Jak je to s teploměrem motoru
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Jak je to s teploměrem motoru
jako nový majitel ojeté Astry 1,4 16V,r.v.98,jsem byl překvapen,jak se chová teploměr chladící kapaliny.Teď v zimě za mrazu vyjedu,topení začne velmi brzy topit,teplota motoru je ovšem neustále na nule.Teprve po ujetí tak 10 km,začne ručička teploměru stoupat,topení ale již dávno krásně topí.Platí to vysvětlení,které jsem tu v diskuzi vyčetl,že čidlo teploměru je až ve velkém okruhu a začne ukazovat teprve až termostat otevře okruh do chladiče ? Zdá se mi to ůplně nesmyslné,ale vypadá to tak.Motor se velmi rychle zahřívá,můžu to odhadnout podle teploty vzduchu z topení,které je v malém okruhu a teploměr ukazuje nulu.Je moje doměnka správná?
- Reklama
re teplota
ahojky taky jsem se na to ptal servismana a pry to tak prostě je taky mam po kilometru v autě teplo a budik studený ještě pět kiláků pro urychlení pouštím větrák na dvojku a teplo jen mírně ať se motor rychleji zahřeje
www.eso.tym.cz - nejen astra-g v obrázcích - ostatní je na vás
přečti si pořádně toto https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=75
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic