Stránka 1 z 1

tah motoru až po 2700 otáčkách

Napsal: 03 kvě 2008, 08:25
od mirkof
ahoj, mám problém s astrou 2.0 tdi, jezdí bez problému ale s žádnou silnou reakcí při sešlápnutí plynu, rozdíl nastává po dosažení hranice 2700 otáček, to jakoby najednou chytlo sílu a položí vás to do sedaček, nevíte čím by to mohlo být? (vaha vzduchu, turbo...)

Re: tah motoru až po 2700 otáčkách

Napsal: 03 kvě 2008, 08:49
od Máslo
mirkof píše:ahoj, mám problém s astrou 2.0 tdi, jezdí bez problému ale s žádnou silnou reakcí při sešlápnutí plynu, rozdíl nastává po dosažení hranice 2700 otáček, to jakoby najednou chytlo sílu a položí vás to do sedaček, nevíte čím by to mohlo být? (vaha vzduchu, turbo...)
nemám takový problém, ani jsem neměl...nevím

Napsal: 03 kvě 2008, 21:10
od iwo126
no tak co ja viem tak je to asi normalne. turbo zapne ako pises pri 2700ot.

Napsal: 03 kvě 2008, 21:23
od AstraDTI
Zajed na diagnostiku, muze to byt vic veci. Normalni to urcite neni.

Napsal: 04 kvě 2008, 17:04
od Chavron
Mam ten isty motor a turbo zapina pri cca 2000 ot. takze normalne to nebude...

Napsal: 06 kvě 2008, 08:30
od mirkof
zkusim diagnostiku a uvidime

Napsal: 07 kvě 2008, 09:16
od Killy
mohla by to být váha vzduchu, kdysi jsem s tím měl taky problém, auto tahalo až od vyšších otáček. V servise mi řekli, že hlavně u Oplu a Pasatu se to stává běžně, takže jsem vyměnít váhu vzduchu a bylo to O.K. :)

Napsal: 07 kvě 2008, 12:53
od Chavron
ta vaha vzduchu moze byt aj nejako nacata, alebo to pride razom?

Napsal: 07 kvě 2008, 15:32
od lukki
neviem, ci moze byt nacata...ale...podla mna to bude nacate turbo....ked stojis, a pridas plyn...od kolkych otacok ti ho pocut???
nemas niecim upchate potrubie nasavania? od vzduchoveho filtra k turbu???

Napsal: 07 kvě 2008, 18:33
od sovicka
Mám ten samý "problém" a jednoduše jsem to přisuzoval tomu že je to vysokootáčkový motor a největší výkon má kolem 5k, takže 2-3k rpm co normálně jezdím je na něj málo.

Je pravda že musím vyčistit klapku vzduchu, která s autem dělá psí kusy (už mi to při vyřazení kvaltu jednou i chcíplo), ale tohle jsem vždy považoval za normální.

Napsal: 07 kvě 2008, 21:32
od lukki
no oko...zatah turba by malo byt na 2,0DTI citit uz kolo 2000 ot...2700 sa mi zda dost vysoke cislo...

Napsal: 08 kvě 2008, 21:17
od Chavron
lukki píše:neviem, ci moze byt nacata...ale...podla mna to bude nacate turbo....ked stojis, a pridas plyn...od kolkych otacok ti ho pocut???
nemas niecim upchate potrubie nasavania? od vzduchoveho filtra k turbu???
no na moj sluch by som sa moc nespoliehal. pocut ho je ale neviem od kedy... Inak zatah je dost citelny od 2000 ot, tak neviem ci to bude tym.
Sanie je ciste ako detska prdelka, cistil som ho komplet od filtra, ten som menil pred zimou, az do priruby sania, prefukol som aj intercooler a je vsetko OK.

Napsal: 09 kvě 2008, 09:55
od lukki
Chavron píše:
lukki píše:neviem, ci moze byt nacata...ale...podla mna to bude nacate turbo....ked stojis, a pridas plyn...od kolkych otacok ti ho pocut???
nemas niecim upchate potrubie nasavania? od vzduchoveho filtra k turbu???
no na moj sluch by som sa moc nespoliehal. pocut ho je ale neviem od kedy... Inak zatah je dost citelny od 2000 ot, tak neviem ci to bude tym.
Sanie je ciste ako detska prdelka, cistil som ho komplet od filtra, ten som menil pred zimou, az do priruby sania, prefukol som aj intercooler a je vsetko OK.
Ved Tebe ide auto OK, len sa Ti zda, ze vela papka...ten prispevok bol pre mirkof-a :D:D...kedy mu turbo pocut :D:D:D