Stránka 1 z 1

vycistenie motoru

Napsal: 30 zář 2007, 20:40
od Cabuko
nazdar, mam najzdenych uz viac ako 200 tis. cital som tu nieco a precisteni sania a agr... myslite ze je to dobry napad? samzrejme sam si nato netrufam.. nechal by som to v servise.. co to asi stoji? a pomoze to vobec niecomu?

naviac mi v poslednej dobe pomerne cast ozacina svietit kontrolka emisii, najma ked motor musi zabrat, napriklad do kopca...

Napsal: 30 zář 2007, 20:43
od Majklus
Jasi mysli ze v origo servisu takova kompletni udrzba bude tak za 20 tis.ale sevsim vsudy commplete :)

Napsal: 01 říj 2007, 16:08
od Cabuko
Majklus píše:Jasi mysli ze v origo servisu takova kompletni udrzba bude tak za 20 tis.ale sevsim vsudy commplete :)
fuha tak to je dost ze vel.. aj ked do origo nechodim.. ale tak asi potom aj v neorigo by to bolo okolo 15?? a to co akoze len precistia a zato si tolko zauctuju?

Napsal: 01 říj 2007, 17:03
od Majklus
Cabuko píše:
Majklus píše:Jasi mysli ze v origo servisu takova kompletni udrzba bude tak za 20 tis.ale sevsim vsudy commplete :)
fuha tak to je dost ze vel.. aj ked do origo nechodim.. ale tak asi potom aj v neorigo by to bolo okolo 15?? a to co akoze len precistia a zato si tolko zauctuju?
Jeto autorizovany servis,treba ne tolik ale pocitam jo,kdyz jsem sel do Oplu pro novej EGR ventil tak mi rekli 7500.kc :shock: a kompletni svetla z origo xenonama 28.000 :shock: :shock: :shock:

Napsal: 01 říj 2007, 17:21
od Saša
Jo jo jsou to zloději,asi si myslí že každý kdo má Opel má doma tiskárnu na prachy. :lol:

Napsal: 02 říj 2007, 10:06
od Cabuko
a neorigo to kolko vide potom?

vycisteni

Napsal: 05 říj 2007, 19:13
od Capoo
zdravim,

vycisteni je super vec sam jsem aplikoval a kdyz sem videl to ...... sani tak jsem nemohl pochopit jak to muze jezdit te mam vycisteno a je to znat hlavne na jizde je to zivejsi rychlejsi nastup turba atd.

akorat jste cerny od prstu az po lokty :-( a je to cisteni tak na pul dne

Napsal: 05 říj 2007, 20:25
od Saša
Mužu doporučit.http://www.bishops-original.cz/aditiva- ... -oleju.htm Stojí to za to to dobře pročíst.

Napsal: 05 říj 2007, 21:00
od Petrik
Zdar chlapi, pokud mluvíte o sání a jiných nemechanických nebo málo mechanických částí,pak je to O.K.
Ale před nějakým časem jsem mluvil shodou okolností s jedním automechanikem o výplachu motorů a ten tvrdil, že to je pěkná hloupost. Každý motor a zvlášť ty jetější mají v sobě přirozenou míru karbonu, i když se používá syntetika apod. Ten karbon vymezuje do určité míry vůle vzniklé optřebením a výplach ho odstraní. Takže sice je motor "čistý", ale opotřebení se naopak uvolněním vůlí zvětší a pak se sype. Prý je pro vyčištění nejúčnější jediná věc. Prohnat ho na vysoké otáčky.
Myslím si, že každý zná ten pocit, když sjede z dálnice, že to auto jede jak "drak", což jen tuto teorii potvrzuje. A nemusíte na dálnici. Stačí volnější silnička a kvedlat 1-2-3-4-3-2-3-4-......5-6000/min :-)

Napsal: 05 říj 2007, 21:09
od Spin
To čistění sání mě taky zajímá. Mám najeto cca 100t. a uvažuji o tom. Máte s tím ještě někdo skušenosti?

cisteni sani

Napsal: 05 říj 2007, 21:12
od Capoo
jak jiz jsem vise psal ja cistil cele to saci potrubi od AGR k hlave vcetne ovladacich klapek a opravdu je to znat! je to prace ale vyplati se to