Svítí žlutá kontrolka motoru
Svítí žlutá kontrolka motoru
Mám Astru 2.0 Di r.v.99'
Před rokem: Při delší jízdě nad 3tisíce otáček mi začala svítit žlutá kontrolka motoru a přitom bylo znatelné částečné omezení tahu motoru. Nechal jsem auto nepíchnout na compl a nic se nezjistilo.
Po dvou měsících: Mi konrolka přestala svítit a závada z ničeho nic zmizela.
Nyní: Kontrolka začala znovu svítit,ale jinak.Svítí jen při jízdě bez plynu.Když přidám plyn,tak kontrolka zhasne. Nechápu to
Kdosi mi řekl,že závada je způsobená špatnou cívkou......
Poradíte mi někdo prosím......,moc se v autech nevyznám.
Před rokem: Při delší jízdě nad 3tisíce otáček mi začala svítit žlutá kontrolka motoru a přitom bylo znatelné částečné omezení tahu motoru. Nechal jsem auto nepíchnout na compl a nic se nezjistilo.
Po dvou měsících: Mi konrolka přestala svítit a závada z ničeho nic zmizela.
Nyní: Kontrolka začala znovu svítit,ale jinak.Svítí jen při jízdě bez plynu.Když přidám plyn,tak kontrolka zhasne. Nechápu to
Kdosi mi řekl,že závada je způsobená špatnou cívkou......
Poradíte mi někdo prosím......,moc se v autech nevyznám.
Suja
- Reklama
Re: Svítí žlutá kontrolka motoru
Cus, mel jsem onehda stejnz problem. Zaclo to tim, ze zacal "klepat" motor po zahrati a vydavalo to divny zvuky. A pak se mi po nejake dobe taky rozsvitila kontrolka. Tak jsem jel do Opla a tam mi rekli, ze ta kontrola kdyz se rozsviti, tak to znamena, ze je porucha v rizeni motoru a aby se neco neznicilo, tak to prene na nouzovy rezim a snizi to vykon motoru. No a pak to pripojili na kompl a vyfluslo to, ze tam mam malo oleje. Tak jsem dolil a vse po par dnech prestalo. A ten chlap rikal, ze Astry zerou olej, tak se to musi kontrolovat,Suja píše:Mám Astru 2.0 Di r.v.99'
Před rokem: Při delší jízdě nad 3tisíce otáček mi začala svítit žlutá kontrolka motoru a přitom bylo znatelné částečné omezení tahu motoru. Nechal jsem auto nepíchnout na compl a nic se nezjistilo.
Po dvou měsících: Mi konrolka přestala svítit a závada z ničeho nic zmizela.
Nyní: Kontrolka začala znovu svítit,ale jinak.Svítí jen při jízdě bez plynu.Když přidám plyn,tak kontrolka zhasne. Nechápu to
Kdosi mi řekl,že závada je způsobená špatnou cívkou......
Poradíte mi někdo prosím......,moc se v autech nevyznám.
Re: Svítí žlutá kontrolka motoru
u všech aut se to musí kontrolovat, pokud nechceš ztratit cca 3 min 1x za 3 měsíce, nebo za 2000 km radši nejezdi!lubosh007 píše:Astry zerou olej, tak se to musi kontrolovat,
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Mě spíše zaráží, že se rozsvicí jen když jedeš bez plynu a jakmile sešlápneš plyn, tak zhasne Kdyby se rozsvicela občas z ničeho nic, tak by to bylo taky o něčem jiném
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Ten znýi čo som ho spomínal, tomu sa to zažínalo cca za pol plynom. t.j. do pol plynu ako hodinky a od pol sa rozsvietila kontrolka a rj sa prepla do núdzového režimu. Repas musí byť lacnejší - aj u nás v SR to stojí okolo 20tis. a u nás je všetko akosi drahšie
Kto má peniaze, kúpi si auto, kto ich nemá zomrie ináč.
Jestli se rožne za ubrání plynu, tak je jasné že to nejede, mohl by to být AGR, který je zablokovaný v zavřeném stavu,Suja píše:Teprve až se rožne kontrolka tak se omezí tah motoru.
zkus s někým vyměnit, práce cca 20 min. Jinak jistotu Ti dá OPEL TECH 2.
Čerpadlo bych řekl že je dobré, blblo
by to za vyšších rychlostí, kdy by asi nemělo tlak.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Nechci delat dalsi vlakno tak to hodim sem - pri otoceni klicku do posledni polohy (zhaveni) mi bezne po nekolika sekundach zhasla i kontrolka elektroniky motoru - pred par dny ale prestala zhasinat, respektive zhasne az po nastartovani. Stejne mi to delalo kdyz jsem mel nejake chbyby EGR ventilu. Technik v servisu mi ale tvrdi ze ta kontrolka ma vzdy zhasnout az po nastartovani ... muze nekdo s podobnym nebo stejnym motorem (2.0 nebo 2.2 DTI) napsat zda mu kontrolka motoru zhasne i bez nastartovani? Diky