moze palivovy filter ovplivnit vykon motora?
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
moze palivovy filter ovplivnit vykon motora?
mam problem s vykonom (rozoberane i v dvoch linkoch uvedene dolu link 1 a 2) jedna sa o motor X20DTH co je 2.0 DTI 74kw 205NM, moort proste nejde ako ma Vmax je nejakych 170, auto nema tah, uz sa skualo vsetko mozme (ina vaha, cerpadlo na diagnostike, kontola turba, menene filtre)..
dnes som sa ale docital na jednej nemeckej stranke (link 3) ze miekto mal podobny problem a nakoniec bola chyba v nespravnom? palivovom filtry. Hned som si spomenul na slova technika ktory mi testoval vstrekovacie cerpadlo ze "z toho by mala striekat ale ona len jemne cmurka" (koli tomu bolo u boshu na tesovacej stolici)
Podla toho nemeckeho fora tam chlapik vymenil filter za iny a auto hned slo lepsie. Ja som mal predtym filtre priamo od Oplu (auto netahalo ani vtedy) a teraz mam z autokelly nejakeho filtrona, no zmena ziadna. Napadlo ma ale ci to nebude neexistuje predsa este nejaky iny filter pre toto auto a nejakym nedopatrenim nepredava nespravny filter...
Niekde som totiz cital o nejakom filtry pre olel kde je cast filtru vyhrievana, a nahrieva palivo na nejaku teplotu, no a s tym sa mozno zvecsuje i priepustnost toho filtra...
BUdem vdacny za kazdy nazor/skusenost
Patrik
link1
http://opelclubrenbau.cz/e107_plugins/f ... 68457.post
link2
http://opelclubrenbau.cz/e107_plugins/f ... 68033.post
link3
http://www.vectra-forum.de/vectra-techn ... m-h-2.html
dnes som sa ale docital na jednej nemeckej stranke (link 3) ze miekto mal podobny problem a nakoniec bola chyba v nespravnom? palivovom filtry. Hned som si spomenul na slova technika ktory mi testoval vstrekovacie cerpadlo ze "z toho by mala striekat ale ona len jemne cmurka" (koli tomu bolo u boshu na tesovacej stolici)
Podla toho nemeckeho fora tam chlapik vymenil filter za iny a auto hned slo lepsie. Ja som mal predtym filtre priamo od Oplu (auto netahalo ani vtedy) a teraz mam z autokelly nejakeho filtrona, no zmena ziadna. Napadlo ma ale ci to nebude neexistuje predsa este nejaky iny filter pre toto auto a nejakym nedopatrenim nepredava nespravny filter...
Niekde som totiz cital o nejakom filtry pre olel kde je cast filtru vyhrievana, a nahrieva palivo na nejaku teplotu, no a s tym sa mozno zvecsuje i priepustnost toho filtra...
BUdem vdacny za kazdy nazor/skusenost
Patrik
link1
http://opelclubrenbau.cz/e107_plugins/f ... 68457.post
link2
http://opelclubrenbau.cz/e107_plugins/f ... 68033.post
link3
http://www.vectra-forum.de/vectra-techn ... m-h-2.html
- Reklama
Tak si ho zkus vytáhnout,a fouknout do něj a hned uvidíš jestli je ucpanej nebo ne.Ja jsem měl taky pocit že to málo /1.6 16V combi/ táhne,vyměnil jsem kde co než jsem na to přišel.Blbě se mě rozjíždělo,a trojka do kopečka i do mírnýho pod 2000 ot cukala.Byl špatný zapalovací modul nejvíc se to projevilo ve vlhku,třeba po umytí motoru v myčce.Ale to je můj případ.
Vo filty by som to pri nafte v tvojom pripade velmi netipoval.. ale skontroluj ho .. ale pokial je novy tak by mal byt ok. moze sposobovat slabsi vykon a vysoku spotrebu ale väčšinou iba ak sa dlho nevymeni. mas ho pri motore.. cierny valec. idu don dva hrube hadice take opletene. takysto je tam privedeny kabel na predohrev nafty. Je to iba vlozka tak nepredpokladam ze by ti mohla robit neplechu.. skusal si kontrolovat podlak? hadicky aj tie gumove spoje? ci ti netaha falosny vzduch? ja som mal problem s tym .. odvedy auto islo ok... aj sa z lepsil tah...
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti
filter mam novy, ale napr i v autokelly mas niekolko filtrov pre tento motor... niekde som tiez cital ze su i filtre ktore naftu nejako zohrievaju...
tak preto ma to napadlo (no a to nemecke forum)...
podtlakove hadicky som presiel tak od oka, nemenil som ich, vyzeraju ale v pohode, podtlak tam nejaky je, pretoze ovladanie turba s klapiek vyrenia ci agr funguje, ale mozno je ten podtlak slaby a sice sa klapky hybu ale mozno nejdu az do max poloh... da sa to nejako zmerat, alebo nejako inak laicky vyskusat?
tak preto ma to napadlo (no a to nemecke forum)...
podtlakove hadicky som presiel tak od oka, nemenil som ich, vyzeraju ale v pohode, podtlak tam nejaky je, pretoze ovladanie turba s klapiek vyrenia ci agr funguje, ale mozno je ten podtlak slaby a sice sa klapky hybu ale mozno nejdu az do max poloh... da sa to nejako zmerat, alebo nejako inak laicky vyskusat?
Ja napriklad pouzivam nemecky filter ALCO a viem ze katalog pise len jeden tym na moj motor.. ja mam X20DTL ale v tychto veciach by mali byt zhodne... ale mozem ti to zistit a v pondelok ti napisat ci sa v katalogu kde robi kamos nachadza len jeden typ na tvoje auto alebo ich je viac. Co sa tyka podtlaku dal by sa zmerat ale musel by si mat budik na podtlak. Ja som menil tie gumove kolienka lebo ja som ich uz mal prezrete. hlavne to co je priamo na podtlakovej pumpe. taktiez sa stane ze sa tie hadice prederu.. su predsa len z plastu a niekedy sa presuchaju..
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti
...kde si kupil tie gumove kolienka? V origos opel su asi dost drahe (napr 1m prepadovych hadiciek stoji u opla 800kc!!), ale mozno by sa tam dala dat i obycajna gomena hadicka, pytal som sa uz kade tade ale nikde som to nezohnal...
....to s tym cisticom ma tiez napadlo, kupil som minuly tyzden STP injector cleaner, vlial som polovicu do nadrze (bal som sa naliat to tam cele), dalsiu polovicu sam do dalsej nadrze a uvidim, zatial ziadna zmena (takmer jedna nadrz vyjazdena), dnes som kupil origos vpalivovy filter opel (svine, stal 450! - kus umelej hmoty a papiera), po tom co tam dam tu druhu polovicu toho cistica tak filter vymenim.
....to s tym cisticom ma tiez napadlo, kupil som minuly tyzden STP injector cleaner, vlial som polovicu do nadrze (bal som sa naliat to tam cele), dalsiu polovicu sam do dalsej nadrze a uvidim, zatial ziadna zmena (takmer jedna nadrz vyjazdena), dnes som kupil origos vpalivovy filter opel (svine, stal 450! - kus umelej hmoty a papiera), po tom co tam dam tu druhu polovicu toho cistica tak filter vymenim.
myslis? bal som sa, niekde som cital ze u par ludi ktori to nikdy predtym nepouzili tak sa im sice precislilo ale potom to mnozstvo bordelu pozapchavalo kadeco ...tak si vravim, dam menej, a zas ked to dam do dvoch nadrzi bude to sice 2 slabsie ale 2x dlhsie posobit, tak snad pomoze i tento sposob...
No, já provedl i vyčištění oleje, + výměnu, a předtím i paliva a můj dojem byl lepší, teď celkově je autičko určitě živější.
Předtím 3000 OT= 100 Km na tachu, teď 3000 OT= cca 108 Km, ale nechápu proč, co mají OT společného s rychlostí.
A při rozjezdu kola kvičí jako podsvinče.
Předtím 3000 OT= 100 Km na tachu, teď 3000 OT= cca 108 Km, ale nechápu proč, co mají OT společného s rychlostí.
A při rozjezdu kola kvičí jako podsvinče.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic