Kleklo mi čerpadlo
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Kleklo mi čerpadlo
Zdravim všechny tady.Před třemi roky jsem se stal šťastným majitelem Astry G Caravan 2,0 DTL 60kw r.v.99.Najeto asi 100 000km.Spíš ale 150t km.Najezdil jsem s ní asi 60 000 km bez jediný závady až minulej tejden normálně za jízdy zhasnul motor.Mechanik mi oznámil že je to na 99% čerpadlo.Tak jsem začal shánět.Mám nabídku na repasovaný ale má číslo 0470 504011 a já tam mám 003.Prej se to tam normálně dává.Co si o tom myslíte?Mám ho koupit nebo ne.Jsem z toho na prášky.Dík za info
- Reklama
Já kupoval Astru, která měla čerpadlo po repasi.Původnímu majiteli kleklo měsíc před prodejem, mechanik mi oznámil, že to je záležitost, která se na D Astrách děje běžně po najetí cca 150 tis km. Repase čerpadla s dokladem stála s prací přes 50tis (mohl ho mít za půlku, ale to je jiná debata).
Mechanik by ti měl dát záruku, že to co, montuje, je funkční a kompatibilní. Není to součástka za pár korun.
Mechanik by ti měl dát záruku, že to co, montuje, je funkční a kompatibilní. Není to součástka za pár korun.
Re: Kleklo mi čerpadlo
Čerpadlo 0470504003 je nahraditelné 0470504011. Je je to i vyzkoušené.steny píše:Zdravim všechny tady.Před třemi roky jsem se stal šťastným majitelem Astry G Caravan 2,0 DTL 60kw r.v.99.Najeto asi 100 000km.Spíš ale 150t km.Najezdil jsem s ní asi 60 000 km bez jediný závady až minulej tejden normálně za jízdy zhasnul motor.Mechanik mi oznámil že je to na 99% čerpadlo.Tak jsem začal shánět.Mám nabídku na repasovaný ale má číslo 0470 504011 a já tam mám 003.Prej se to tam normálně dává.Co si o tom myslíte?Mám ho koupit nebo ne.Jsem z toho na prášky.Dík za info
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
kleklo mi čerpadlo
dík za info.Už jsem nechal zrepasovat.Byla v háji řídící jednotka čerpadla.Celá ta sranda mě mě vyšla i s prací na 26 000,- Prej je to běžný u tohoto modelu.Ptal jsem se i na H-ačkovou astru a tam se už musí měnit celý čerpadlo.Repase téměř nejde.
Výměna čerpadla
Měl jsem v dubnu úplně stejný problém, ještě se mi k tomu přidal zkrat v kabeláži váhy vzduchu (čerpadlář to nedokázal odstranit, další servis, ...) a stálo mě to skoro 40. Na tachometru 120 tisíc, ale skutečnost bude asi mnohem vyšší.
Klučina, který to dal dohromady mi dal tip: u motorů DTL dochází k zanášení sacího potrubí karbonem, což údajně nutí čerpadlo dávat stále vyšší tlak a to je jedna z příčin jejich vysoké poruchovosti u těchto motorů (údajně). Nedalo mi to a pustil jsem se do této opravy (nic složitého, cca 2 hodiny). Byl jsem docela překvapený, potrubí bylo opravdu zanesené a to tak, že průřez sacích kanálků byl skoro poloviční!!
Vyčištění je poznat i na výkonu, navíc mi přestaly kolísat volnoběžné otáčky (předtím 800-1100, teď stabilně 800).
Klučina, který to dal dohromady mi dal tip: u motorů DTL dochází k zanášení sacího potrubí karbonem, což údajně nutí čerpadlo dávat stále vyšší tlak a to je jedna z příčin jejich vysoké poruchovosti u těchto motorů (údajně). Nedalo mi to a pustil jsem se do této opravy (nic složitého, cca 2 hodiny). Byl jsem docela překvapený, potrubí bylo opravdu zanesené a to tak, že průřez sacích kanálků byl skoro poloviční!!
