Stránka 1 z 1

Kolísání otáček motoru

Napsal: 14 úno 2008, 12:29
od Choze L
Nevíte prosím co by mohlo znamenat, že když dojedu na křižovatku tak otáčky poklesávají k 500 ot/min. Udělá to tak6x a pak je to v pohodě.
Bojím se, aby to nebyl začátek nějakého průseru. Jo a taky poklesnou otáčky a zase se srovnají když zapnu topení (bez klimy). Není to něco s Altíkem nebo tak? Nejsem odborník, pouze běžný uživatel. Díky.

Napsal: 16 úno 2008, 06:42
od wisk
cuz. hele me taky kolisaj otacky a zjistil sem ze je to hlavne diky posilovaci rizeni. kdyz chvilku stojim na miste a na nic nesaham tak se to srovna ale jakmile trochu cuknu s volantem tak otacky litaj nahoru dol. myslim si ze je to altik. je moc slabej a takova zatez pri volnobeznych otackach ho proste pretezuje...

Napsal: 18 úno 2008, 05:48
od RomanK
Vyčistit škrtící klapku a EGR.

Kolísání otáček

Napsal: 18 úno 2008, 10:36
od Choze L
RomanK píše:Vyčistit škrtící klapku a EGR.
To už bude asi na servis co? Nebo je toho schopný nezasvěcený
běžný uživatel. Pokud je tu někde něco o tom, zkusím se podívat. Nebo mi
poraďte prosím nějaký link. Díky.

Napsal: 19 úno 2008, 07:56
od gErda
je to jednoduchy ;) nic slozityho, vsechno je tu uz nekolikrat popsane zkus se podivat

jen ve zkratce
klapka - sundas sani, otevres klapku, vycistis
egr - vytahnes kabel na elektriku, dva srouby a je venku

Napsal: 19 úno 2008, 09:37
od Choze L
Díky všem

Napsal: 24 úno 2008, 08:54
od Boči
gErda píše:je to jednoduchy ;) nic slozityho, vsechno je tu uz nekolikrat popsane zkus se podivat

jen ve zkratce
klapka - sundas sani, otevres klapku, vycistis
egr - vytahnes kabel na elektriku, dva srouby a je venku
Chci se jen zeptat .... kdyz mam EGR venku tak co na nem vycistim ? Dal se uz moc rozebrat asi neda co ? Takze vycistit jen tu kulicku ?

Napsal: 24 úno 2008, 09:03
od spermin
každý nárust odběru el. = změna otáček.(světla, ventilátor, vyhřívani zrcátek, posilovač řízení atd)