Stránka 1 z 3
skubani pri rozjezdech - pouze pri nizskych otackach
Napsal: 29 říj 2007, 15:46
od Riki
Zdravim, pri nizkych otackach mi zacalo auto skubat, po zvyseni otacek vse ok. Nejlepe je poznat kdyz se clovek snazi rozjet po delsim stani na semaforu, priipadne kdyz se z pomaleho pohybu snazi rozjet treba na dvojku. Dela to kolem cca 1500 ot, pri zvyseni nad 2000 vse ok. Napada nekoho co by to mohlo byt? Lambda? elektronika?
Nove svicky, vzduch filtr. Spojku poustet umim
(aspon myslim), subjektivne se zda ze i zvuk motoru pri vyssich otackach je jiny - jako sekacka na travu...
Pripadne muzete doporucit motorare v Brne co mi to prohlidne a spravi...
Motor 1,6 16V, rv 2000 - X16XEL
Napsal: 29 říj 2007, 16:18
od Salám
Problikává Ti při tom škubání kontrolka elektroniky motoru?
Napsal: 29 říj 2007, 16:27
od Majklus
Me to dela presne to same a po meste nemuzu jeszdit na 3 tech padesat jakse ma jezdit proste to skube,ted zkusim rozebrat EGR ventil ale nevim nevim auticko ma najeto 25.tis
Napsal: 29 říj 2007, 18:07
od AstraMan
No prohnat to někde na rovince asi nepomůže... A to to vysloveně jen škube a nebo ti to i připadá že se to jako dusí?
Napsal: 29 říj 2007, 20:03
od gErda
zkus vyndat EGR ventil a poradne procistit, chystam se na to ted take, melo by to byt tim
Napsal: 29 říj 2007, 20:04
od Majklus
Protahnout to nema cenu to uz sem delal a nekolikrat az do omezovace ale negativ vysledek
neee skubeto,a jeste nevim jakjeto ale poradnej zatah to ma okolo 3 tis
Napsal: 29 říj 2007, 20:08
od AstraMan
No hold musíš zkusit ten EGR ventil vyčistit, jinak se asi nehneš
Napsal: 29 říj 2007, 20:13
od Majklus
JJ uvidime jakto dopadne celej EGR ventil mi byl Adam Opel dluzen
Napsal: 29 říj 2007, 20:14
od gErda
Majklus píše:Protahnout to nema cenu to uz sem delal a nekolikrat az do omezovace ale negativ vysledek
neee skubeto,a jeste nevim jakjeto ale poradnej zatah to ma okolo 3 tis
poradnej zatah by to melo zacinat na 3,5tis.
takze neboj to nic zvlastniho neni
Napsal: 29 říj 2007, 20:15
od gErda
Majklus píše:JJ uvidime jakto dopadne celej EGR ventil mi byl Adam Opel dluzen
EGR je fakt bolest tohodle auta, jakmile bude v tejdnu klid tak to vytahnu a dam to aspon na den do nejaky lazne aporadne to prostrikam wedeckem a jestli nepojede jako novej
tak ho asi moc rozbiju nebo nevim
nad tim radsi ani premyslet nebudu
Napsal: 29 říj 2007, 20:15
od Majklus
No oukej sem malinko naviklej nato TDI 2,0 z octavky
Napsal: 29 říj 2007, 20:17
od gErda
Majklus píše:No oukej sem malinko naviklej nato TDI 2,0 z octavky
njn tak diesel, ta octavka to ma na kolika? 2200? +- to je pak jiny kafe to je jasny, no ale nebejt tam turbo tak to neni ani auto
Napsal: 29 říj 2007, 20:27
od Majklus
gErda píše:Majklus píše:No oukej sem malinko naviklej nato TDI 2,0 z octavky
njn tak diesel, ta octavka to ma na kolika? 2200? +- to je pak jiny kafe to je jasny, no ale nebejt tam turbo tak to neni ani auto
Tomi povidej ale zase ve vyssich ot.to nema silu byt to me tak dam chip+filtr ale co mne zaujalo tak toje to ze jsem jezdil po meste daval tomu docela podkotel a spotreba 7,1 a vic ani prd!!coz sem cucel na2,0 ltr.mazec proste jeto TDi no....
Napsal: 29 říj 2007, 20:28
od Majklus
Jo 2tis. a uz teto rve do sedacek.. toje pecka
Napsal: 29 říj 2007, 20:46
od gErda
jo s tou spotrebou to sedi, ja kdyz si pucim otcovo mondeo 2.2 diesel a davam tomu ve meste kotel tak se nad cca 7,3 plus minus nejaky drobny nedostanu, to kdyz davam kotel astre to je neco jinyho
njn holt je to tak
ale to mondeo prave taky to ma myslim 2200 a to je vzdycky uplne kopacka do zad