Jak je to s teploměrem motoru

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
MiSm
Příspěvky: 1
Registrován: 16 pro 2007, 18:48

Jak je to s teploměrem motoru

Příspěvek od MiSm » 24 pro 2007, 13:48

jako nový majitel ojeté Astry 1,4 16V,r.v.98,jsem byl překvapen,jak se chová teploměr chladící kapaliny.Teď v zimě za mrazu vyjedu,topení začne velmi brzy topit,teplota motoru je ovšem neustále na nule.Teprve po ujetí tak 10 km,začne ručička teploměru stoupat,topení ale již dávno krásně topí.Platí to vysvětlení,které jsem tu v diskuzi vyčetl,že čidlo teploměru je až ve velkém okruhu a začne ukazovat teprve až termostat otevře okruh do chladiče ? Zdá se mi to ůplně nesmyslné,ale vypadá to tak.Motor se velmi rychle zahřívá,můžu to odhadnout podle teploty vzduchu z topení,které je v malém okruhu a teploměr ukazuje nulu.Je moje doměnka správná?

Reklama
 

Uživatelský avatar
?eso?
Příspěvky: 48
Registrován: 03 pro 2007, 12:36
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

re teplota

Příspěvek od ?eso? » 24 pro 2007, 14:59

ahojky taky jsem se na to ptal servismana a pry to tak prostě je taky mam po kilometru v autě teplo a budik studený ještě pět kiláků pro urychlení pouštím větrák na dvojku a teplo jen mírně ať se motor rychleji zahřeje
www.eso.tym.cz - nejen astra-g v obrázcích - ostatní je na vás

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 25 pro 2007, 09:21

spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Zamčeno