Žhavič
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
- Reklama
- Luboš X17DTL
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 03 črc 2007, 20:51
- Bydliště: Slatina(NJ)
Musíš si vzít dva klíče, tuším, že je to dvanáctka. Každý s jiným zakřivením a pěkně pomalu jeden klíč, druhý klíč, otočit první klíč, otočit druhý klíč. Je to jebačka, když nemáš pořádný vercajk. Pokud máš dobrou sadu golovek, kde jsou dlouhé ořechy a kloubek, dá se to.
Já to dělal dvěma klíči asi třičtvrtě hoďky. Ostatní tři za deset minut.
P.S. Stejně nakonec byla v pr..... baterka a svíčky O.K.
Já to dělal dvěma klíči asi třičtvrtě hoďky. Ostatní tři za deset minut.
P.S. Stejně nakonec byla v pr..... baterka a svíčky O.K.
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
Dík
Ak máš 1.7 td, máš s tým skúsenosti ? Ja som kúpil 2.11 zatial šlape ok,
ale neviem čo mám čakať dobudúcna má 190000 km, menil som kotúče dosky žhaviče zatial 3, na ten 1 použijem asi tenky dlhy orech.
Inak dik za radu !!!
ale neviem čo mám čakať dobudúcna má 190000 km, menil som kotúče dosky žhaviče zatial 3, na ten 1 použijem asi tenky dlhy orech.
Inak dik za radu !!!
- Luboš X17DTL
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 03 črc 2007, 20:51
- Bydliště: Slatina(NJ)
Zkušenosti asi takové. Při prvních náznacích špatných startů jaem koupil žhavičky, vyměnil a nic se nestalo. Prostě baterie byla už slabší a tak neměl startér pořádné otáčky. Tak jsem koupil novou baterku a bylo po problému. Nové svíčky Bosch jsem tam už nechal(stály dohromady necelých 1000,- Kč). To bylo v lednu 2004. Od té doby jsem najel asi 60.000 km a opět začalo zlobit startování. To bylo na jaře letošního roku. Při kontrole svíček jsem zjistil, že dvě nešly už vůbec a jedna žhavila málo. Tak šly ven a dal jsem tam zpět ty staré(Beru). Ty tam byly už když jsem auto kupoval. Na povrchu jsou rezavé, jako by tam byly od novoty a ne ně jezdím dodnes bez problémů. Akorát baterku mám zase v hajzlu. Prostě déle, jak 4 roky mi nevydrží při mém stylu provozu. Z toho jsem usoudil, že svíčky Bosch mi nesmí do domu. Celkem dobrá zkušenost mezi kamarády je se svíčkama Brisk a teď dělají nějakou novou řadu, která má mít ještě větší výdrž. Takže až je budu řešit, asi půjdu do nich.
Jinak zkušenosti s motorem. Pokud se k němu chováš slušně, nezradí tě. Mi se trochu ztrácí voda, asi tak litr a půl ročně, ale nevysondoval jsem, čím to je. Ještě mi zbývá těsnění pod hlavou, ale pokud spotřeba nestoupá, tak to neřeším. Jinak olej od výměny do výměny, jen rozdíl na měrce mezi plným a prázdným, rozvody co 60.000 km, po druhé i s vodní pumpou, olej polosyntetika co 10.000 km, při výměně i filtry(olej, vzduch) a před zimou odkalení naft. filtru a co 3 roky výměna.
To je asi vše.
Jo, a asi rok zaslepený EGR ventil. Lepší zátah odspoda bez díry před nástupem turba a asi o půl litru lepší spotřeba.
Jinak zkušenosti s motorem. Pokud se k němu chováš slušně, nezradí tě. Mi se trochu ztrácí voda, asi tak litr a půl ročně, ale nevysondoval jsem, čím to je. Ještě mi zbývá těsnění pod hlavou, ale pokud spotřeba nestoupá, tak to neřeším. Jinak olej od výměny do výměny, jen rozdíl na měrce mezi plným a prázdným, rozvody co 60.000 km, po druhé i s vodní pumpou, olej polosyntetika co 10.000 km, při výměně i filtry(olej, vzduch) a před zimou odkalení naft. filtru a co 3 roky výměna.
To je asi vše.
Jo, a asi rok zaslepený EGR ventil. Lepší zátah odspoda bez díry před nástupem turba a asi o půl litru lepší spotřeba.
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Stačí hledat. Když si dáš do "HLEDAT" ... EGR ... tak se z toho asi po*ereš
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=432
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=432
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."