Vyčištění je poznat i na výkonu, navíc mi přestaly kolísat volnoběžné otáčky (předtím 800-1100, teď stabilně 800).
Re: Výměna čerpadla
Nevím z čeho vycházel, ale pokud je zanesené sání, může to mít vliv na funkci EGR (je umístěno na sání) a na ventil víření (klapky v sání). Ale nemůže to mít vliv na plnící tlak (čidlo tlaku na sání by hlásilo chybu). A už vůbec ne na vstřikovací tlak čerpadla.Kodl píše:Měl jsem v dubnu úplně stejný problém, ještě se mi k tomu přidal zkrat v kabeláži váhy vzduchu (čerpadlář to nedokázal odstranit, další servis, ...) a stálo mě to skoro 40. Na tachometru 120 tisíc, ale skutečnost bude asi mnohem vyšší.
Klučina, který to dal dohromady mi dal tip: u motorů DTL dochází k zanášení sacího potrubí karbonem, což údajně nutí čerpadlo dávat stále vyšší tlak a to je jedna z příčin jejich vysoké poruchovosti u těchto motorů (údajně). Nedalo mi to a pustil jsem se do této opravy (nic složitého, cca 2 hodiny). Byl jsem docela překvapený, potrubí bylo opravdu zanesené a to tak, že průřez sacích kanálků byl skoro poloviční!!
Vyčištění je poznat i na výkonu, navíc mi přestaly kolísat volnoběžné otáčky (předtím 800-1100, teď stabilně 800).
U čerpadel buď odejde řídící jednotka (el.ventil) a nebo přestane jít předsuvník vstřiku (většinou mechanická závada). Má na to podstatný vliv kvalita nafty. Výrobce udává životnost čerpadla 150.000 km a většina těch, co čerpadlo měnili, měla najeto kolem 150.000. Znám ale i motory, které mají najeto 300.000 km a mají původní čerpadlo.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Čištění sacího potrubí
Vyčištění sacího potrubí je celkem jednoduchá záležitost.
Foto bohužel nemám, napíšu zhruba postup:
1. demontáž přívodu vzduchu od turba
2. demonáž plastového držáku přepadu chl. kapaliny
3. teď to nejhorší- demotáž potrubí čerpadlo-vstřiky (je tam málo místa, ale jde to postupně obyčejným stranovým klíčem, tuším č. 17)
4. demontáž víka sání (torx)
5. demontáž příruby sání (já to měl tak zanesené, že jsem nemohl najít matice, jsou tam M8, ale hlava na klíč č. 10)
6. teď už jen trpělivost při čištění, potrubí v bloku motoru jsem čistil s hadicí vysavače, bylo tam toho taky dost.
Po smontování doporučuji nejdříve nechat povolené matice u vstřiků, aby se potrubí při startování rychleji naplnilo naftou (nejdříve jsem to trápil bez povolení, ale pak mi to bylo líto a po povolení se potrubí odvzdušnilo během několika sekund).
Olej mi to naštěstí nežere (zatím )
Foto bohužel nemám, napíšu zhruba postup:
1. demontáž přívodu vzduchu od turba
2. demonáž plastového držáku přepadu chl. kapaliny
3. teď to nejhorší- demotáž potrubí čerpadlo-vstřiky (je tam málo místa, ale jde to postupně obyčejným stranovým klíčem, tuším č. 17)
4. demontáž víka sání (torx)
5. demontáž příruby sání (já to měl tak zanesené, že jsem nemohl najít matice, jsou tam M8, ale hlava na klíč č. 10)
6. teď už jen trpělivost při čištění, potrubí v bloku motoru jsem čistil s hadicí vysavače, bylo tam toho taky dost.
Po smontování doporučuji nejdříve nechat povolené matice u vstřiků, aby se potrubí při startování rychleji naplnilo naftou (nejdříve jsem to trápil bez povolení, ale pak mi to bylo líto a po povolení se potrubí odvzdušnilo během několika sekund).
Olej mi to naštěstí nežere (zatím )