Může se dát autobateria s větším Ah

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Jirka D.

Může se dát autobateria s větším Ah

Příspěvek od Jirka D. » 22 kvě 2006, 12:44

Ahoj, mám G 14 16V a chci se zeptat jestli mohu dát autobaterii s větším napětím Ah než je předepsané a bude to mít vliv na lepší strty nebo to naopak může něco spálit.

Dík za odpověď Jirka

Reklama
 

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 22 kvě 2006, 12:57

kapacita se udává ve faradech u kondenzátorů :-) todle označení jakej proud je baterie schopna dodávat hodinu než se vybyje -> 44Ah, můžeš tam dát větší ale taky nezapomeň že maj větší rozměry a zas to nepřeháněj abys tam neměl 90Ah :-)
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Jirka D.

Příspěvek od Jirka D. » 22 kvě 2006, 13:23

Zigi píše:
Vojta píše:kapacita se udává ve faradech u kondenzátorů :-) todle označení jakej proud je baterie schopna dodávat hodinu než se vybyje -> 44Ah, můžeš tam dát větší ale taky nezapomeň že maj větší rozměry a zas to nepřeháněj abys tam neměl 90Ah :-)
Jo ale jeste jsem nikdy nevidel kondika,co ma 1F,to spis mili nebo mikro F :lol: :lol:

Jestli mas 1.4 16V,tak tam dej tak 55Ah,melo by to max vyhovovat.

90Ah by tam ani nenarval :lol: :lol: :lol:

Dík Zigi, mám tam 44Ah a chci tam dát tak do 55 Ah a právě někdo mi říkal, že s tím můžu i něco v motoru spálit - to je blbost viď. Jinak tam mám místo snad až na baterii do 72 Ah

Jirka

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 22 kvě 2006, 13:33

já viděl i kondík co má 2 Farady
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Jirka D.

Příspěvek od Jirka D. » 22 kvě 2006, 13:44

Zigi píše:
Jirka D. píše: Dík Zigi, mám tam 44Ah a chci tam dát tak do 55 Ah a právě někdo mi říkal, že s tím můžu i něco v motoru spálit - to je blbost viď. Jinak tam mám místo snad až na baterii do 72 Ah

Jirka
Tak to je fakt blbost,nic se nemuze spalit,protoze napeti bude porad stejne a vsechny soucastky si budou brat porad stejny proud,jelikoz ohmuv zakon je porad stejny,tak nemej strach!

No myslim,ze tak tech 70Ah a vice by bylo zbytecne.To maji tak akorat ropaci :lol: :lol: :lol:
Dík, tak toho chytráka pošlu do pr**le, je moc chytrej.

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 22 kvě 2006, 14:24

Pro upřesnění - Ah v akumulátoru udávají, kolik je akumulátor schopen dodat při určitém odběru....tzn. 44Ah při odběru 1A bude schopen tuto hodnotu dodávat 44 hodiny,ale to už jste popisovali nahoře. Samozřejmě, že výraz pro Ah je správný "kapacita akumulátoru, nebo článku", né jen u kondíku je kapacita..... :wink:
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 22 kvě 2006, 14:34

44A dávat hodinu = 1A dávat 44 hodin = trojčlenka z pátý třídy :wink:
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 22 kvě 2006, 14:37

Vojta píše:44A dávat hodinu = 1A dávat 44 hodin = trojčlenka z pátý třídy :wink:
To je jen pro ty pomaleji chápající..... :lol: :lol:
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 22 kvě 2006, 18:42

Vojta píše:já viděl i kondík co má 2 Farady
tak ja videl i 2,5F a je velkej asi jako pul litrova plechvka od piva (mozna drobet vetsi). koukni se do hifi shopu. maj je tam. sice nevim jestli tech 2,5 ale jsou tam.
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
petr
Příspěvky: 207
Registrován: 18 kvě 2006, 18:22
Bydliště: Praha - Plzeň

Příspěvek od petr » 22 kvě 2006, 20:10

vetsi kapacitu baterie bych nedoporucoval.. protoze alternator v aute je stavenej na zrcitou kapacitu.. pokud das silnejsi alternator to nestaci dobijet a ty pak prakticky jezdis skoro furt s polovybitou baterkou.. kamos tohleto udelal dal si to do fiatu bravo a mel problemy s eletrikou drobnosti ale naserou.. C

Sršeň
Příspěvky: 595
Registrován: 22 bře 2006, 09:09
Bydliště: SLOVAKIA

Příspěvek od Sršeň » 24 kvě 2006, 06:40

Ja by som tiež nedával batériu 55 Ah namiesto 44 Ah. Ten alternátor podľa mňa nebude stíhať dobíjať. Skús pozrieť štítok na alternátore, tam by to malo byť jasné.
X20DTL-G CARAVAN, AUTOMAT, PC, TEMPOMAT, KLIMA, KOŽA, 100 EDITION

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 24 kvě 2006, 07:55

Zigi píše:
Sršeň píše:Ja by som tiež nedával batériu 55 Ah namiesto 44 Ah. Ten alternátor podľa mňa nebude stíhať dobíjať. Skús pozrieť štítok na alternátore, tam by to malo byť jasné.
Tak kdyz si nezapnes klimu, svetla, radio na plne gule se 2 zesilovacema,tak musi stihat dobijet!Ja si v kazdem aute vzdy kupoval silnejsi baterie a vzdy v pohode alteci stihali dobijet :idea:
Přesně tak jak píšeš.... 55Ah v pohodě, víc bych nedával.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Jiri1

baterie 55 Ah

Příspěvek od Jiri1 » 24 kvě 2006, 08:01

Jen na okraj, na 1,6 16V je jiz od výrobce baterie 55 Ah.

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: baterie 55 Ah

Příspěvek od Oťas » 24 kvě 2006, 08:09

Jiri1 píše:Jen na okraj, na 1,6 16V je jiz od výrobce baterie 55 Ah.
JAsně,ale jde o to, že třeba 1.4 má 44 Ah a nemusí se bát tam dát 55ku.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 24 kvě 2006, 08:22

Starší baterku stejně nenabiješ na 100%.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Zamčeno