Chyba 0300 - poruchy v zapalování
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Chyba 0300 - poruchy v zapalování
Mám problém s astrulí, zajímalo by mě zda někdo netuší jak postupovat...
Občas se stane, že nastartuji a motor běží evidentně na tři válce, jindy je vše v pohodě (zdá se) ale okamžitá spotřeba motoru je cca o 1-2 litry výše než obvykle...
Když se po startu vše rozeběhne jak má, tak astrule tahá jak divá a není s ní problém, ale potom při dalším startu zase tři válce atd...
Další variantou poruchy je, že prostě při jízdě najednou začne blikat kontrolka motoru dojde ke ztrátě výkonu (kontrolka bliká při akceleraci i udržování rychlosti do kopce - otáčky cca 2500)
Při vyblikání chyby se dozvím 0300 - porucha v zapalování
Zdá se mi to dost obecný a nechce se mi koukat a hlavně platit pokusničení v Opelu...
Svíčky by snad měli být v pořádku (minulý rok při prohlídce měněny)
Mohla by to být zapalovací lišta (nechci ji měnit dokud to nebude tutovka) - optimální by bylo, kdyby byl někdo v jablonci či okolí ochotnej mi ji na test půjčit...
RJ to snad nebude (doufám)
Má někdo ještě další tipy???
Občas se stane, že nastartuji a motor běží evidentně na tři válce, jindy je vše v pohodě (zdá se) ale okamžitá spotřeba motoru je cca o 1-2 litry výše než obvykle...
Když se po startu vše rozeběhne jak má, tak astrule tahá jak divá a není s ní problém, ale potom při dalším startu zase tři válce atd...
Další variantou poruchy je, že prostě při jízdě najednou začne blikat kontrolka motoru dojde ke ztrátě výkonu (kontrolka bliká při akceleraci i udržování rychlosti do kopce - otáčky cca 2500)
Při vyblikání chyby se dozvím 0300 - porucha v zapalování
Zdá se mi to dost obecný a nechce se mi koukat a hlavně platit pokusničení v Opelu...
Svíčky by snad měli být v pořádku (minulý rok při prohlídce měněny)
Mohla by to být zapalovací lišta (nechci ji měnit dokud to nebude tutovka) - optimální by bylo, kdyby byl někdo v jablonci či okolí ochotnej mi ji na test půjčit...
RJ to snad nebude (doufám)
Má někdo ještě další tipy???
Astra G 1,6 16V Comfort, r.v.2001, Z16XE
- Reklama
Tak tento problem sem resil uz nekolikrat presne jak rikas,penezne sem se dotoho vysypal dost nova lista,palivovej filtr,origo svicky,menene vstriky a diagnostika rikala spatne zapalovani 1 valce a spatnej zapalovaci modul,ikdyz sem vse vymnenil tak to stale jelo obcas na 3,kdyz sem pridal plyn tak zacala blikat diagnostika motoru,a nedalo se nato jezdit.vyzkousel jsem vse! Takze radim toto VYHOTOV SI ZASLEPKU NA AGR.VYCISTI HO A PAK UVIDIS!!!
Ja osobne to mam takhle udelane a jeto vpohode!Delal jsem to uz 2 lidem a vubec si neztezujou!mam motor Z16XE a zadna kontrolka po zaslepeni mi nesviti!mam AGR z jehlou ktera jezdi ven.Pokud to chces poradne vycistit,tak staci prez noc tu jehlu nechat budto v PETROLEJI protoze petrolej ma schopnost likvidovat usazenej CARBON,anebo do nafty.JA osobne sem cistil agr tm ze jsem vzal 12V bat,2 linkovejj kabel na +a- a v konektoru co je na AGR prilozis kabely +a-,je jedno kam to das,teda myslim +a-,ale musi seto dat na 1 PIN z leva a 1 PIN z prava.snad si rozumime,?
Ale doopravdy nejdriv udelej zaslepku nez zacnes davat penize za nesmysly jako ja!
A diagnostice v tomto smeru never,jeto moje osobni zkusenost,pak sem dej vedet jak si dopadl.A pokud mas moznost si pujcit zapalovaci listu tak si ji pujc,a najed sni tak aspon 50 km! pokud nepoznas zmneny jeto necim jinym.
