Stránka 1 z 1
Nepojízdná Astra
Napsal: 28 dub 2008, 11:48
od oddenek
Nazdar lidi, vlastním Astru G s motorem 1,4 16V. Mám nasledující problém: kdyz jsem vyrazil na cesty cítil jsem ze motor netáhne jak má a po chvíli trápení se mi jakdyby zadusil a zdechl... Při nastartování me drzel volnobeh a chod mtoru byl normální kdyz jsem pridal plyn zadusil se a zdechl, z prostoru motoru slo sliset siceni od EGR ventilu a ve vyfuku byla kaluz vody.... setkal se s tim nekdo? Palivovy cerpadlo funguje a motor ma 100000 najeto. Diky za poznatky
Napsal: 28 dub 2008, 22:45
od Trdlo
Měl jsem něco podobnýho a byl vysypanej kat. A ucpal průchod spalin. Na volnoběh to šlo, v moměntě kdy se přidalo, tak to nestíhalo odcházet a motor se tlakoval...
Napsal: 29 dub 2008, 08:37
od jaroslav120
Ked mas zapchaty katalizator tak nejazdi a nestartuj to lebo vsetke spaliny co nestihaju odist tlaci cez agr spat do motoru a tymto ten agr mozes pokazit. Odpoj katalizator a nastartuj to bez neho ked to pojde dobre tak tam navar univerzalny nestoji vela a mas po problemoch
Napsal: 29 dub 2008, 09:13
od oddenek
diky za typy zkusim to nejak posefovat a pak pisnu co to bylo...
Napsal: 29 dub 2008, 19:18
od Maranelo
ked mas vodu vo vyfuku a je jej dost tak sa pozri ci ti neunika voda cez tesnenie do spalovacieho priestoru. ak je voda v nadrzke v norme tak je to ok. ak nie tak je problem v tesneni. Pri zapchatom kate by sa voda vo vyfuku nemala robit vo velkom mnozstve. Neaky kondenzat sa urobi ale pises ze sa ti hromadi voda tak ratam ze je to nad normu.
Napsal: 29 dub 2008, 21:35
od Trdlo
Maranelo píše:ked mas vodu vo vyfuku a je jej dost tak sa pozri ci ti neunika voda cez tesnenie do spalovacieho priestoru. ak je voda v nadrzke v norme tak je to ok. ak nie tak je problem v tesneni. Pri zapchatom kate by sa voda vo vyfuku nemala robit vo velkom mnozstve. Neaky kondenzat sa urobi ale pises ze sa ti hromadi voda tak ratam ze je to nad normu.
Pokud se mu ale netlakují hadice a po otevření nádržky chladící kapaliny se při nastartovaném motoru netvoří bubliny, tak je to v poho. Nebo si to přes nádržku může v každém servise nechat otlakovat, vyjde to na pár kč.
Napsal: 30 dub 2008, 10:21
od oddenek
No hadice pod tlakem jsou ale voda v nadrzce nebubla... ale nedavno sem na to borce co me astru kontroloval upozornoval bylo mi receno ze hlava a tesneni jsou v pohode tak nevim jestli mlzil... jeste je moznost ze to muze unikat z toho systemu rychliho ohrevu jak ta voda prochazi kolem vyfuku no dnes to tahnu do servisu tak uvidim nemam bohuzel prostor na vlastni opravy:( diky za poznatky
Napsal: 05 kvě 2008, 16:59
od oddenek
Tak to byl ucpanej katalizator... tak uz sem konecne pojizdnej:) diky za rady a pomoc
Napsal: 06 kvě 2008, 08:55
od jaroslav120
no vidis ze to bol kat....
Napsal: 13 kvě 2008, 11:35
od oddenek
Tak kat vymenenej akorat jak se spaliny nemohli dostat ven tak me nejspis tlakem ruplo tesneni pod hlavou, prehriva se a pena v nadrzce taky nevypada zrovna dopre:( takze dalsi oprava nutna....