Stránka 1 z 2
Motor zaškube a pak jede dobře
Napsal: 07 črc 2007, 15:28
od dateli
Ahoj Mam takovy problem Je to ale divne Jeden den to děla a druhy zase ne Při rozjezdu mi to zaškube a pak když přidam plyn tak to same T
Napsal: 07 črc 2007, 15:35
od Majklus
Cao,zeby zase EGR ventil
Napsal: 07 črc 2007, 19:16
od Salám
Něco podobného řeším už přes rok..nevím jestli to je úplně ten samý případ jako u Tebe, ale netuším co to je. Sem tam to škubne a pak třeba dlouho v poho...těžko říct..je to OPEL..dělá to jen při zahřátém motoru
(taky záleží jestli máš benál nebo naftu)
více snad tady:
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=1143
AGR
Napsal: 08 črc 2007, 10:18
od dateli
Diky za odkaz Ja to zatim zkusim všechno vyčistit Včera jsem vyčistil Klapku ale krokovy motorek jsem tam nenašel ani nevim kde je ventil AGR Vyfotil jsem to Porad te mi prosim
Napsal: 08 črc 2007, 12:55
od jancici
u mna to tiez zacalo robit.
sklbe {skube} iba pri pohynani, ako ked das maly plyn a motor chce skapat. a tak sa pohynam z vacsim plynom a uz to nerobi.
a vacsinou mi to sklbe ked je studeny
Re: AGR
Napsal: 08 črc 2007, 13:12
od HonzaL
dateli píše:Diky za odkaz Ja to zatim zkusim všechno vyčistit Včera jsem vyčistil Klapku ale krokovy motorek jsem tam nenašel ani nevim kde je ventil AGR Vyfotil jsem to Porad te mi prosim
AGR ventil je na prvním obrázku uprostřed.
Napsal: 08 črc 2007, 13:57
od dateli
Supr děkuji Ještě bych potřeboval zjistit kde je ten krokovy motorek Motor X16XEL
Napsal: 08 črc 2007, 20:18
od AstraMan
No jelikož mě to občas udělá ( a pouze jen na pár vteřin ) při rozjíždění ( většinou po nastartování, během jízdy nikdy ) a diagnostika nic nenahlásila, tak to neřeším, ale pokud na to někdo kápne, bude to další dobrá rada
DIESEL
Napsal: 09 črc 2007, 13:38
od maxmax
Mám úplně stejný problém. Při rozjíždění a menších otáčkách auto poškubává a nemá moc velký výkon. Při plynulé jizdě je to v ceku bez problému. Krokovým motorkem to asi nebude, má totiž funkci regulace otáček při volnoběhu (asi 900 otáček se zapnutou klimatizaci asi 1000-1100 otáček). Možná čidlo na váčkové hřídeli a nebo to může byt vzduchovým filtrem kde vzniká při rozjíždění podtlak v sacím potrubí, s následkem poklesu výkonu a poškubáváni. Mám objednaný sportovní vzduchový filtr, který má lepší průchodnost vzduchu a měl by zvýšit výkon ve spodních otáčkach. Pak vám dám vědět
Napsal: 09 črc 2007, 16:45
od dateli
Problem asi vyřešen Vyčistil jsem klapku ale hlavně AGR ten byl hodně zaneseny na kuličce Auto zatim neškube jezdi perfektně Uvidime po dalšich jizdach
PS: Pořad shanim informace Kde se nachazi krokovy motorek
Napsal: 09 črc 2007, 17:19
od maxmax
Byl jsí blízko, jak je nasávací klapka, měl by tam byt na stěně malý otvor, který řídi otáčky na volnoběh. Ten malý otvor vyčisti a z druhé strany odšroubuj krokový motorek. Jsou tam myslím dva šroubky. Je k němu docela blbý přístup. Vyčisti ho, ale musí jit docela z tuha
Napsal: 09 črc 2007, 20:00
od dateli
Diky mrknu na to
Napsal: 09 črc 2007, 20:45
od Effe
Jestli to chceš mít 100%,tak budeš muset sundat celé těleso škrtící klapky.Krokový motorek je umístěn zezadu a tam to při vší snaze pořádně nevyčistíš,protože tam není vidět.Nedávno jsem to čistil u sebe a toho hnoje tam bylo dost.Jediné co mi nešlo vyčistit byl kanálek co vede od kr.motorku do škrtící klapky,to snad tak ultrazvukem.Ale nějaký extra zlepšení jsem nepocítil.
Napsal: 09 črc 2007, 20:52
od dateli
Chlapi diky moc Ten kanalek jsem čistil take Ale ne tak dukladně Tak ted mužu jen doufat že to bude dlouho jezdit bez škubani
Napsal: 12 črc 2007, 19:25
od Stach Jan
Nebylo by lepší jezdit na ten vychvalovaný SHEL V-POVER???