Stránka 1 z 1

Problémy s motorem po delší jízdě, cuká - chcípá, že by EGR?

Napsal: 09 črc 2007, 11:16
od Locky
Zdravim všechny, potřeboval bych poradit, při delší jízdě se mi už několikrát stalo že motor najednou začne pocukávat (hodně), pokud se vyřadí, nebo zastaví, neudrží otáčky a chcípne.Poté následuje několik variant, buď se hned nastartuje a jede se dál, nebo se už nenastartuje a když, tak má motor velmi divný (přidušený) zvuk a otáčky nedrží, jednou pomohlo několikrát prošlápnout plyn, naposledy jsem čekal skoro hodinu a nakonec sem se s tím cukajícím motorem rozhodl pokračovat v jízdě a po cca 15km se vše ustálilo.Důležité je že se závada stane až po cca 70km! takže při běžném popojíždění Prahou se závada vůbec neprojeví a vše funguje jak má! Ale při každé delší jízdě se na 100% projeví. Motor je už samozřejmě dávno zahřátý. Jinak na začátku roku byl měněný EGR za úplně nový a před tím jsem ještě měnil zapalovací lištu, čidlo pohybu vačky motoru a katalyzator takže sranda. Jinak se je to 16v 1.6, najeto cca 110000km r.v. 2003. Do servisu už to samozřejmě jde, ale po předchozích zkušenostech s měněním všeho za všechno a zkoušením čím to asi může být, bych poprosil o nějakou radu. Díky moc!!

Napsal: 09 črc 2007, 11:34
od shadow
Chytrá kniha povídá - nelze-li nastartovat horký motor:

Příliš vysoký tlak v palivovém potrubí - nechat zkontrolovat tlak paliva, případně vyměnit regulátor tlaku paliva

Ucpané nebo skřípnuté vratné vedení paliva mezi regulátorem tlaku a palivovou nádrží - vyčistit nebo vyměnit vedení

Pokud motor cuká, - špatný kontakt kabelů vedoucích k palivovému čerpadlu
ucpaný palivový filtr, vadné palivové čerpadlo, vadný vstřikovací ventil

Nic moc co , ale třeba Ti to pomůže :wink:

Napsal: 09 črc 2007, 12:00
od Locky
Díky moc, řeknu dneska rady chytrým technikům a uvidíme :lol: