kour v prostoru motoru

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
philips412
Příspěvky: 70
Registrován: 26 čer 2007, 21:28
Kontaktovat uživatele:

kour v prostoru motoru

Příspěvek od philips412 » 17 říj 2007, 17:01

ach jo,zas neco-dnes jsem otevrel kapotu abych zkontroloval fridex,kterej mi nejak rychle ubyva,auto bylo nastartovany a cumim-kour ... :( co to muze byt? shceize,nemuze byt chvili klid...
PHILIPS

G KOMBI 98 1.6 16V X16XEL

Reklama
 

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 17 říj 2007, 19:46

Ty bláho, to je zase dotaz..... Co kdyby jsi alespoˇ%n trošku přiblížil, odkud ten kouř jde, jestli je bílý, jako když se jen odpařuje voda, nebo tmavý...... :roll:
END

philips412
Příspěvky: 70
Registrován: 26 čer 2007, 21:28
Kontaktovat uživatele:

no jo,trdlo

Příspěvek od philips412 » 17 říj 2007, 19:52

Jo,jsem trdlo,ale nemel jsem cas to zkoumat,proste bilej kour,rekl bych ze jako vyfukovy,ale fakt nevim...muze to mit souvislost s tim unikem fridexu?ten mizi cca pul nadrzky za 2-3 dny.... :(
PHILIPS

G KOMBI 98 1.6 16V X16XEL

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 17 říj 2007, 19:57

Ne, Trdlo jsem já. :P No možný to je, že máš švihlý těsnění pod hlavou.....
END

philips412
Příspěvky: 70
Registrován: 26 čer 2007, 21:28
Kontaktovat uživatele:

:)

Příspěvek od philips412 » 17 říj 2007, 20:02

svihlej jsem sam,takze co by to znamenalo?myslim jestli to muze zpusobovat i ten fridex i ten kour... a co obnasi oprava?Diky
PHILIPS

G KOMBI 98 1.6 16V X16XEL

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 17 říj 2007, 22:55

No právě prasklý těsnění by znamenalo jak ten kouř, tak ten úbytek vody. A znamená to sundat hlavu, nechat ji srovnat a dát nový těsnění. A když už to bude rozdělaný, tak zkontrolovat hydroštely, dát nový těsnění na vačky, dát nový kladky a řemen na rozvody, nový těsnění na svody.... Pohoda, dělal jsem to před vánocema na svý astruli a zahučel do ní za 35tis. Ale je fakt, že mám vršek motoru komplet zrepasovanej. :)
END

Zamčeno