím nic nedělal,protože si netroufám vrtat v autě /není to můj obor/.Ale zda se že v autorizovaném servisu maji taktéž nejasno.Děkuji za odpovědˇ

Napsal: 26 kvě 2008, 13:29
od gog
Při volnoběhu je vše OK

Napsal: 26 kvě 2008, 13:33
od gog
AGR bylo měněno před dvěma roky

Napsal: 26 kvě 2008, 14:10
od sovicka
jako když vhodím kvalt tak mi to občas taky klesne tak na 500-400RPM a nebo rovnou chcípne...

...zatim jsem to nějak moc neřešil, ale doufám že je to ucpaná klapka sání (popř. celé sání) a stačí to jen vyčistit...

na webu je návod, zabere to půl hodiny - když to tím nebude tak za to nic nedáš...

Napsal: 26 kvě 2008, 16:07
od Karel R
Na minulým autě, když sem měl taky mín než1/4 paliva tak mě to chcípalo a byl to palivový filtr!

Napsal: 26 kvě 2008, 16:11
od Majklus
Palivovy filtr mnenit tak po 50-60 tis. km. pokud skube tak proste vse vycistit,kompletni cele sani,pretesnit a vse odkarbonovat,pak poprikladne resit dal.

Napsal: 26 kvě 2008, 21:13
od jaroslav120
Odporucam vycisti klapku krokac no proste cele sanie a vymen filter. Nestoji to vela a ked to nebolo cistene tak ti to vrele odporucam uvidis co tam je za sajrajt...najdes tam riadny humus a ked to budes rozoberat a cistit tak sa kukni aj na AGR ventil ci neni stale otvoreny su to len 2 sruby a jeden kabel. Filter sa meni kazdych 60 000km... :wink:

konektor AGR

Napsal: 26 kvě 2008, 23:14
od manastra
Zdary, moje astra mi dělala skoro to samý a mohl za to z oxidovanej konektor AGR ventilu, sehnal sem na vrakárně jinej za 100 kč jak novej. vyčistil konektor na a AGR ventilu pilníčkem, a preventivně prostříkal kontaktolem, v ATU v plzni mi pak smazali pamět závad a auto jelo jako dřív.

Napsal: 27 kvě 2008, 07:12
od gog
Moc Vám včem děkuji za podnětné rady.

Napsal: 28 kvě 2008, 10:10
od gog
Tak jsem vyměnil čistič paliva,vyčistil škrtící klapku a vyčistil AGR ventil
a zdá se že je to OK.

Napsal: 28 kvě 2008, 19:21
od jaroslav120
NO vidis ..!!! :lol: