Stránka 1 z 2
lamda sonda
Napsal: 12 srp 2007, 16:27
od Hbitý Panter
Ahoj všem,mám problém nemužu povolit lamda sondu ze starých svodu,které mi praskli.Máte prosím návod jak ji povolit?Díky všem za odpovědi,jestli by někdo chtěl ty svody prodat mužeme se nějak domluvit.Opel AstraG 1.6 16v X16XEL
Napsal: 12 srp 2007, 16:35
od milode
Můžeš mi prosím tě napsat,jak se chová motor při prasklých svodech???Je to znát akusticky???Díky
Napsal: 12 srp 2007, 16:40
od Hbitý Panter
za studena to prostě slyšíš až během jizdy se prasklina teplotou zatáhne a už to tak nejde slyšet.Šáhnul jsem si tam rukou k těm svodum a prostě jsem cítil ofuky tak už jsem šel na jisto.Jenom ta lamda sonda nejde povolit
Napsal: 12 srp 2007, 16:42
od Hbitý Panter
Během jizdy se nic zvláštniho nedělo,jenom když je motor studeny tak jsou vysoké otačky,ale ty pak spadnou,ale to je asi normalní,jinak jsem si ničeho nevšimnul během jizdy
Napsal: 12 srp 2007, 16:59
od milode
díky za info....když jedu z kopce třeba na 3,tak mi jde nějaký pazvuk jako do řadičky....jde to z motoru,ale cítím to na páce.....to vše se děje zpravidla při 2000 otáčkách,pak to pomine.Hledal jsem jen souvislost.Tak díky
Napsal: 12 srp 2007, 18:20
od Trdlo
No vyndat starou lambdu bývá někdy problém. Zkoušej odrezovače, penetrační oleje, ale pravděpodobně ji naonec stejně utrhneš. Já když jsem měnil lambu tak mi nakonec taky ulítla a musel jsem nechat zbytek ze svodů vyjiskřit....
Napsal: 12 srp 2007, 19:42
od spermin
Trdlo píše:No vyndat starou lambdu bývá někdy problém. Zkoušej odrezovače, penetrační oleje, ale pravděpodobně ji naonec stejně utrhneš. Já když jsem měnil lambu tak mi nakonec taky ulítla a musel jsem nechat zbytek ze svodů vyjiskřit....
souhlas, nekdy stací coca cola, potom kolem závitu zahrívat tak, aby závit sondy byl chladnejsí,
a pritom povolovat, ale né medvedí silou, pokud nepoleví, rozhodnout co zlikvidovat a to rozbrousit.
Re: lamda sonda
Napsal: 12 srp 2007, 21:02
od Luboš X17DTL
Hbitý Panter píše:Ahoj všem,mám problém nemužu povolit lamda sondu ze starých svodu,které mi praskli.Máte prosím návod jak ji povolit?Díky všem za odpovědi,jestli by někdo chtěl ty svody prodat mužeme se nějak domluvit.Opel AstraG 1.6 16v X16XEL
Pokud je máš venku, což předpokládám, nahřej autogenem tu navařenou matici kolem sondy a povol. Snaž se to nahřát co nejrychleji, ať se ti nenahřeje i závit sondy, to by pak nešlo. Pokud nepůjde napoprvé, zkus přitáhnout a pak povolit. Hlavně musíš škubnout. Jinak, co nejde silou, jde ještě větší silou. Na srazu Oplů v Milovicích jsem to nahříval dokonce propanbutanovým vařičem.
Napsal: 13 srp 2007, 09:56
od Hbitý Panter
Díky všem za odpovědi,stavím se u kamaráda a zkusíme to nahřát a uvidíme
Napsal: 28 srp 2007, 21:21
od Jiří Pávek
Mám nyní stejný problém. Nereguluje mi lambda ve volnobězích a tak jsem sehnal novou a nyní se snažil povolit. Povolovač šroubů nic. Zahřátí horkovzduškou na cca 600 st. nic. Takže ještě jeden pokus a pak plamen. Jinak to nevidím. Co vy na to? A to se mi ještě utrh spodní M6 šroubek na ten Al kryt svodů.
Když se daří, tak se daří.
Napsal: 28 srp 2007, 21:33
od Piškót
Jiří Pávek píše:Mám nyní stejný problém. Nereguluje mi lambda ve volnobězích a tak jsem sehnal novou a nyní se snažil povolit. Povolovač šroubů nic. Zahřátí horkovzduškou na cca 600 st. nic. Takže ještě jeden pokus a pak plamen. Jinak to nevidím. Co vy na to? A to se mi ještě utrh spodní M6 šroubek na ten Al kryt svodů.
Když se daří, tak se daří.
Skus brzdovou kapalinu,když si nevím rady tak mě vždycky pomůže
Napsal: 28 srp 2007, 21:40
od manli2
červená brzdovka...
Napsal: 28 srp 2007, 21:59
od Luboš X17DTL
Nahřát kolem závitu, ne sondu a škubnout. Co nejde silou, jde ještě větší silou.
Napsal: 28 srp 2007, 22:27
od Schumak
hm tak jak to tady ctu tak mam v haji svody...
muzete nekdo napsat kolik to tak zhruba stoji? Mam uplne stejne priznaky,po ranu to je slyset hodne a jak trochu proslapnu plyn (volnobeh je kolem 1300ot/min) nad 2tis ot/min. tak spadne volnobeh do normalnich otacek kolem 800 a motor ztichne...
Napsal: 29 srp 2007, 01:08
od Defender
No kluci nejsem automechanik a ani žádnej domácí kutil, ale dovolím si s touhle teorií nesouhlasit. Asi by to vše mělo logiku, že se ty prasklý svody po ohřátí zatáhnou, ale jak mi potom vysvětlíte, že to nedělá při nižších venkovních teplotách, kdy jsou svody chladnější, a to tak že vůbec ?