Nepojízdná Astra

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
oddenek
Příspěvky: 7
Registrován: 28 dub 2008, 11:38

Nepojízdná Astra

Příspěvek od oddenek » 28 dub 2008, 11:48

Nazdar lidi, vlastním Astru G s motorem 1,4 16V. Mám nasledující problém: kdyz jsem vyrazil na cesty cítil jsem ze motor netáhne jak má a po chvíli trápení se mi jakdyby zadusil a zdechl... Při nastartování me drzel volnobeh a chod mtoru byl normální kdyz jsem pridal plyn zadusil se a zdechl, z prostoru motoru slo sliset siceni od EGR ventilu a ve vyfuku byla kaluz vody.... setkal se s tim nekdo? Palivovy cerpadlo funguje a motor ma 100000 najeto. Diky za poznatky
2000 Edition 1,4 16V

Reklama
 

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 28 dub 2008, 22:45

Měl jsem něco podobnýho a byl vysypanej kat. A ucpal průchod spalin. Na volnoběh to šlo, v moměntě kdy se přidalo, tak to nestíhalo odcházet a motor se tlakoval...
END

jaroslav120
Příspěvky: 138
Registrován: 08 lis 2007, 08:52
Bydliště: Humenné
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jaroslav120 » 29 dub 2008, 08:37

Ked mas zapchaty katalizator tak nejazdi a nestartuj to lebo vsetke spaliny co nestihaju odist tlaci cez agr spat do motoru a tymto ten agr mozes pokazit. Odpoj katalizator a nastartuj to bez neho ked to pojde dobre tak tam navar univerzalny nestoji vela a mas po problemoch :wink:
Opel ASTRA G 1,6 16V X16XEL vybava confort...

oddenek
Příspěvky: 7
Registrován: 28 dub 2008, 11:38

Příspěvek od oddenek » 29 dub 2008, 09:13

diky za typy zkusim to nejak posefovat a pak pisnu co to bylo...
2000 Edition 1,4 16V

Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od Maranelo » 29 dub 2008, 19:18

ked mas vodu vo vyfuku a je jej dost tak sa pozri ci ti neunika voda cez tesnenie do spalovacieho priestoru. ak je voda v nadrzke v norme tak je to ok. ak nie tak je problem v tesneni. Pri zapchatom kate by sa voda vo vyfuku nemala robit vo velkom mnozstve. Neaky kondenzat sa urobi ale pises ze sa ti hromadi voda tak ratam ze je to nad normu.
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 29 dub 2008, 21:35

Maranelo píše:ked mas vodu vo vyfuku a je jej dost tak sa pozri ci ti neunika voda cez tesnenie do spalovacieho priestoru. ak je voda v nadrzke v norme tak je to ok. ak nie tak je problem v tesneni. Pri zapchatom kate by sa voda vo vyfuku nemala robit vo velkom mnozstve. Neaky kondenzat sa urobi ale pises ze sa ti hromadi voda tak ratam ze je to nad normu.
Pokud se mu ale netlakují hadice a po otevření nádržky chladící kapaliny se při nastartovaném motoru netvoří bubliny, tak je to v poho. Nebo si to přes nádržku může v každém servise nechat otlakovat, vyjde to na pár kč. :wink:
END

oddenek
Příspěvky: 7
Registrován: 28 dub 2008, 11:38

Příspěvek od oddenek » 30 dub 2008, 10:21

No hadice pod tlakem jsou ale voda v nadrzce nebubla... ale nedavno sem na to borce co me astru kontroloval upozornoval bylo mi receno ze hlava a tesneni jsou v pohode tak nevim jestli mlzil... jeste je moznost ze to muze unikat z toho systemu rychliho ohrevu jak ta voda prochazi kolem vyfuku no dnes to tahnu do servisu tak uvidim nemam bohuzel prostor na vlastni opravy:( diky za poznatky
2000 Edition 1,4 16V

oddenek
Příspěvky: 7
Registrován: 28 dub 2008, 11:38

Příspěvek od oddenek » 05 kvě 2008, 16:59

Tak to byl ucpanej katalizator... tak uz sem konecne pojizdnej:) diky za rady a pomoc
2000 Edition 1,4 16V

jaroslav120
Příspěvky: 138
Registrován: 08 lis 2007, 08:52
Bydliště: Humenné
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jaroslav120 » 06 kvě 2008, 08:55

no vidis ze to bol kat.... :wink:
Opel ASTRA G 1,6 16V X16XEL vybava confort...

oddenek
Příspěvky: 7
Registrován: 28 dub 2008, 11:38

Příspěvek od oddenek » 13 kvě 2008, 11:35

Tak kat vymenenej akorat jak se spaliny nemohli dostat ven tak me nejspis tlakem ruplo tesneni pod hlavou, prehriva se a pena v nadrzce taky nevypada zrovna dopre:( takze dalsi oprava nutna....
2000 Edition 1,4 16V

Zamčeno