Stránka 1 z 1

motor nejde nastartovat

Napsal: 27 říj 2007, 15:03
od herminator
Zdravím, mohl by mi někdo pomoc :cry: , mám Astru 2,0DI 60KW a nejde nastartovat. Přijel jsem s ní domů a když jsem chtěl za 20min odjet pryč tak už nenaskočila. Zkoušel jsem vyměnit palivový filtr, pak odvzdušnit. Čerpadlo vypadá v poho, když jsme povolili přepad na čerpadle tak při točení chcala nafta. Potom jsem zkoušel odpojit vstřikovač co jde do motoru a při točení taky normálně střikala nafta. Tak už nevím kde je chyba, jestli ve žhavení :?: :?: ...relé jsem kontrolovat a spíná. Jo při delším startovaní se mi rozvítí kontrolka žhavení, ale to nevím jestli má souvislost nebo to bylo tím že jsem to zkoušel relativně dlouho....... :?

Napsal: 27 říj 2007, 15:10
od Okura
máš snímač kliky ok?

Napsal: 27 říj 2007, 15:12
od herminator
co to je??? :shock: .....jak to poznám???.......kde to je???

Napsal: 27 říj 2007, 21:06
od Okura
dá se poznat na osciloskopu jestli je ok
je umísten skoro vespod u klikové hřídele ( se zuby) snímá polohu válců

podobne

Napsal: 27 říj 2007, 21:14
od philips412
Ja mel taky tento problem,vse ok,svicky,lista,vstrik,snimac otacek u rozvodaku,a nakonec to byla hridel,kterou toci klinovej remen-nejak se kousla ci co,vysvetlovali mi to chorvati tak v servisu,kde jsem de fakto stravil dovolenou :( ale vymenili a jedeeee :) F.

Napsal: 28 říj 2007, 08:11
od herminator
no uvidíme, na parkingu se toho moc vyřešit nedá, takže zítra to nechám odtáhnout do service na diagnostiku, snad na něco příjdou :( .....

Napsal: 01 lis 2007, 12:57
od herminator
Tak jsem se dozvěděl, že je v háji čerpadlo Bosch VP44. Repase někde v Praze u Bosche prej stojí max.ca 40tis :cry: ., pak jsem volal do Brna a cena od 15-35tis. takže taky žádná sláva :(
V servisu mi říkali, že tenhle model se prý montoval do Aster jen dva roky, nevíte někdo jaké se dávalo čerpadlo do Aster r.v. 2001 a výš. Já mám r.v.99 tak předpokládám, že ročníky 98 - 99 možná i 00, maj stejný čerpadlo jako já.......

Napsal: 07 lis 2007, 15:41
od janoOHK
Zdravim......mam ten isty model astry aa mal som presne ten problem...zhruba pri 130 tis. km......lenze po vymene cerpadla mi auto toci jak pred smrtou....niekedy na prvy pokus inokedy na piaty....a neviem si rady uz........KDE JE CHYBA....

Chyba

Napsal: 07 lis 2007, 16:58
od muchus
Chyba je v tom, ze OPEL JE VRAK!!!

Prodam to a uz nikdy o tuto znacku nezavadim. Zlatej Fiat...

Napsal: 07 lis 2007, 17:16
od Marky
Jo na fiat mam take velmi "dobrou" vzpominku, kdyz mi u nej praskla klikovka :shock: .
Ono kdyz se nekdo hodne spali, tak uz tu znacku nechce coz je pochopitelne, u me je to zase fiat, byt ma ted docela slusne auta.

Re: Chyba

Napsal: 07 lis 2007, 20:15
od Trdlo
muchus píše:Chyba je v tom, ze OPEL JE VRAK!!!

Prodam to a uz nikdy o tuto znacku nezavadim. Zlatej Fiat...
Jak podotkl Marky, jde o to, že když někdo chytí blbej kus a spálí se, už to auto nechce, ale asi nemusí hned pomlouvat celou značku..... :roll:
Mohl bych vyprávět, jak švagřík komntuje fiaty..... mají služební punťi a Dobla, a i když je po třech letech mění za nový, furt jsou v servisech.....možná kvůli množství najetých km (měsíčně 3-5tis), ale třeba taky ne.... :wink:

Napsal: 09 lis 2007, 19:57
od herminator
Pánové, tak Astřička už zase jezdí jako nová :lol: . Sice mě to stálo 35tis. ale autíčko šlape jako než umřelo :P . Bylo to jak jsem už popisoval tím čerpadlem, poslali jsme ho Prahy a tam mu udělali bajpass :D a už zase mu pumpa pumpuje jako nová. Řeknu vám že už mi po dvoutýdenní odmlce začala jízda s ní scházet, ale teď si to vynahradíme. Denně s ní najezdím 60km a co jsem to teď honil s manželčinou felinou, tak už mi to pěkně lezlo krkem :? V servise jsem dostal kupu rad jak neodpálit čerpadlo na levné naftě, takže sbohem benzinko u Hypernovy :twisted: a začnem do ni lít něco lepšího od pana Shella :P .

Napsal: 07 pro 2007, 20:12
od zdenda-H
Ano, to je daň za levnou naftu.
Teď máš na 150000 Km vystaráno.
Když jsi ušetřil 90000,- na 100000Km ,-,tak jsi vlastně v plusu.