Stránka 1 z 3

Kontrolka - motor s bleskem

Napsal: 05 dub 2008, 22:15
od Adi
Po nastartování auto hulí namodralým kouřem, kontrolka s bleskem začne svítit když dosáhnu asi 2tis otáček a motor ztratí výkon a přestane hulit, zhasne když motor vytočím nad 3tis otáček a zas začne hulit a když udržuju rychlost tak zase začne svítit - motor prošel částečnou GO - byla prasklá hlava - proběhla výměna hlavy, repas turba - a takhle mi to předali ze servisu - předtím to vůbec nehulilo! A co teď. V nejbližší době pojedu na diagnostiku ale bojím se toho, že tam nic nezjistí

Napsal: 05 dub 2008, 22:25
od iwo126
aky mas typ motora

Napsal: 05 dub 2008, 22:29
od Majklus
pokud mas namodraly dym tak ti basti olej,doporucuji udelat celou GO motoru jinak se muze stat zeti podfoukne hlava a mas vykydano!

Napsal: 06 dub 2008, 10:49
od Adi
motor X17DTL - ale před opravou to nedělělo a OIL to nežere

Napsal: 06 dub 2008, 11:16
od iwo126
vyskusaj premerat tlaky vo valcoch

Napsal: 06 dub 2008, 17:49
od HonzaL
A co takhle reklamace?

Napsal: 06 dub 2008, 17:56
od iwo126
Adi píše:motor X17DTL - ale před opravou to nedělělo a OIL to nežere
a zabrusoval ti ten mechanik sedla ventilov brusnou pastou?

Napsal: 06 dub 2008, 19:05
od Adi
No oni to po složení nastartovali a projeli asi 10 Km aby to zahřáli a pak to už nenastartovali protože se to zavzdušňovalo. Nevěděli co stím tak se to odvezlo jinam který dělá čerpadla a ten to vše přetěsnil takže ráno nahžavím a hned to chytne. Až zjistí na PC kde je chyba tak tam za nima dojdu a zeptám se co tam s tím dělali! Auto jak obrázek jen ten motor.

Napsal: 06 dub 2008, 20:36
od nemo
To kludne može byť , že Ti zle poskladal rozvody. :wink:

Napsal: 07 dub 2008, 08:03
od Adi
Jako třeba o zoubek tam či zpět?

Napsal: 07 dub 2008, 14:21
od jaroslav120
alebo ze ti blbo nasadili tesnenie pod hlavou....nemizne ti voda? ked hej to by vysvetlovalo ten biely dym

Napsal: 12 dub 2008, 20:47
od Adi
Závada dohledána: chyba P1220 - pokles tlaku v sání -> repasované turbo po 10 km v PR.... A zas auto mimo provoz

Napsal: 14 dub 2008, 19:52
od mattisek
tak to iste mi zacalo robit dnes.ked idem na rovnakych otackach par desiatok sekund rozsvieti sa kontrolka motor s bleskom.zvysim otacky a kontrolka zhasne...

Napsal: 26 dub 2008, 16:30
od RomanK
Chyba 1220 - Kritická systémová porucha 1 (viz kontrolní postup: popis kódu závady)
příčina: Skutečná hodnota začátku vstřikování je mimo rozsah
účinek: Maximální výkon se omezí.
vadné součásti: Vstřikovací čerpadlo

ŘJ čerpadla špatně nastavuje předsuvník vstřiku. Nejlíp je to vidět na diagnostice v datovém snímku. Většinou se mění vstřikovací čerpadlo.

Napsal: 21 kvě 2008, 19:28
od Adi
Chyba P1220 se stále objevuje a to v rozmezí 1700 - 3200 otáček když jedu stálou rychlostí nebo malinko se přidává, nad 3200 zhasne. Jakmile se jede plyn na podlahu tak nic. na volnoběch to neudělá jen v tahu
Ukázala se taky chyba P0400 - Nesprávný signál ventilu EGR - když na něj připojím napětí měl by nějak cvaknout? a kolik má odebírat proudu mě odebírá 0,75A
vakuová pumpa - byla plná oleje - vylito
a co snímač tlaku sacíhopotrubí http://obchod.autokelly.cz/Popup.aspx?S ... ho|potrubí ten byl úplně zahnojenej - má mít nějakou čepičku nebo má být do něj normálně vidět.
Turbo - kdy má vypínat - 4000 otáček a podtlak turba ne ani nehnul