Stránka 1 z 2

Pre tych ktorym sa zda ze ich auto nema tah od spodu...

Napsal: 08 bře 2008, 23:27
od jaroslav120
Caute... Mal som taky problem ze sa mi zdalo ze moje auto to je Astra g caravan 1,6 16V 74KW X16XEL rv:1998 netaha od spodu hlavne pri rozbehu a trhala niekedy pri 1500 - 2000otacok (Dost casto.Pri akcelerovani.) . Nemam moznost sediet v inej astre 1,6ke takze som nevedel ako sa sprava ina astra pri rozbehu a myslel som si ze to 16 ventil proste tak ide. Nedalo mi to a rozobral som celu klapku. Vybral som ju uplne von a vycistil od usadenin (hlavne krokovy motorcek som mal riadne zasraty ) ked som tak na to pozeral zistil som ze potlakova hadicka od regulatora tlaku bola popraskana a tym padom tamade tahalo falosny vzduch. Vymenil som ju. Ked som to siel skladat tak som zistil ze tesnenie ,ktore bolo na spode bolo prasknute (asi som to pri rozoberani roztrhol) tak som vyrobil nove a nasadil, zakrutil, nasadil hadice ,zapojil konektory a nastartoval... Auto uz ma tah od spodu, netrha a je to rozdiel. Vsetkym co maju astru a maju nad 120000km doporucujem to vycistit. Urcite to mate zasrane lebo ten hlupy ERG ventil tam tlaci tie spaliny hnusne :( .Kto je trosku zrucny tak to pohode bez problemov uroby (nič tažke). Len pozor aby vam do sacieho potrubia daco nespadlo a tiez ked budete odpajat hadice od sitica tak aby vam do sania nenatiekla voda... tot vše 8)

Napsal: 09 bře 2008, 00:46
od blavakivo
robí mi to isté takže už sa neviem dočkat ked sa povrtam v aute. už nech je teplo a slnko...dík za poznatok :lol: :lol: :lol:

Napsal: 09 bře 2008, 09:54
od jaroslav120
A este mi robilo auto taku vec ze ked som pridal tak mi pretlakovy ventil nadrze robil taky tuk tuk tuk podla toho ako som pridal. A teraz ked som tam spriechodnil vsetke dierky aj tu mini co tam bola ta isla presne do hadice co ide do toho ventilu (nebola vobec priechodna) a vymenil som tu hadicku. Uz to neroby... :D

Napsal: 09 bře 2008, 11:50
od Gabrihell
Ale čo my nešťastníci, čo máme 1,8 16V? To nemá krokový motorček..

Napsal: 09 bře 2008, 16:05
od jaroslav120
Skus vycistit vahu vzduchu.... :D nemal som ete tu moznost babrat sa v 1,8... :?

Napsal: 09 bře 2008, 16:53
od Gabrihell
Vyčistil som všetko,. Klapku i váhu vzduchu....

Napsal: 10 bře 2008, 20:15
od jaroslav120
A vysledok? Este ti to roby? :?:

Napsal: 13 bře 2008, 15:21
od Mik3cuk
TO jaroslav120
Mam uplne stejny problem jen se chci zeptat jestli se nemusi skrtici klapka a vse ostatni po vycisteni znova nastavit pres ridici jednotku tak jako je tomu napr. u felicie ?

Napsal: 13 bře 2008, 15:42
od fanuc
Mne sa nezdá že by to bolo treba.Ja som to vyčistil ,namontoval a v pohode to ide.Už mi to neseká,ale sem tam sa to stane.Ale iba na studený motor.

Napsal: 13 bře 2008, 17:45
od jaroslav120
Mam prezentaciu ohladom čistenia klapky nechajte maila ja vam to poslem alebio napiste na icq :)

Napsal: 13 bře 2008, 18:07
od Gabrihell
jaroslav120 píše:A vysledok? Este ti to roby? :?:
Nevidím tam nejaké zlepšenie. Pravdou je, že mám X18XE1, a tam myslím, sa krokový motorček rozobrať nedá. Neskúšal som ani škrtiacu klapku rozobrať. Sem-tam ju vyčistím, ale odspodu to nikdy nemá taký ťah, aký by som potreboval.

Napsal: 13 bře 2008, 22:21
od jaroslav120
to Mik3cuk Urcite nie riadiaca jednotka bude pohybovat s krokovym motorcekom hore dole a podla hodnot ktore dostane z ostatnych snimacou si nastavy presne volnobeh kolko mu treba... :wink:

Napsal: 13 bře 2008, 22:38
od jaroslav120
To Gabrihell Krokovy motorcek a klapka sa daju rozobrat na 99% v kazdom aute!!!! Lebo ty co vyrobili auto tak to tam museli nejako napchat krokovy motorcek a urcite to neni nepokazitelna suciastka a tym padom musi byt menitelna a s klapkou je to iste. 1.8 je rozdielna tusim iba tym ze ma vahu vzduchu a my na 1,4 1,6 kach mame potenciometer co nam urcuje ten prietok vzduchu ... Skus to rozobrat poriadne a poriadne precistit uplne celu klapu s vsetkym co tam je. a inac vsetky 16Ventili nemaju nejak extra tah v nizkych otackach...


(Vsimol som si ze na Renalte megane je asi taky isty krokovy ako mam ja v astre keby niekoho zaujimalo. )

Napsal: 15 bře 2008, 16:48
od fanuc
Na x18xe1 sa motorček rozobrať nedá!!! Teda dá,ale neviem akby sa to dalo bez použitia hrubej sily. Je to totiž zalisované!!!

Napsal: 15 bře 2008, 20:50
od kukajz
No hoši, už to mám za sebou :D A žiadna veda! Všetko išlo v pohode až na tie origoš "eskapásky" Vyumýval, vyčistil v tech. benzíne, pekné, čisté... Trošku som sa na tom prešiel (za studena) vypadá to byť lepšie. Uvidím keď pôjdem do roboty ako to pojde. Btw: dík Jaroslavovi 120 za prezenčku.Pomohla :wink: