motor nejde nastartovat

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
herminator
Příspěvky: 284
Registrován: 27 říj 2007, 14:49
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

motor nejde nastartovat

Příspěvek od herminator » 27 říj 2007, 15:03

Zdravím, mohl by mi někdo pomoc :cry: , mám Astru 2,0DI 60KW a nejde nastartovat. Přijel jsem s ní domů a když jsem chtěl za 20min odjet pryč tak už nenaskočila. Zkoušel jsem vyměnit palivový filtr, pak odvzdušnit. Čerpadlo vypadá v poho, když jsme povolili přepad na čerpadle tak při točení chcala nafta. Potom jsem zkoušel odpojit vstřikovač co jde do motoru a při točení taky normálně střikala nafta. Tak už nevím kde je chyba, jestli ve žhavení :?: :?: ...relé jsem kontrolovat a spíná. Jo při delším startovaní se mi rozvítí kontrolka žhavení, ale to nevím jestli má souvislost nebo to bylo tím že jsem to zkoušel relativně dlouho....... :?

Reklama
 

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 27 říj 2007, 15:10

máš snímač kliky ok?

herminator
Příspěvky: 284
Registrován: 27 říj 2007, 14:49
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od herminator » 27 říj 2007, 15:12

co to je??? :shock: .....jak to poznám???.......kde to je???

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 27 říj 2007, 21:06

dá se poznat na osciloskopu jestli je ok
je umísten skoro vespod u klikové hřídele ( se zuby) snímá polohu válců

philips412
Příspěvky: 70
Registrován: 26 čer 2007, 21:28
Kontaktovat uživatele:

podobne

Příspěvek od philips412 » 27 říj 2007, 21:14

Ja mel taky tento problem,vse ok,svicky,lista,vstrik,snimac otacek u rozvodaku,a nakonec to byla hridel,kterou toci klinovej remen-nejak se kousla ci co,vysvetlovali mi to chorvati tak v servisu,kde jsem de fakto stravil dovolenou :( ale vymenili a jedeeee :) F.
PHILIPS

G KOMBI 98 1.6 16V X16XEL

herminator
Příspěvky: 284
Registrován: 27 říj 2007, 14:49
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od herminator » 28 říj 2007, 08:11

no uvidíme, na parkingu se toho moc vyřešit nedá, takže zítra to nechám odtáhnout do service na diagnostiku, snad na něco příjdou :( .....

herminator
Příspěvky: 284
Registrován: 27 říj 2007, 14:49
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od herminator » 01 lis 2007, 12:57

Tak jsem se dozvěděl, že je v háji čerpadlo Bosch VP44. Repase někde v Praze u Bosche prej stojí max.ca 40tis :cry: ., pak jsem volal do Brna a cena od 15-35tis. takže taky žádná sláva :(
V servisu mi říkali, že tenhle model se prý montoval do Aster jen dva roky, nevíte někdo jaké se dávalo čerpadlo do Aster r.v. 2001 a výš. Já mám r.v.99 tak předpokládám, že ročníky 98 - 99 možná i 00, maj stejný čerpadlo jako já.......
v minulosti OPEL ASTRA 2,0 60KW, nyní SUZUKI SX4 1,6 GLX 4x4 79KW,
člen Carp Teamu Radegast Karviná

janoOHK
Příspěvky: 28
Registrován: 29 říj 2006, 21:05
Bydliště: Humenne

Příspěvek od janoOHK » 07 lis 2007, 15:41

Zdravim......mam ten isty model astry aa mal som presne ten problem...zhruba pri 130 tis. km......lenze po vymene cerpadla mi auto toci jak pred smrtou....niekedy na prvy pokus inokedy na piaty....a neviem si rady uz........KDE JE CHYBA....

muchus
Příspěvky: 9
Registrován: 05 srp 2006, 13:41
Bydliště: Brno

Chyba

Příspěvek od muchus » 07 lis 2007, 16:58

Chyba je v tom, ze OPEL JE VRAK!!!

Prodam to a uz nikdy o tuto znacku nezavadim. Zlatej Fiat...

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 07 lis 2007, 17:16

Jo na fiat mam take velmi "dobrou" vzpominku, kdyz mi u nej praskla klikovka :shock: .
Ono kdyz se nekdo hodne spali, tak uz tu znacku nechce coz je pochopitelne, u me je to zase fiat, byt ma ted docela slusne auta.

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Chyba

Příspěvek od Trdlo » 07 lis 2007, 20:15

muchus píše:Chyba je v tom, ze OPEL JE VRAK!!!

Prodam to a uz nikdy o tuto znacku nezavadim. Zlatej Fiat...
Jak podotkl Marky, jde o to, že když někdo chytí blbej kus a spálí se, už to auto nechce, ale asi nemusí hned pomlouvat celou značku..... :roll:
Mohl bych vyprávět, jak švagřík komntuje fiaty..... mají služební punťi a Dobla, a i když je po třech letech mění za nový, furt jsou v servisech.....možná kvůli množství najetých km (měsíčně 3-5tis), ale třeba taky ne.... :wink:
END

herminator
Příspěvky: 284
Registrován: 27 říj 2007, 14:49
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od herminator » 09 lis 2007, 19:57

Pánové, tak Astřička už zase jezdí jako nová :lol: . Sice mě to stálo 35tis. ale autíčko šlape jako než umřelo :P . Bylo to jak jsem už popisoval tím čerpadlem, poslali jsme ho Prahy a tam mu udělali bajpass :D a už zase mu pumpa pumpuje jako nová. Řeknu vám že už mi po dvoutýdenní odmlce začala jízda s ní scházet, ale teď si to vynahradíme. Denně s ní najezdím 60km a co jsem to teď honil s manželčinou felinou, tak už mi to pěkně lezlo krkem :? V servise jsem dostal kupu rad jak neodpálit čerpadlo na levné naftě, takže sbohem benzinko u Hypernovy :twisted: a začnem do ni lít něco lepšího od pana Shella :P .
v minulosti OPEL ASTRA 2,0 60KW, nyní SUZUKI SX4 1,6 GLX 4x4 79KW,
člen Carp Teamu Radegast Karviná

Uživatelský avatar
zdenda-H
Příspěvky: 74
Registrován: 06 lis 2007, 17:57
Bydliště: SU-OC

Příspěvek od zdenda-H » 07 pro 2007, 20:12

Ano, to je daň za levnou naftu.
Teď máš na 150000 Km vystaráno.
Když jsi ušetřil 90000,- na 100000Km ,-,tak jsi vlastně v plusu.
Y17DT Caravan 1,7DTI

5.35 l / 100Km

Zamčeno