Ja osobne to mam takhle udelane a jeto vpohode!Delal jsem to uz 2 lidem a vubec si neztezujou!mam motor Z16XE a zadna kontrolka po zaslepeni mi nesviti!mam AGR z jehlou ktera jezdi ven.Pokud to chces poradne vycistit,tak staci prez noc tu jehlu nechat budto v PETROLEJI protoze petrolej ma schopnost likvidovat usazenej CARBON,anebo do nafty.JA osobne sem cistil agr tm ze jsem vzal 12V bat,2 linkovejj kabel na +a- a v konektoru co je na AGR prilozis kabely +a-,je jedno kam to das,teda myslim +a-,ale musi seto dat na 1 PIN z leva a 1 PIN z prava.snad si rozumime,?
Ale doopravdy nejdriv udelej zaslepku nez zacnes davat penize za nesmysly jako ja!
A diagnostice v tomto smeru never,jeto moje osobni zkusenost,pak sem dej vedet jak si dopadl.A pokud mas moznost si pujcit zapalovaci listu tak si ji pujc,a najed sni tak aspon 50 km! pokud nepoznas zmneny jeto necim jinym.
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
agr
Zdary, moje astra mi dělala skoro to samý a mohl za to z oxidovanej konektor AGR ventilu, sehnal sem na vrakárně jinej za 100 kč jak novej. vyčistil konektor na a AGR ventilu pilníčkem, a preventivně prostříkal kontaktolem, v ATU v plzni mi pak smazali pamět závad a auto jede jako dřív.
buďto je vadná svíčka, nebo máš špatné zapalování na zmíněné svíčce, někdy stačí svíčku očisrit a odmastit,Pleshoun píše:Tak jedna svíčka byla černá jak bota...
ale většinou to je zmíněná svíčka , stačí aby jednou probila(prasklý izolant, špatná ,,FAJFKA´´) a už zlobí
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Odpoj na deset minut baterku. V ŘJ se smažou všechny uložené chyby...Pleshoun píše:Dotaz další, jak smažu chybu 0300 z jednotky? Musím do servisu?
Dík za odpověď
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Takže prd... odpojení baterky ani na 6 hodin chybu nesmaže...Frydex píše:Odpoj na deset minut baterku. V ŘJ se smažou všechny uložené chyby...Pleshoun píše:Dotaz další, jak smažu chybu 0300 z jednotky? Musím do servisu?
Dík za odpověď
Další nápady? Mimo diagnostiky za 500 u opelu...
Astra G 1,6 16V Comfort, r.v.2001, Z16XE
Re: Chyba 0300 - poruchy v zapalování
Zkus restartovat ECU.Nebudu se rozepisovat o tom,co ta potvora dokáže udělat.Uděláš to tak:auto pokud bude zrovna fungovat,tak zahřej na provozní teplotu.Potom odpoj baterku na minutu.Baterku zapoj a pět minut nech motor běžet na volnoběh (nešlapat na plyn a nezapínej spotřebiče).Potom vypni zapalování a uvidíš zda to bude zlobit.
Toto je návod z Opela.Prý se to má dělat jednou za půl roku,aby auto šlapalo jak má.
Toto je návod z Opela.Prý se to má dělat jednou za půl roku,aby auto šlapalo jak má.
motor
Chlape, ja mel uplne do detailu stejny problem jako ty! I tu svicku jsem mel cernou jako botu, vzdy jen jedna! Psalo mi to spatne zapalovani na x valci! A byl to karbon v motoru! Pridiraly se ventily ve valci!! Taky jsem vyzkousel uplne vse az na posledy jsem nechal udelat celou hlavu a je to o.k! Pryje to u oplackych motoru bezna vec mi bylo receno
pro:arnie, chci se Tě zeptat, kolik máš na motoru najeto km? Já mám už 173 tisíc a není možný, aby se ventily přidíraly řekl bych, že musí být spíše volné tedy u mne, no a mám stejný problém ! tak jako ty, bud' je tam chyba 0300 a 0302, nebo jenom 0302 - nezapálení na druhém válci, (0300 - chyba zapalování), tak nevím čím to je, auto žere jak kyselina, cca 8-9L/100km, předtím to bylo jenom kolem 6-7L/100km.
motor
mam najeti 120 000Km, a znam cloveka co ma Astru g 2003 a mel zakrabonovany motor pri ujetych 30 000Km. A uz jsem to slysel od vice lidi, ze meli karbon v motoru! V opelu bylo receno, ze se ten motor malo vytacel a tim padem se tam usazuje binec! je to na ................. jedine co pomohlo bylo dat nova voditka ventilu atd.